Gå til innhold

BH og store pupper som har sett sine glansdager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/undertøy/bh-topper/magic-11073/wing-bra-171631-0770/?gclid=EAIaIQobChMInonygaLF2AIVRUkZCh1L4gGoEAYYAiABEgL9tPD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CIj0rIaixdgCFZQcGAodLoMJug#fo_c=663&fo_k=d5792e6bb3448479ec7ecf5ec1200987&fo_s=gplano

Noen som har prøvd denne typen bh til høvelig store pupper som bærer preg av tyngdekraft, to runder med graviditet og amming, samt vektoppgang og vektnedgang? Må selvsagt se etter en i min strl da. Jeg har alltid tenkt at dette ikke funker på mine pupper i 80G, så har aldri prøvd. Planen var brystreduksjon før bryllup, men ettersom jeg ammet minstemann langt lengre enn planlagt, så opereres jeg ikke før 2 mnd etter bryllupet. 

Noen som har andre alternativer? Jeg skal ikke ha stroppeløs kjole med åpen rygg, men ryggen og brystkassa blir dekket av et blondestoff som er kanskje 1/3 gjennomsiktig, så kan nok bruke bh med transparente stropper og transparent rygg også uten at det vises. Synes det er ille når transparente stropper, som skal være usynlige, overhode ikke er usynlige. Men på min kjole går dette altså også an som et alternativ. 

Anonymkode: 7fcb6...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok hørt med brudesalongen hvordan bh de anbefaler til kjolen. I følge kommentarene på den bhen du linket til ville jeg i hvert fall ikke satset på den. Med vanskelige størrelser og lim som løsner + ingen støtte blir det som å kaste penger ut av vinduet.
Du burde heller gå innom en undertøysbutikk og høre om de har noe lignende men i god kvalitet.

Anonymkode: 76ecb...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hverken ammet eller gått gravid, men har noen slappe beverhaler i størrelse 85G. Prøvde noe lignende, fungerte IKKE. Måtte le da jeg innså at jeg i det hele tatt hadde håpet at det skulle fungere for mine to.

Jeg har erfaring med gode stroppløse bh'r fra Triumf blant annet, men med gjennomsiktig/åpen rygg vet jeg ikke. Spør i brudesalongen eller noen gode undetøysbutikker, om de har noen tips!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha forsøkt en Change-butikk. Der får du hjelp til å finne den beste BHen. Kan selvfølgelig ikke garantere at de har en sånn type som du vil ha, men de har godt utvalg for oss som trenger litt ekstra støtte for å holde oppe alt i rett høyde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...