Gå til innhold

Er det bare meg som er helt på tynet her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar, setter pris på at du svarer meg så grundig som du gjør.

Han har sagt han vil møte meg, men så går det noen dager, og så nevner han ikke det. Det er akkurat som om "det er litt etter humør".

Han har sagt han har følelser for meg, jeg skrev til slutt at jeg ikke klarte å tro han, fordi de som har hatt det-de har ringt meg. Videre har jeg sagt at hvis han ikke har følelser så kan han bare si det. ( tenkte det ville bli lettere å gå videre ) men får ikke svar på det.

Anonymkode: 771ad...6f2

 

Da tar du sats og så spør du helt konkret om han vil møte deg neste søndag f.eks. Hvis han ikke kan da men heller ikke foreslår noe annet tidspunkt, tror jeg du skal trekke deg litt unna. Da er han ikke helt interessert, og enten trenger han tid eller så vil det ikke bli noe mer. Sånn er livet, ting blir ikke alltid slik man ønsker dessverre.

Anonymkode: 1cdc9...c78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg kommer med mine egne tanker over det, så bare snakker han meg etter munnen: jeg er så glad du sier det, kommer med futurefaking, komplimanger, og til slutt at han har samme følelser, og nå dette, jeg stiller spørsmål- da trenger han å tenke, hvorfor ikke bare si at han ikke er interessert, men neida, senest før dette siste, sendte han meg kyss.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en jente hadde spurt om jeg "hadde følelser" etter EN date (uavhengig av prat på nett), så hadde jeg trukket meg unna. 

Du sier han er "push/pull", men sannsynligvis haler du disse tingene ut av ham. Det som har noe å si er det direkte initiativet han tar, og det gjør han jo ikke.

Anonymkode: 0302e...1be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Da tar du sats og så spør du helt konkret om han vil møte deg neste søndag f.eks. Hvis han ikke kan da men heller ikke foreslår noe annet tidspunkt, tror jeg du skal trekke deg litt unna. Da er han ikke helt interessert, og enten trenger han tid eller så vil det ikke bli noe mer. Sånn er livet, ting blir ikke alltid slik man ønsker dessverre.

Anonymkode: 1cdc9...c78

Jeg er enig med deg, men jeg "tok sats"( etter han foreslo ) men da var det visst "en annen dag" og han spurte bare om jeg hadde vært i hjembyen hans, det var ingen invitasjon.

Jeg leker ikke med menneskers følelser, når jeg sier til han at jeg har føleser, og er så åpen og ærlig som jeg er, så burde han jo være like ærlig tilbake, han kan bare si: jeg er ikke interessert, så er jeg borte. Men, han sier ikke det, han sier nå han trenger tid til å danne seg et intrykk av hvem jeg egentlig er ( det var han som la opp til relasjonen) og vi har snakket i timesvis, og så dette? han begrunner dette med "bruddstykker" via kontakt, men hva forventer han seg ? jeg nevnte: det å ringe.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis en jente hadde spurt om jeg "hadde følelser" etter EN date (uavhengig av prat på nett), så hadde jeg trukket meg unna. 

Du sier han er "push/pull", men sannsynligvis haler du disse tingene ut av ham. Det som har noe å si er det direkte initiativet han tar, og det gjør han jo ikke.

Anonymkode: 0302e...1be

Jeg forstår det, men det er mer som ligger til grunn ( vi har litt mer historie ) men vil ikke utdype det nærmere.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en jente hadde spurt om jeg "hadde følelser" etter EN date (uavhengig av prat på nett), så hadde jeg trukket meg unna. 

Du sier han er "push/pull", men sannsynligvis haler du disse tingene ut av ham. Det som har noe å si er det direkte initiativet han tar, og det gjør han jo ikke.

Anonymkode: 0302e...1be

Han har tatt mye intiativ, men så er det liksom det siste på en måte. 

Han har sagt han liker meg, også sagt han har føleser for meg på eget intiativ.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, men jeg "tok sats"( etter han foreslo ) men da var det visst "en annen dag" og han spurte bare om jeg hadde vært i hjembyen hans, det var ingen invitasjon.

Jeg leker ikke med menneskers følelser, når jeg sier til han at jeg har føleser, og er så åpen og ærlig som jeg er, så burde han jo være like ærlig tilbake, han kan bare si: jeg er ikke interessert, så er jeg borte. Men, han sier ikke det, han sier nå han trenger tid til å danne seg et intrykk av hvem jeg egentlig er ( det var han som la opp til relasjonen) og vi har snakket i timesvis, og så dette? han begrunner dette med "bruddstykker" via kontakt, men hva forventer han seg ? jeg nevnte: det å ringe.

Anonymkode: 771ad...6f2

 

Min erfaring er også litt at når jeg avsluttet/trakk meg unna, kom det melding. Mens når jeg ble mer ivrig, trakk han seg unna. Jeg tror ikke dette er noe bevisst spill (ala push/pull) eller noe sånt. Det er rett og slett utfordringen med å kommunisere på nett.

Jeg forstår nå at han bor litt unna deg? Da spør du om det er aktuelt for han å treffe deg igjen nå snart. Spør direkte, og hvis svaret er uklart, så klarer han ikke å være helt ærlig på det. Kan hende det er aktuelt fram i tid. Det er derfor du må trekke deg litt unna, begrense kommunikasjonen litt, gjøre deg litt mer utilgjengelig.

 

Anonymkode: 1cdc9...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det bare er en hekt fra min side, han har ikke svart meg på siste meldingen, og nå trenger han plutselig å tenke ( selv om han kysset meg i går, jeg vet dette er latterlig)

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Min erfaring er også litt at når jeg avsluttet/trakk meg unna, kom det melding. Mens når jeg ble mer ivrig, trakk han seg unna. Jeg tror ikke dette er noe bevisst spill (ala push/pull) eller noe sånt. Det er rett og slett utfordringen med å kommunisere på nett.

Jeg forstår nå at han bor litt unna deg? Da spør du om det er aktuelt for han å treffe deg igjen nå snart. Spør direkte, og hvis svaret er uklart, så klarer han ikke å være helt ærlig på det. Kan hende det er aktuelt fram i tid. Det er derfor du må trekke deg litt unna, begrense kommunikasjonen litt, gjøre deg litt mer utilgjengelig.

 

Anonymkode: 1cdc9...c78

Jeg må det for min egen del, har oppriktige følelser for han,de burde ikke vært så sterke så tidlig. Han sa jeg kunne fortelle han alt, og når jeg gjorde det ( var meg selv ) så trenger han plutselig å tenke.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det bare er en hekt fra min side, han har ikke svart meg på siste meldingen, og nå trenger han plutselig å tenke ( selv om han kysset meg i går, jeg vet dette er latterlig)

Anonymkode: 771ad...6f2

 

Kysset deg? Mener du faktisk kyss eller sendte kysse-emoji?

 

Anonymkode: 1cdc9...c78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Kysset deg? Mener du faktisk kyss eller sendte kysse-emoji?

 

Anonymkode: 1cdc9...c78

Vi har hatt mye sex på nett faktisk ( jeg har følelser )

han skrev: fem kyss fra meg

men, han har hele tiden sendt meg romantisk musikk og kysse/ hjerte emojier ja.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt mye sex på nett faktisk ( jeg har følelser )

han skrev: fem kyss fra meg

men, han har hele tiden sendt meg romantisk musikk og kysse/ hjerte emojier ja.

Anonymkode: 771ad...6f2

 

Dette føles hardt å si: Men på nett blir dette fort for moro skyld og ikke som om dere skulle gjort det i virkeligheten. Det er her du nok må ha lagt mer i det enn han. Menn liker godt å skrive om sex med kvinner på nett, det betyr ikke at de vil bli kjæreste med kvinnene. Det er to forskjellige ting.

 

Det at du har fått følelser så tidlig for en du ikke har møtt mange ganger, ville jeg gransket litt selv. Det er kanskje litt voldsomt, og det kan gjøre at du får mange skuffelser og vonde opplevelser i datingverdenen. Kan være greit å være ekstra oppmerksom på dette selv, og holde seg igjen.

Anonymkode: 1cdc9...c78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarer ikke på vanlige spørsmål, det kunne han ha gjort, slik jeg kunne fått en closure og gått videre. Slik det er nå går jeg jo og "håper" blir mer "needy".... stiller spørsmål som jeg ikke får svar på. 

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han svarer ikke på vanlige spørsmål, det kunne han ha gjort, slik jeg kunne fått en closure og gått videre. Slik det er nå går jeg jo og "håper" blir mer "needy".... stiller spørsmål som jeg ikke får svar på. 

Anonymkode: 771ad...6f2

 

Da skriver du noe som han kan oppleve som en avslutning. Noe ala "takk for mange hyggelig samtaler, ønsker deg en fin vinter". Det er en slags avslutning fra din side. Skriver han takk det samme, så har du closuren din der. Hvis han er interessert, vil han svare annerledes, peile samtalen tilbake igjen.

Anonymkode: 1cdc9...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette føles hardt å si: Men på nett blir dette fort for moro skyld og ikke som om dere skulle gjort det i virkeligheten. Det er her du nok må ha lagt mer i det enn han. Menn liker godt å skrive om sex med kvinner på nett, det betyr ikke at de vil bli kjæreste med kvinnene. Det er to forskjellige ting.

 

Det at du har fått følelser så tidlig for en du ikke har møtt mange ganger, ville jeg gransket litt selv. Det er kanskje litt voldsomt, og det kan gjøre at du får mange skuffelser og vonde opplevelser i datingverdenen. Kan være greit å være ekstra oppmerksom på dette selv, og holde seg igjen.

Anonymkode: 1cdc9...c78

Nei, det behøver det ikke å være, men jeg har stilt vanlige, rolige spørsmål som : hvis dette bare er sex, så må du gi beskjed om det. ( Ikke svar ) Hvis du ikke har følelser for meg, så bare gi en lyd om det. ( Ikke svar )

Har fått svar at han har følelser og at jeg vet at han liker meg, det har bare ballet på seg, og nå trenger han tid for å tenke. Sier jeg har masse fine egenskaper ( jeg som har lagt meg flat for å vise hvem jeg er )men det ´bør jo være undøvendig, skal ikke trenge og måtte bevise min verdi " for en som liksom har følelser for meg ) han kunne jo bare sagt det som det var.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Da skriver du noe som han kan oppleve som en avslutning. Noe ala "takk for mange hyggelig samtaler, ønsker deg en fin vinter". Det er en slags avslutning fra din side. Skriver han takk det samme, så har du closuren din der. Hvis han er interessert, vil han svare annerledes, peile samtalen tilbake igjen.

Anonymkode: 1cdc9...c78

Da må følelsene mine roe seg først, hvis ikke han tar kontakt med meg igjen, så har jeg svaret der.

Hvorfor si at han har følelser, sende meg kyss, gi meg oppmerksomhet hver dag, men likevel ikke svare på vanlige spørsmål? jeg har sagt til han at jeg ikke leker med folks følelser, han burde jo forstått det. Sagt:"nei, jeg har ikke følelser for deg" så enkelt.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da må følelsene mine roe seg først, hvis ikke han tar kontakt med meg igjen, så har jeg svaret der.

Hvorfor si at han har følelser, sende meg kyss, gi meg oppmerksomhet hver dag, men likevel ikke svare på vanlige spørsmål? jeg har sagt til han at jeg ikke leker med folks følelser, han burde jo forstått det. Sagt:"nei, jeg har ikke følelser for deg" så enkelt.

Anonymkode: 771ad...6f2

Han har derimot spurt meg om størrelse på puppene mine, nei, jeg tror dette har vært en morsom lek fordi han har fått sex. Men, han kan bare si det som det er, i stedet blir det slik som dette. 

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da må følelsene mine roe seg først, hvis ikke han tar kontakt med meg igjen, så har jeg svaret der.

Hvorfor si at han har følelser, sende meg kyss, gi meg oppmerksomhet hver dag, men likevel ikke svare på vanlige spørsmål? jeg har sagt til han at jeg ikke leker med folks følelser, han burde jo forstått det. Sagt:"nei, jeg har ikke følelser for deg" så enkelt.

Anonymkode: 771ad...6f2

 

Jeg har opplevd alt mulig slags rare bortforklaringer fra menn, for å slippe å si at de ikke har følelser... Det er nok vanskelig for mange å si det direkte, lettere å bare forsvinne fra samtalen. 

Han er nok ikke helt uinteressert, for da hadde han ikke skrevet med deg. Mest sannsynlig har du blitt for pågående, og han usikker. 

Da er det lurt å holde avstand en god stund, kanskje 1-2 uker. Hører du ikke noe i løpet av de dagene, har du svaret ditt. Men ikke bli for utålmodig, et par tre dager er for lite.

Anonymkode: 1cdc9...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må følelsene mine roe seg først, hvis ikke han tar kontakt med meg igjen, så har jeg svaret der.

Hvorfor si at han har følelser, sende meg kyss, gi meg oppmerksomhet hver dag, men likevel ikke svare på vanlige spørsmål? jeg har sagt til han at jeg ikke leker med folks følelser, han burde jo forstått det. Sagt:"nei, jeg har ikke følelser for deg" så enkelt.

Anonymkode: 771ad...6f2

Antakeligvis så har han likt deg, men du har drept mye av interessen. 

Anonymkode: 0302e...1be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har opplevd alt mulig slags rare bortforklaringer fra menn, for å slippe å si at de ikke har følelser... Det er nok vanskelig for mange å si det direkte, lettere å bare forsvinne fra samtalen. 

Han er nok ikke helt uinteressert, for da hadde han ikke skrevet med deg. Mest sannsynlig har du blitt for pågående, og han usikker. 

Da er det lurt å holde avstand en god stund, kanskje 1-2 uker. Hører du ikke noe i løpet av de dagene, har du svaret ditt. Men ikke bli for utålmodig, et par tre dager er for lite.

Anonymkode: 1cdc9...c78

Jeg vet, men her har han sagt det selv. ( presset ikke i den situasjonen ) jeg tror han hadde drukket litt alkohol )

Jeg har nok blitt for pågående ja, men synes også han har et ansvar her, en du har "følelser for" og "liker veldig godt" vil du det beste, du svarer på spørsmål. du stiller opp. Du lar ikke bare være å svare, og når jeg blir needy så har jeg plutselig "mange positive egenskaper" men han trenger tid til å tenke.

Jeg og trenger tid til å tenke,synes det er merkelig at en slik "snill" fyr ikke kan svare på helt vanlige spørsmål. Han liker vel oppmerksomheten.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...