Gå til innhold

Hvor kjøper dere treningstøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser mange som har så stilig treningstøy med fine farger og mønster. Hvor kjøper dere det? 

 

TS

Anonymkode: 52c35...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er stilig vet jeg ikke, men kjøper på sportshoppen i Sverige, junkyard og zalando. Liker ikke plast t-skjorter, bruker bomull fra adidas, puma, under armour og nike for det meste. Treningsbukser fra adidas, treningsjakker er mest adidas også. Sokker nike, adidas eller umbro. Bruker glade farger, rødt, gult, blått, men også grått, burgunder, mørkegrønt, svart og marineblått. 

Anonymkode: bb5c4...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gymshark!! Best i kvalitet, godt utvalg og helt herlige klær. Men vær kjapp, det blir utsolgt på sekundet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange som har så stilig treningstøy med fine farger og mønster. Hvor kjøper dere det? 

 

TS

Anonymkode: 52c35...205

Jeg handler mest hos getinspired.no

Er kjempefornøyd med servicen og så pleier de å ha masse gode kupp, ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler nesten kun på Sport Outlet. Der har de masse treningstøy fra bla. Nike, Kari Traa, Johaug, Endurance, Röhnisch etc. I tillegg til godt utvalg innen alt fra tøy til sko får du de kjente merkevarene til mellom 50-70% i forhold til hva de blir solgt for i butikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

X-life.no, getinspered.no, sportamore.no og tights.no handler jeg mange kule, freshe tightser fra! 😄 På disse nettsidene er det ofte kampanjer og tilbud, i tillegg ril at de fra før av har et stort sortimang med billige og dyre merker! Rask levering også👌🏼

Anonymkode: 07ae1...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Getinspired.no, x-life.no, tights.no, H&M.

Spesielt glad i reebok treningstøy. Kjempegode tightser som sitter som et skudd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...