Gå til innhold

Alder. - Ungdommelig kledd, bla i trange jeans.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går med klær jeg føler meg vel i og har alltid hatt min egen stil. Jeg låner også klær av datteren min og hun av meg. Folk må få velge hva slags klær de vil gå med uansett alder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag ser vi hvordan eldre blir yngre, både til sinns, utseende og bekledning. Godt voksne går kledd som de yngre, noen ganger ned i tenåringsstil. Ser noen går kledd i sine døtre sine klær og jeans.

Ser dette gjelder både damer, men også menn, fra 35-40 men også 50-65 års alder.

Er dette fint og kult, både for at de har kropp til det og tørr, men er det også hot og akseptert?

Anonymkode: 95008...85e

I all verden? Går menn i 50-65-årsalderen kledt i sine døtres jeans? Hvor ser du dette., og hvordan vet du dette?

Anonymkode: e785d...b4d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Mira.. said:

Jeg går med klær jeg føler meg vel i og har alltid hatt min egen stil. Jeg låner også klær av datteren min og hun av meg. Folk må få velge hva slags klær de vil gå med uansett alder.

Det må de/vi. Nå er det ikke akkurat nytt her på KG at folk henger seg opp i alder og klesstil.

Tidligere bruker, Lille-pus, laget en tråd som reaksjon på dette for fire år siden.

 

Anonymkode: 898fd...103

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I all verden? Går menn i 50-65-årsalderen kledt i sine døtres jeans? Hvor ser du dette., og hvordan vet du dette?

Anonymkode: e785d...b4d

En mann nærmere 60, der jeg bor, går faktisk i åletrange jeans som godt kunne vært datteren eller barnebarnet sine jeans. Sitter spray on, syns faktisk det er tøft gjort.

Anonymkode: 95008...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min er snart 60 og bruker like trange bukser som meg (jeg er 23). Den eneste forskjellen er at hun ofte velger noen med høyere liv enn meg. Jeg skjønner ikke hva som er galt med det. Skal hun bruke baggy bukser fordi hun er over 40? Ellers har vi overhode ikke lik klesstil, men det har ingenting med hennes alder å gjøre

Anonymkode: fc5c1...dd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Moren min er snart 60 og bruker like trange bukser som meg (jeg er 23). Den eneste forskjellen er at hun ofte velger noen med høyere liv enn meg. Jeg skjønner ikke hva som er galt med det. Skal hun bruke baggy bukser fordi hun er over 40? Ellers har vi overhode ikke lik klesstil, men det har ingenting med hennes alder å gjøre

Anonymkode: fc5c1...dd6

Kult og fantastisk 😊

Anonymkode: 95008...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.1.2018 den 8.16, AnonymBruker skrev:

Selv mener jeg at man kan gå kledd i akkurat hva man ønsker, uansett kropp. Noe passer bedre enn annet, men jeg har heldigvis evnen til å ikke bry meg om hva andre har på seg. Nærmer meg 50 år og her i huset er det datteren min som bruker mine klær. Ikke alltid like kult når genseren jeg vil ha på meg befinner seg på hennes kropp og hun er på skolen. 

I manges øyne har jeg en ganske hot kropp, men jeg liker å gå i joggebukse og store, myke gensere. Har aldri hatt behov for å vise andre at jeg har en godt trent og fit kropp. Har fått høre utallige ganger at jeg burde kle meg i andre klær, siden jeg ser så bra ut. Er det noe jeg driter i, så er det hva andre mener om min kropp. 

Anonymkode: 2d8bc...d03

Joggebukse og store gensere kan jo være ganske sexy, da kan man fantasere fritt. Jeans bruker jo selv 80-åringer i dag, nå ser man 50-åringer i hettegenser stadig vekk, man bruker vel de klærne man alltid har gjort? Ungdommen i dag har kopiert min ungdom (adidas, fila, kappa, basketsko etc), men det betyr jo ikke at jeg må slutte med den stilen. 

Anonymkode: 6892a...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Har skinny jeans, men de er nå i skapet, grunnet at jeg ser ut som et beinrangel med dem nå :sukk:   I stedet bruker jeg boyfriend og flares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...