Gå til innhold

Noen som jobber/har jobbet som eskorte??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: b81f6...6cd

Ons og selge kroppen sin er helt to FORSKJELLIGE ting. På ons så er du faktisk tiltrukket av personen, du gjør det pga du sjøl vil det og fordi du er kåt. Det gjør du ikke når du er hore. Noen ganger må man gjøre masse ting man egentlig ikke vil heller. Fordi det er en jobb!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.1.2018 den 11.32, AnonymBruker skrev:

det er ikke normen heller med millionærkunder, du drømmer og glamoriserer det å  være hore, skam deg 

Anonymkode: a2f99...9f6

Alle slags menn kjøper sex. De med høyere inntekt kjøper sex oftere. Som norsk på inne-markedet slipper man som regel unna det meste av "samfunnstaperne". De er uansett lett å gjennomskue om de skulle ta kontakt.

TS spør om erfaringer om eskorteyrket. Selv om det og "hore" har mange likhetstrekk, så er det ikke det samme. Det er flere jeg har møtt som jeg ikke har hatt sex med f.eks. 

Salg av seksuelle tjenester, for å oppsummere, består av alle situasjoner og mennesker, fellesnevneren er penger. Salg av seksuelle tjenester i Norge, på inne-markedet under ryddige forhold, og under frivillige forhold der man heller ikke er avhengig av pengene, kan være nok så lukseriøst. For meg var det svært lett-tjente penger. Var ikke timesvis med sex for å si det sånn. 

Endret av lillehavfruen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2018 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst til å begynne å jobbe som eskorte. Og da lurer jeg selvfølgelig på en del ting. Derfor håper jeg på å høre av noen som jobber som eskorte eller har jobbet som eskorte om hvordan dette fungerer. 

* hvor finner jeg kunder? 

* hvor skal je utføre tjenestene? (Hjemme hos meg, hos han, hotell...?) 

* hvor stor er sjansen for å oppleve vold, voldtekt, mishandling osv...(eller har du selv opplevd det? ) 

* hvilke type sexuelle tjenester utførte du og hvilke ikke? 

* hadde du mange hyggelige kunder? 

Håper å høre noen erfaringer 😊

Anonymkode: 55ddd...62d

 

I Danmark har de profesjonelle firmaer som driver med eskorte. De ordner alt med booking, og sørger for at du er trygg, da de vet hvem du er med og hvor lenge, hva som er avtalt etc. Det er også en trygghet for kunden å forholde seg til et proft firma.

I Norge er det forbudt å kjøpe sex så det finnes ikke den type profesjonelle aktører som ivaretar tryggheten for jentene, og kunden. Fort gjort å bli lurt både som kunde og eskorte med det lovverket norge har.

Ville heller vurdert å blitt med i et proft firma i feks Danmark, England, Tyskland eller Nederland der slikt er lovlig, og mye tryggere.

Anonymkode: b50fc...0c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lillehavfruen skrev:

Alle slags menn kjøper sex. De med høyere inntekt kjøper sex oftere. Som norsk på inne-markedet slipper man som regel unna det meste av "samfunnstaperne". De er uansett lett å gjennomskue om de skulle ta kontakt.

TS spør om erfaringer om eskorteyrket. Selv om det og "hore" har mange likhetstrekk, så er det ikke det samme. Det er flere jeg har møtt som jeg ikke har hatt sex med f.eks. 

Salg av seksuelle tjenester, for å oppsummere, består av alle situasjoner og mennesker, fellesnevneren er penger. Salg av seksuelle tjenester i Norge, på inne-markedet under ryddige forhold, og under frivillige forhold der man heller ikke er avhengig av pengene, kan være nok så lukseriøst. For meg var det svært lett-tjente penger. Var ikke timesvis med sex for å si det sånn. 

Ja jøss...

Anonymkode: 36266...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja jøss...

Anonymkode: 36266...736

???

Anonymkode: b81f6...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 4/1/2018 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst til å begynne å jobbe som eskorte. Og da lurer jeg selvfølgelig på en del ting. Derfor håper jeg på å høre av noen som jobber som eskorte eller har jobbet som eskorte om hvordan dette fungerer. 

* hvor finner jeg kunder? 

* hvor skal je utføre tjenestene? (Hjemme hos meg, hos han, hotell...?) 

* hvor stor er sjansen for å oppleve vold, voldtekt, mishandling osv...(eller har du selv opplevd det? ) 

* hvilke type sexuelle tjenester utførte du og hvilke ikke? 

* hadde du mange hyggelige kunder? 

Håper å høre noen erfaringer 😊

Anonymkode: 55ddd...62d

Hei

har du begynt? Jeg har lyst med og ville høre hvordan går,noen tips😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.1.2018 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Siden det er endel i denne tråden som har erfaring drister jeg meg på med er spørsmål. Er det et stort marked for mannlige homofile eskorter der ute? Spør for en venn...

Anonymkode: 1a7e3...cc6

Tror nok det er et ganske stort marked ja, men etter hva jeg har lest veldig dårlig betalt (fordi homofile som regel har ganske lett tilgang på gratis sex). Det er faktisk flere menn som har solgt sex i løpet av livet i Norge enn kvinner.

Anonymkode: c9bd2...eeb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på de uattraktive halvfeite rare mennene du er villig til å daske på deg..grøss..

Anonymkode: 57396...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens eldste yrke. Noen kvinner finner enkleste løsningen på et problem.  

Endret av RoH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på de uattraktive halvfeite rare mennene du er villig til å daske på deg..grøss..

Anonymkode: 57396...b87

Ja stakkars gubber som må dytte pikken inn i ei så godt brukt dame. De fortjener egentlig så mye bedre 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på de uattraktive halvfeite rare mennene du er villig til å daske på deg..grøss..

Anonymkode: 57396...b87

 

20 minutter siden, RoH skrev:

Ja stakkars gubber som må dytte pikken inn i ei så godt brukt dame. De fortjener egentlig så mye bedre 

Det må da være mulig å debattere et tema uten å synke ned på dette nivået?

Anonymkode: c3587...fcd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det må da være mulig å debattere et tema uten å synke ned på dette nivået?

Anonymkode: c3587...fcd

Prostitusjon er ulovlig i Norge, nei forresten, det er lov og selge men ikke kjøpe? Eller hvordan var det der? 

For meg virker det som om middelaldrende hvite menn er totalt uten beskyttelse. De kan stigmatiseres, harseleres med, trakasseres, de duger egentlig bare til og betale skatt, bygge landet. Blir kvalm av den holdningen, den gjennomsyrer alt fra lovverket til det verbale i media. 

TS er ei dame som tydeligvis sliter mentalt siden hun velger og bruke kroppen sin for å få tilgang til penger på en enkel måte. Å fremme, markedsføre, legitimere prostitusjon (under et annet navn) sier litt om holdningen, mens en i neste innlegg påberoper seg overgrep fordi en ble seksuelt tilnærmet av noen en ikke ønsket. 

KG på sitt beste.     

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/4/2018 at 12:52 PM, AnonymBruker said:

Jeg har lyst til å begynne å jobbe som eskorte. Og da lurer jeg selvfølgelig på en del ting. Derfor håper jeg på å høre av noen som jobber som eskorte eller har jobbet som eskorte om hvordan dette fungerer. 

* hvor finner jeg kunder? 

* hvor skal je utføre tjenestene? (Hjemme hos meg, hos han, hotell...?) 

* hvor stor er sjansen for å oppleve vold, voldtekt, mishandling osv...(eller har du selv opplevd det? ) 

* hvilke type sexuelle tjenester utførte du og hvilke ikke? 

* hadde du mange hyggelige kunder? 

Håper å høre noen erfaringer 😊

Anonymkode: 55ddd...62d

Jeg jobber ikke som eksorte men selger tjenester. Det meste har blitt til gjennom jungeltelegrafen. Det varierer hvor. Jeg har ikke opplevd noe negativt egentlig. Stripping, avsugning, sex, "partygirl". Ja jeg har mange hyggelige kunder. 

Anonymkode: e7e32...23a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en gutt og har lyst til å bli eksorte. Men jeg er kun intresert i damer. Er det mulig? Har noen av dere gutter vært i denne bransjen?

Anonymkode: 21ef9...a73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg er helt norsk, meget godt voksen og har nylig startet med dette selv ved en ren tilfeldighet. Jeg var på et norsk nettsted og skrev noen små hint i profilen om mulighet for kjøp av sex, som en slags lek på dette nettstedet. Til min store overraskelse så begynte det umiddelbart å strømme inn meldinger som ga tydelig uttrykk for interesse av å benytte seg av dette tilbudet. Oppdaget raskt at jeg hadde lagt meg på en alt for billig pris. Fikk interessenter av både kreti og pleti. Hevet prisen til det dobbelte, og tenkte at nå ville det ikke bli noen som var interesserte. Men joda. Interessen var like stor. Satte opp noen regler og har hatt noen kunder. Fungerte helt fint. Men det er nok som det er blitt nevnt i denne tråden; Jo mer man skrur opp prisen jo mer får man silt ut useriøse og uinteressante kunder. Har vært inne på en av de største nettsidene for eskorter og kikket på prisene til norske utøvere der. Og det vil nok bli en profil der etter hvert. Ser de andre norske der har profiler med tydelige regler og forventninger til sin kunder, og priser som svarer til den norske eksklusiviteten i dette markedet.  

Anonymkode: e78d7...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt norsk, meget godt voksen og har nylig startet med dette selv ved en ren tilfeldighet. Jeg var på et norsk nettsted og skrev noen små hint i profilen om mulighet for kjøp av sex, som en slags lek på dette nettstedet. Til min store overraskelse så begynte det umiddelbart å strømme inn meldinger som ga tydelig uttrykk for interesse av å benytte seg av dette tilbudet. Oppdaget raskt at jeg hadde lagt meg på en alt for billig pris. Fikk interessenter av både kreti og pleti. Hevet prisen til det dobbelte, og tenkte at nå ville det ikke bli noen som var interesserte. Men joda. Interessen var like stor. Satte opp noen regler og har hatt noen kunder. Fungerte helt fint. Men det er nok som det er blitt nevnt i denne tråden; Jo mer man skrur opp prisen jo mer får man silt ut useriøse og uinteressante kunder. Har vært inne på en av de største nettsidene for eskorter og kikket på prisene til norske utøvere der. Og det vil nok bli en profil der etter hvert. Ser de andre norske der har profiler med tydelige regler og forventninger til sin kunder, og priser som svarer til den norske eksklusiviteten i dette markedet.  

Anonymkode: e78d7...ad3

Av ren nysgjerrighet, hva slags hint brukte du?

Anonymkode: 1a7e3...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eskorte får dette til å høres luksuriøst ut. Men det heter fremdeles hore. Du vil altså jobbe som en hore.

Anonymkode: 564ab...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av ren nysgjerrighet, hva slags hint brukte du?

Anonymkode: 1a7e3...cc6

Jeg skrev i den en kommentar kategori på profilen: Møter etter avtale

Og i en kategori som het interesser skrev jeg: Pris kan diskuteres

Men admin syntes ikke noe om det og utestengte meg. 😜

Er nok bedre å etablere en egen profil på en nettside som er ment for slike avtaler. 😉

Anonymkode: e78d7...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/11/2018 at 2:30 AM, lillehavfruen said:

"Man må ha egen leilighet disponibel for de fleste eskortekunder er tapere uten egen leilighet eller med kone." Feil. Hotell betalt av kundene var plassene jeg traff 50% av kundene mine. De resterende 50% var hjemme hos kundene. De fleste tilhører  middelklassen. 

"Man må være åpen for ganske drøy fetisj sex. Ingen går til en eskorte for å ha vanlig sex liksom.
analsex osv er en del av hverdagen, og for å ha en god nok lønn til å kunne leve på , må du ha ca 10 kunder i uka. Om du vil leve i luksus må du opp i minst det dobbelte. Kjenner en som var eskorte og hun hadde 5 menn de aller fleste dager, en frikveld annenhver uke."
 Feil. Vanlig sex er det vanligste. Man avtaler på forhånd hva man er med på og ikke. Man kan velge og vrake i kunder, etterspørselen er stor etter norske jenter på innemarkedet. Hadde jeg hatt 10 kunder i uka, hadde jeg tjent godt over 130 000 i måneden. Det dobbelte, ja da hadde jeg hatt 260 000 i måneden. Jeg hadde i gjennomsnitt 2-3 kunder i uka, som en fin ekstrainntekt ved siden av vanlig jobb. ca 20 000 - 30 000 på en måned. 

"Kundene er ikke der for å være hyggelig mot deg, de er der for å pule deg." delevis feil. I løpet av 1 times treff, så var sex-en bare en veldig liten del av det. Siden de fleste ønsket kjæresteopplevelser, så lønner det seg å være en god samtale-partner. De åpnet seg veldig, og har ofte behov for noen som "ser" de og lytter til dem. Ofte vil de fortelle hvorfor de har tatt steget å kjøpe sex. Også utvikler det seg gradevis til å bli mer intimt, før de etterpå ligger å koser med deg til timen har gått ut. 

Jeg tror veldig mye ligger i det siste her med å ville ha noen som "ser" deg. Jeg har aldri opplevd det, jeg får konsekvent nei når jeg spør noen med ut på date, online dating har jeg null respons på, og jeg er jomfru uten å ha vært i ett eneste forhold og nærmer meg 30. Jeg har selv vurdert en eskorte bare for å kunne oppleve det å ligge inntil noen og kunne kose med dem. Ha en som ser meg og selvsagt "prøve" sex og slik for å se om det er alt folk skryter av, siden det kan virke som om jeg er dømt til å gå alene gjennom livet.

Kudos til deg for at du ikke lar deg rakke ned på av KG mobben :)
 

On 1/11/2018 at 11:32 AM, AnonymBruker said:

det er ikke normen heller med millionærkunder, du drømmer og glamoriserer det å  være hore, skam deg 

Anonymkode: a2f99...9f6

Drittsekk. Skam deg for å være så dømmende og trangsynt.

Anonymkode: aee24...e83

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drittsekk. Skam deg for å være så dømmende og trangsynt.

Anonymkode: aee24...e83

Så det å være "eskorte" er ikke det samme som å være en hore? Det er bare ett mer fancy navn evt rikere kunder som kan være forskjellen.

 

Anonymkode: 564ab...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...