Gå til innhold

Bilen vil ikke sladde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med den tråden om sladding her inne, og mye snakk om hvordan det hjelper å øve seg, prøvde jeg å sladde på en tom p-plass i går. Følte meg SÅ HARRY! Men...bilen ville ikke sladde. Det lyser i dashbordet som et juletre når jeg prøver. Må jeg slå av noe?

Anonymkode: 115b0...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du må slå av EPS, er en knapp et sted ved girstang som regel. Men, det er ikke sikkert at alt av sikkerhet kobles helt ut, det er en årsak til at det er putta inn i bilens elektronikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med den tråden om sladding her inne, og mye snakk om hvordan det hjelper å øve seg, prøvde jeg å sladde på en tom p-plass i går. Følte meg SÅ HARRY! Men...bilen ville ikke sladde. Det lyser i dashbordet som et juletre når jeg prøver. Må jeg slå av noe?

Anonymkode: 115b0...c38

Hva slags bil har du? Noen biler er enklere å sladde med enn andre, kjøp deg en gammal Volvo eller BMW. 

Harry kan være kult det, men pass på så du ikke treffer den eneste stolpen på en åpen plass feks ;)

Hadde to kompiser som sladda på et perfekt sted, de klarte å frontkollidere med hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dævendøtte skrev:

Hadde to kompiser som sladda på et perfekt sted, de klarte å frontkollidere med hverandre. 

Haha!! 🤣

Er en Golf. 

Anonymkode: 115b0...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne en glatt plass og dra hardt i brekket.

Anonymkode: b13b0...83a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har forhjulstrekk, eneste måten å få sladd da er å dra i brekket, finnes andre metoder og men da skal du vite litt mer hva du driver med :-)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må skru av antiskrens. Det et i praksis en anti-sladd. Så er det en fordel å ha bakhjulstrekk. 

Anonymkode: d5d8e...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå av antiskrens. Gi mye gass og vri om rattet, slipp gassen. Du skal nå ha mer fart på bakhjulene enn forhjulene, og derfor få sleng. Mer gass vil rette opp slengen, siden du da får mest fart på forhjulene igjen. Å dra i brekket gjør det betydelig enklere, men er ikke nødvendig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...