Gå til innhold

Kjendiser du har fantasert om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke fantasert om sex akkurat, men som barn hadde jeg fantasier om å holde i hånden og regjere over Fantasia sammen med Månebarnet. For all del, skulle gjerne vært barn igjen og regjert over Fantasia sammen med henne.

https://hellogiggles.com/reviews-coverage/childlike-empress-neverending-story/

Anonymkode: bd86c...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 17.42, Mr. Kilmister skrev:

kateuptonnude_1584.jpg

20170704_191542.jpg

natural-beauty-katy-perry-wallpaper-1.jpg

Nita.jpg

Isle+Wight+Festival+2011+Day+2+Ys5eAOMTxHCx.jpg

20170607_193745.png

Å herregud, ikke rart jeg er lesbisk:ninuskapus:

Anonymkode: 307d9...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.1.2018 at 8:19 PM, Valyria83 said:

Jon snow fra game of thrones. karakteren og ikke skuespilleren. :biggrin: Sam Heughan fra Outlander. Ymmy!! Og var litt besatt av spike fra buffy the vampier slayer i mine yngre dager. 

Haha, som om jeg skulle skrevet det selv! Vi har samme smak :)

On 4.1.2018 at 4:16 PM, Nasse Nøff ❤ said:

Min liste er laaaang. Da jeg har perioder med en også går jeg til den neste. 
For min del så er det ikke alltid sammenheng mellom favoritt film/serie og fantasier. Jeg elsker harry potter, men har aldri hatt noen fantasier om noen av karakterene eller skuespillerne. Jeg har lite til overs for Twilight, men hadde en Edward Cullen-periode. For min del så er det også forskjell på karakter og skuespiller. 

Den siste var Christian Grey/Jamie Dornan. Siden jeg så filmene og leste bøkene om igjen for ikke så lenge siden. 

  Jeg har en greie for Draco Malfoy - karakteren, ikke skuespilleren, selv om jeg må innrømme at den godeste Tom Felton til en viss grad har formet mitt "indre" bilde av karakteren. Jeg fantaserer dog ikke om Tom Felton! 
Kan også forstå Edward Cullen-attraksjonen :). Men jeg synes skuespilleren også er lekker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fantasert om Siv Jensen når hun var yngre.

siv.jpg

Anonymkode: 8464b...56f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er mange! 

Alan Rickman 

Liam Neeson 

Kevin Spacey 

Chuck Garric 

Alice Cooper 

Joe Elliot 

Steve Harris 

Bono 

 

Anonymkode: b6d63...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alan Rickman

David Tennant

Mary-Kate Olsen

Ruby Rose

Barack OG Michelle Obama

Benedict Cumberbatch

Emma Stone

Bård Ylvisåker

Vidar Magnussen

Kara Delevingne

Christina Hendricks

Jon Hamm

Hugh Laurie

Anonymkode: 0dede...7a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2018 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Hvilke kjendiser har du fantasert om seksuelt, og hatt en våt drøm om å ligge med?

Jeg så The Wraith for ca 10 år siden og ble helt gal etter birolleinnehaver Sherilyn Fenn.

fenn1.thumb.jpg.84e01c98005b70bf707bffc878e088f5.jpgfenn2.thumb.jpg.c9048fe3f41787c4225be82210c51cad.jpgfenn3.thumb.jpg.cadf20bd4a11dc5da98c42f7960ea724.jpg

Alle bildene er fra filmen.

Anonymkode: 231fb...c3f

Da burde du sett henne som Audrey Horne i Twin Peaks på begynnelsen av 90-tallet. Gjorde meg nesten skeiv.

image.jpeg.c95d886d13ec1667c095cc4003c2c93b.jpegBilderesultat for audrey horneBilderesultat for audrey horne

Bilderesultat for audrey horneBilderesultat for audrey horneimage.jpeg.62c8145e70585a26522a79b848346551.jpegBilderesultat for audrey horne tongue trick

Anonymkode: 87084...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johnny Depp(21 one street)

Kyle Maclachlan ( twin peaks)

Thomas Gibson ( Chicago hope)

+ noen jeg har glemt 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ikke stort greie på sex den gangen men drømte stort om å være kjæreste med Patrick Swayze :kline:

Senere ble det Duff McKagan ❤

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Da burde du sett henne som Audrey Horne i Twin Peaks på begynnelsen av 90-tallet. Gjorde meg nesten skeiv.

image.jpeg.c95d886d13ec1667c095cc4003c2c93b.jpegBilderesultat for audrey horneBilderesultat for audrey horne

Bilderesultat for audrey horneBilderesultat for audrey horneimage.jpeg.62c8145e70585a26522a79b848346551.jpegBilderesultat for audrey horne tongue trick

Anonymkode: 87084...23b

Haha, enig :ler:. Jeg så Twin Peaks da jeg gikk på ungdomsskolen og var aldeles fjetret av hennes erotiske tilstedeværelse på skjermen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Før fantaserte jeg om typer som Johnny Depp og Brad Pitt. De er ikke særlig sexy lenger, så nå har jeg funnet noen nye. Han i Outlander er til å spise opp. Det samme er Nikolaj Coster-Waldau, Joel Kinnaman, Alexander Skarsgård og Mark Letheren. Sistnevnte er kanskje ikke direkte bildeskjønn, men hot as hell likevel. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...