Gå til innhold

Burde Hadia Tajik gå av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Under Arbeiderpartiets møte angående Trond Giske, så valgte Hadia Tajik å lese høyt flere kommentarer som skal ha kommet fra alle disse "varslerne" rundt Trond Giske. 

Men ettersom Giske ikke var tilstede selv, så fikk han jo heller ikke muligeten til å forsvare seg - eller kommentere alle disse påstandene som ble fremsatt mot ham. Virker nærmest som en alvorlig makt-kamp på gang innad i Arbeiderpartiet...    

I tillegg skulle vel ikke møtet egentlig ta for seg noen spesifikke situasjoner / saker ved dette møtet, så Tajik brøt jo faktisk en klar instruks fra lederen sin! Fremstår altså som en temmelig løs kanon denne damen. 

Anonymkode: 036b5...c71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Under Arbeiderpartiets møte angående Trond Giske, så valgte Hadia Tajik å lese høyt flere kommentarer som skal ha kommet fra alle disse "varslerne" rundt Trond Giske. 

Men ettersom Giske ikke var tilstede selv, så fikk han jo heller ikke muligeten til å forsvare seg - eller kommentere alle disse påstandene som ble fremsatt mot ham. Virker nærmest som en alvorlig makt-kamp på gang innad i Arbeiderpartiet...    

I tillegg skulle vel ikke møtet egentlig ta for seg noen spesifikke situasjoner / saker ved dette møtet, så Tajik brøt jo faktisk en klar instruks fra lederen sin! Fremstår altså som en temmelig løs kanon denne damen. 

Anonymkode: 036b5...c71

Det første ledelsen bør finne ut av er hvem som lekker saker fra lukkede møter til pressen. 

Er det HT selv, så har hun ingen tillit til å sitte i den rollen hun har. Hun har heller ikke respekt for sin leder når hun opptrer i strid med lederens bestemmelser uansett sak. Den kan man få intrykk av at er både egenrådig og litt for mye i oposisjon til autoriteter, slik det fremstilles i pressen. Men dette skrevet, vi vet ikke hva som har foregått i det virkelige liv, bak nyhetenes fremstillinger. Det vi vet og selv kan lese er på facebook. 

Anonymkode: da92c...2f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele det jallapartiet skulle gå av og overlate politikken til noen som kan det!

Anonymkode: fe12d...c8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei absolutt ikke! Hun gjorde det moralsk riktige. Hun ble bedt av noen av varslerene om å lese høyt, da sentralstyremøtet som skal behandle saken ikke har fått detaljene i saken. De kan jo ikke behandle en sak uten å få detaljene i saken!

Anonymkode: 3a921...f9d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadia Tajiik kan kanskje være redningen for arbeiderpartiet.  dame med bein i nesa og glimt i øyet :) 

Anonymkode: ef490...930

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Men ikke på grunn av denne hendelsen. 

Anonymkode: 42c15...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De burde heller finne ut hvem som lekker som en sil fra interne sentralstyremøter. 

Anonymkode: 30c11...a4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støre har sagt i etterkant at "det for så vidt" (eller hva det var) er greit det hun gjorde, siden varslerne eier sin historie og hadde bedt henne om å gjøre det.

Anonymkode: 1932d...425

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er å velge mellom pest og kolera. Men jeg foretrekker faktisk Giske fremfor HT.

Hun kjører soloprosjekt og høster glans bak Støre på varslernes vegne. Selv om jeg ikke er fan av Støre, er det ufint å gå bak ryggen på han og tabbe han ut foran ledelsen. Hvis HT ryker nå, blir det spennende å se hvem eller hvilket firma som er ønsker å ha en ansatt som går bak ryggen på ledelsen på den måten. 

hvorfor sånn iver etter å ta Giske nå, etter så mange år? Og samtidig sette lederen i dårlig lys. Hva ønsker HT å oppnå med dette mon tro? 🤔

Anonymkode: 796ce...68a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må man spørre seg, hvem har mest å vinne på denne saken og retningen den nå tar? Hadia Tajik. 

Lurer også på hvordan hun og hans eksmann møttes. Begge politikere, og faren for at de møttes i jobbsammenheng er rimelig stor. Det er vel ikke greit lenger. Det var vel ikke "rystende" den gang hun ble sjekket opp av (eller sjekket opp) Heggelund. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadia valgte å stå opp for jentene i stedet for å sitte stille i båten. Trist om hun får ødelagt karrieren sin fordi hun viste integritet. 

Støre fikk det ikke som han ville, men det er jo fordi Giske valgte å stemple jentene som løgnere på facebook i stedet for å fortelle sin versjon til sentralstyret. 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis HT ryker nå, blir det spennende å se hvem eller hvilket firma som er ønsker å ha en ansatt som går bak ryggen på ledelsen på den måten. 

Anonymkode: 796ce...68a

Hun gikk jo ikke bak ryggen på ledelsen. Hun sa jo  ifra foran ledelsen! Ledelsen hadde også hele tiden mulighet til å stoppe henne. De samtykket til at hun fortalte jentenes versjon ved å la henne snakke. Så gikk selvsagt ikke alt som planlagt for Støre. 

Jeg er rimelig sikker på at det er svært mange bedrifter som ønsker en med integritet, som er utdannet jurist og og som har klart å både bli yngste til å jobbe ved statsministerens kontor og yngste til å bli statsråd. Er neppe  mange på KG som har bedre CV enn henne og hun er bare 34 år. 

Anonymkode: bbcb4...3db

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Bäcker

HT er illojal mot lederen. I en organisasjon er det en stor synd, fordi illojalitet svekker organisasjonen. Over tid kan HTs illojalitet være en like stor belastning som Giske. Vent en stund før dere flamer meg, please.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadia valgte å stå opp for jentene i stedet for å sitte stille i båten. Trist om hun får ødelagt karrieren sin fordi hun viste integritet. 

Støre fikk det ikke som han ville, men det er jo fordi Giske valgte å stemple jentene som løgnere på facebook i stedet for å fortelle sin versjon til sentralstyret. 

Hun gikk jo ikke bak ryggen på ledelsen. Hun sa jo  ifra foran ledelsen! Ledelsen hadde også hele tiden mulighet til å stoppe henne. De samtykket til at hun fortalte jentenes versjon ved å la henne snakke. Så gikk selvsagt ikke alt som planlagt for Støre. 

Jeg er rimelig sikker på at det er svært mange bedrifter som ønsker en med integritet, som er utdannet jurist og og som har klart å både bli yngste til å jobbe ved statsministerens kontor og yngste til å bli statsråd. Er neppe  mange på KG som har bedre CV enn henne og hun er bare 34 år. 

Anonymkode: bbcb4...3db

Jeg tror faktisk at noe av anklagene mot giske er falske. Dette går dessverre utover de som faktisk snakker sant. Når det er sagt, syns jeg det er feigt å gjøre det på den måten det er blitt gjort på. Giske har null mulighet å forsvare seg. Fins det i det hele tatt bevis mot Giske? 

HT var involvert i en annen politisk hendelse for en god stund tilbake. Det var også da hun ble kjent. Husker bare ikke hva. Da gikk hun også bak ryggen på en annen person. 

Anonymkode: 796ce...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Tom Bäcker said:

HT er illojal mot lederen. I en organisasjon er det en stor synd, fordi illojalitet svekker organisasjonen. Over tid kan HTs illojalitet være en like stor belastning som Giske. Vent en stund før dere flamer meg, please.

Det er neppe forventet at alle skal marsjere i takt under en maktkamp i AP. Hadia spilte med åpne kort ved å fortelle saken fremfor sentralstyremøtet. Støre hadde all mulighet til å stoppe henne. Giske derimot la jo bare ut sin versjon på facebook uten at noen i sentralstyret eller ledelsen hadde mulighet til å protestere. 

Sånn er det å være leder for et politisk parti i Norge, man er ikke eneveldig hersker. Det var vel kun Carl I Hagen som var det. 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tror faktisk at noe av anklagene mot giske er falske. Dette går dessverre utover de som faktisk snakker sant. Når det er sagt, syns jeg det er feigt å gjøre det på den måten det er blitt gjort på. Giske har null mulighet å forsvare seg. Fins det i det hele tatt bevis mot Giske? 

Anonymkode: 796ce...68a

Giske får selvsagt mulighet til å forsvare seg.  Han får lov til å fortelle sin versjon foran sentralstyret og han har allerede fortalt sin versjon på facebook.  Det blir for dumt at han skal kritisere andre for å fortelle sin versjon når han har null problem med å fortelle sin selv om han er sykemeld. 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

HT var involvert i en annen politisk hendelse for en god stund tilbake. Det var også da hun ble kjent. Husker bare ikke hva. Da gikk hun også bak ryggen på en annen person. 

Anonymkode: 796ce...68a

Merkelig at en som angivelig er opptatt av rettssikkerhet skal komme med en såpass vag anklage. 

Anonymkode: bbcb4...3db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Bäcker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror faktisk at noe av anklagene mot giske er falske. Dette går dessverre utover de som faktisk snakker sant. Når det er sagt, syns jeg det er feigt å gjøre det på den måten det er blitt gjort på. Giske har null mulighet å forsvare seg. Fins det i det hele tatt bevis mot Giske? 

HT var involvert i en annen politisk hendelse for en god stund tilbake. Det var også da hun ble kjent. Husker bare ikke hva. Da gikk hun også bak ryggen på en annen person. 

Anonymkode: 796ce...68a

Et raskt googlesøk på «Hadia Tajik gå bak ryggen» ga følgende: http://www.tv2.no/a/2578219/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er neppe forventet at alle skal marsjere i takt under en maktkamp i AP. Hadia spilte med åpne kort ved å fortelle saken fremfor sentralstyremøtet. Støre hadde all mulighet til å stoppe henne. Giske derimot la jo bare ut sin versjon på facebook uten at noen i sentralstyret eller ledelsen hadde mulighet til å protestere. 

Sånn er det å være leder for et politisk parti i Norge, man er ikke eneveldig hersker. Det var vel kun Carl I Hagen som var det. 

Giske får selvsagt mulighet til å forsvare seg.  Han får lov til å fortelle sin versjon foran sentralstyret og han har allerede fortalt sin versjon på facebook.  Det blir for dumt at han skal kritisere andre for å fortelle sin versjon når han har null problem med å fortelle sin selv om han er sykemeld. 

Merkelig at en som angivelig er opptatt av rettssikkerhet skal komme med en såpass vag anklage. 

Anonymkode: bbcb4...3db

Beklager. Det var et spørsmål og var litt for rask å trykke den videre. 

Takk for linken @Tom Bäcker men det var en annen sak jeg tenkte på. Det var da hun ble for alvor kjent. 

Anonymkode: 796ce...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er neppe forventet at alle skal marsjere i takt under en maktkamp i AP. Hadia spilte med åpne kort ved å fortelle saken fremfor sentralstyremøtet. Støre hadde all mulighet til å stoppe henne. Giske derimot la jo bare ut sin versjon på facebook uten at noen i sentralstyret eller ledelsen hadde mulighet til å protestere. 

Sånn er det å være leder for et politisk parti i Norge, man er ikke eneveldig hersker. Det var vel kun Carl I Hagen som var det. 

Giske får selvsagt mulighet til å forsvare seg.  Han får lov til å fortelle sin versjon foran sentralstyret og han har allerede fortalt sin versjon på facebook.  Det blir for dumt at han skal kritisere andre for å fortelle sin versjon når han har null problem med å fortelle sin selv om han er sykemeld. 

Merkelig at en som angivelig er opptatt av rettssikkerhet skal komme med en såpass vag anklage. 

Anonymkode: bbcb4...3db

Jeg hadde selv gjort det samme, hvis det kommer falske anklager rettet mot meg. Så her skjønner jeg Giske veldig godt. Hvis han hadde tiet, eller ventet for lenge med å svare, kan det tolkes som en bekreftelse på at anklagene er sanne. 

 

Anonymkode: 796ce...68a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Om hun blir den som tar over etter Støre før neste valg kommer de til å drømme om et valgresultat over 20%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la henne sitte som nestleder, AP vil ikke komme til makten når hun deretter tar over etter Støre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadia Tajiik kan kanskje være redningen for arbeiderpartiet.  dame med bein i nesa og glimt i øyet :) 

Anonymkode: ef490...930

Ja! Tajik er utvilsomt en hederskvinne! Står opp for jentene som har opplevd trakasserende oppførsel. Skremmende at folk i stedet snakker om maktkamp! Helt forferdelig!

Anonymkode: 084f3...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...