Gå til innhold

Når rydder du ut jula?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag. Tok fram pynten ganske sent og har ikke rukket å ta den ned før :)

Anonymkode: 66b0e...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en julestjerne som jeg liker å ha hengende et stykke ut i januar fordi det fortsatt er så mørkt.

Anonymkode: 6673f...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula ble ryddet ut i dag. Det føles som vanlig litt tomt og litt rart, men også veldig deilig. Var veldig klar for å få det vekk nå og vi fikk ryddet skikkelig samtidig så det var fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyttårsaften, da var det slutt. Egentlig er ikke jula over før de hellige tre kongers dag(som var 6. Januar i år). :):) 

Anonymkode: 2087a...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. dag jul her også, dvs. 13. januar. Fra gammalt av skulle man kaste ut jula enten 13. dag eller 20. dag, og vi pynter lille julaften, så da er det greit å ha det oppe en stund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orket ikke å lage jul denne gangen jeg, så slipper å tenke på å kaste den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Jeg snikrydder den ut rolig og pent. Begynner allerede i romjula og fjerner litt og litt. Når jeg gjør det sånn er det ingen som merker det og kan protestere før det er for sent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er 20. dag jul så alt ryddes vekk i morgen. Utelysene får nok henge uten strøm en stund da det er så mye snø at det er vanskelig å ta ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del skjer dette alltid 1. nyttårsdag, da er hele høytiden over og det markerer at hverdagen er tilbake. Pynter til Jul fordi "barna" vil det ved advent og en uke før jul. Herlig med god kristen julefeiring, men når det er over, så er det over. Gleder meg til neste jul om jeg lever da :)  Ikke presanger og alt peset, men til julefreden og det ekte budskapet. Deilig å ha fri og kose seg denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thyra skrev:

Da har jeg ryddet ut jula for denne gang. Litt vemodig.

Det synes jeg også, har bare gode minner fra julen hele mitt liv. Selv om jeg har feiret den alene noen ganger. Disse minnene vekkes alltid hvert år, og jeg elsker det. Er vi heldige får vi feire en jul i 2018 også :)  Tiden går så fort, så snart er den her igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. dag jul. Gleder meg allerede til å ta det fram igjen 1. desember🌟🎅🏻⛄️🎄

Anonymkode: 3d9d3...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...