Gå til innhold

Bikini / badedrakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Prøver og finne noen nye bikinier til 2018 da jeg straks skal til syden. Er det badedrakt eller bikini som gjelder? 

Hvor kjøper dere badetøyet deres? 

Jeg vil ha de som er litt mindre bak enn vanlig, men ikke en liten String om dere skjønner. Må også ha med innlegg og push i toppen, ellers er jeg helt flat...

Jente 23

Anonymkode: 09b3f...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes begge deler funker. Man bader og soler omhverandre, så å ha begge deler tilgjengelig er et must for meg og mitt bruk. Jeg kjøper mye i København inni Magasin-senteret. Ellers går jeg mest for Seafolly fra Australia. Det holder seg pent i årevis  både i fargene og detaljene. Mange norske undertøysbutikker fører dette merket, og når det er salg så slår jeg til.

 

http://www.seafolly.com.au/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også Tankini-stilen, om man bare skal spise eller noe, slenger man bare på en sharong over hoftene å setter seg å spiser i beachbaren. 

30941-165_40368-165_black_3_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men er det noen som har flere steder og anbefale? Var og tittet på den linken over, men sytes ikke de har de små modellene jeg ønsker..

Anonymkode: 09b3f...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

High leg bikini er veldig inn nå. Sjekk ut fox swimwear, tj swim, sommer swim, chiquelle swimwear, white fox boutique swimwear, myra swim.

Anonymkode: b0052...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fant noen litt frekke bikinier her.  Her får du sol på kroppen.  Ikke gå for push og innlegg.  Naturlige små bryst er mye mer pirrende.  Personlig har jeg en som ligner på den på videoen rundt 10 minutter.  Føles nesten som å være deilig naken, men man er dannet kledt. 

 

Anonymkode: 68541...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nelly har mye fint og billig i den stilen du ønsker

Anonymkode: 20d53...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...