Gå til innhold

Bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg planlegger bryllup som høst 2018. Vi har derfor noen spørsmål;

1. Vi lurer på om det er rart å ha ringen på venstre hånd. Vi vet at det er normalt å ha det på høyre hånd i Norge, men jeg ønsker at vi skal ha den på venstre hånd pga. min venstre hånd er penere enn høyre. 

2. Mat i bryllupet. Det kommer endel barn i bryllupet, og vi tenker å servere pizza til dem siden jeg vet at de ikke spiser så mye annet. Men siden det kommer så mange barn i bryllupet trenger vi veldig mye pizza, så tenkte vi at det kanskje hadde vært greit at alle gjestene hadde fått pizza? 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 87045...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1: Ingen problem å ha ringene på venstre hånd. Det er vanlig i de fleste andre land. Liker venstre bedre selv.

2: Pizza er veldig uformelt, men om det er et uformelt bryllup er det sikkert fint! Det er i hvert fall godt. Er det er mer formelt bryllup kan det nok bli litt merkelig. Men samtidig, alle bryllup er kjedelig like, så om det er dette dere vil -go for it! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ingen problem.

2. Pizza i  bryllup?!Altså jo dere somvelger men det er jo meget enkelt og uformelt og passer bedre i barneselskap,i tillegg hadde jeg selv blitt ganske irritert om jeg måtte spise pizza i finstasen for å si det sånn. 

Endret av MammaFiera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Null problem. 

2: Dette er veldig rart. Det er fint at dere vil ta hensyn til barna, men her virker det som hensynet til barna kjører over andre, inkl deres egne ønsker? Vi hadde også mange barn i vårt bryllup og løste det med stor middagsbuffet, hvor alle kunne ta det de ønsket, så slapp vi å tenke på hvem som ikke spiser svin, hvem som ikke liker fisk, hvem som ikke spiser kylling, hvem som liker sånn eller slik, samt at vi var sikre på at alle kunne spise seg mette. Vi hadde pølser og pølsebrød på enden av buffeten til de minste og kresne. Men mange av barna spiste av den andre maten. 

Anonymkode: fb7df...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...