Gå til innhold

Typen fikk orgasme i mine jeans.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS. Jeg snakket med typen i går og i natt, han innrømmet fetishen, men sa han elsker meg over alt på jord. Han har hatt denne fetishen siden tenårene. Han innrømmet og gjort det mange ganger i mine trangeste jeans som lå til vask, så jeg ikke skulle oppdage det selv.

Lot han få på seg mine nyinnkjøpte stramme jeans i natt. Hjalp han på med jeansen og uten boxer under. Nå ville jeg la han få gjøre som han selv ville og instruere meg. Jeg fant på å bruke vibratoren min mot pikken hans på utsiden av jeansen. Han dro i linningen å jukket vilt å vrei seg som en ål. Vibreringen gjorde han helt vill å ropte på gud og meg samtidig. Han ville ha følelsen lenge så vi stoppet mange ganger før orgasmen kom. Etter over en time, klarte han ikke mer, han stivnet og krampet seg å kroppen strammet seg i bue når orgasmen kom. Han stønnet intenst å innbitt å et hyl kom når spruten kom. Var faktisk utrolig digg å se han sånn og få være med på reisen.

Typen var egentlig helt umettelig, vi holdt på resten av natten, aldri opplevd han sånn, etter den åttende orgasmen, sovnet han for en times tid siden, fortsatt med jeansen min på:P:)

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS. Jeg snakket med typen i går og i natt, han innrømmet fetishen, men sa han elsker meg over alt på jord. Han har hatt denne fetishen siden tenårene. Han innrømmet og gjort det mange ganger i mine trangeste jeans som lå til vask, så jeg ikke skulle oppdage det selv.

Lot han få på seg mine nyinnkjøpte stramme jeans i natt. Hjalp han på med jeansen og uten boxer under. Nå ville jeg la han få gjøre som han selv ville og instruere meg. Jeg fant på å bruke vibratoren min mot pikken hans på utsiden av jeansen. Han dro i linningen å jukket vilt å vrei seg som en ål. Vibreringen gjorde han helt vill å ropte på gud og meg samtidig. Han ville ha følelsen lenge så vi stoppet mange ganger før orgasmen kom. Etter over en time, klarte han ikke mer, han stivnet og krampet seg å kroppen strammet seg i bue når orgasmen kom. Han stønnet intenst å innbitt å et hyl kom når spruten kom. Var faktisk utrolig digg å se han sånn og få være med på reisen.

Typen var egentlig helt umettelig, vi holdt på resten av natten, aldri opplevd han sånn, etter den åttende orgasmen, sovnet han for en times tid siden, fortsatt med jeansen min på:P:)

Anonymkode: ef724...82f

Høres jo digg ut for han, men fikk du noe ut av det?

Anonymkode: d5c0a...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo digg ut for han, men fikk du noe ut av det?

Anonymkode: d5c0a...656

Nei, jeg gjorde ikke det, det bekymrer meg. Han har sagt at han trenger dette som krydder av og til.  Må si jeg føler meg både shaky og litt ensom. Det var fint å se han sånn, men vet ikke helt hva som skjer med oss, vil det bli det samme etter?

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en litt tøff helg. Typen har nok fått sin åpenbaring. Jeg har latt han få noen jeans av meg. Han har holdt det gående noen ganger flere timer og flere gangee hver dag. Deilig å se og vite han har det så digg, men redd for å bli glemt litt nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal involvere meg, alt handler om jeans.

Han har sagt jeg bare må slappe av og ta del, usikker på hvordan?

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært en litt tøff helg. Typen har nok fått sin åpenbaring. Jeg har latt han få noen jeans av meg. Han har holdt det gående noen ganger flere timer og flere gangee hver dag. Deilig å se og vite han har det så digg, men redd for å bli glemt litt nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal involvere meg, alt handler om jeans.

Han har sagt jeg bare må slappe av og ta del, usikker på hvordan?

Anonymkode: ef724...82f

Ta det med ro. Du er jo dama hans!

Anonymkode: 1d924...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 år senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.1.2018 den 7.34):

Det har vært en litt tøff helg. Typen har nok fått sin åpenbaring. Jeg har latt han få noen jeans av meg. Han har holdt det gående noen ganger flere timer og flere gangee hver dag. Deilig å se og vite han har det så digg, men redd for å bli glemt litt nå. Vet ikke helt hvordan jeg skal involvere meg, alt handler om jeans.

Han har sagt jeg bare må slappe av og ta del, usikker på hvordan?

Anonymkode: ef724...82f

Ta på deg Noen stramme jeans du også. Bli på leken og ligge gjerne opp på hverandre jukke litt. Og vær kreativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Feitsh for jeans said:

Ta på deg Noen stramme jeans du også. Bli på leken og ligge gjerne opp på hverandre jukke litt. Og vær kreativ.

Støtter dette

Anonymkode: d05ed...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmi bue 😂😂deg igjen ass😂du tenner på dette bue greiene skjønner jeg😂

Anonymkode: 297e8...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feitsh for jeans skrev (11 timer siden):

Ta på deg Noen stramme jeans du også. Bli på leken og ligge gjerne opp på hverandre jukke litt. Og vær kreativ.

Ja, en god ide det.

Anonymkode: bb0dc...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...