Gå til innhold

Hvor mange skritt går du hver dag? Hvor mange skritt er mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sjekket på mobilen og det står jeg gikk 8800 skritt per dag i løpet av denne måneden. Jeg føler jeg går mye, men det er jo ikke alltid jeg har mobilen på meg (spesielt ikke på jobb). Har også hund og det hjelper 😊

Anonymkode: e50bf...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag gikk jeg 40.000 skritt. Var sliten i beina den dagen. Var svært ofte i sommer at jeg lå mellom 20.000 og 30.000 skritt hver dag. 

Anonymkode: d965a...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke snittet, men i dag har jeg gått 3500 og jeg har bare vært hjemme uten en fot utenfor døren. Føler jeg har ligget mest på sofaen også. 

Fikk fit-bit til jul, så blir morsomt å sjekke framover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte

Fra 5000 til 25000. Snitt på 10000 daglig, vil jeg tro. Har bikkje annenhver uke da, det hjelper litt ;) Pluss en aktiv jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snittet mitt ligger mellom 13.000 og 15.000. Over 20.000 er mye, men normalt i mine øyne, over 30.000 er veldig mye. 

Starter i ny jobb snart som er stillesittende, så jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å påvirke gjennomsnittet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!  Må si dere er flinke til å holde dere i bevegelse! 

Jeg har snittt på 7000, målet er 10.000 hver dag. 

Jeg har en jobb hvor det er begrenset hvor mye man får gått og prøver å gå en tur når jeg kommer hjem fra jobb. 

Er jeg bare hjemme en dag så er jeg gjerne på 4000 skritt ca. 

🙈🙈🙈🙈 forbedringspotensiale! 

Tips til motivasjon for å komme seg ut? 

Jeg er den typen som gjerne må ha et mål for å kommme meg ut. Jeg går turer i nabolaget, men å gå bare for å gå er kjedelig. 

Tips mottas med gleeeeede! 

Anonymkode: ea79e...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Snittet mitt ligger et sted mellom 12 000 og 13 000. Ser at jeg ikke har vært under 10 000 de siste 160 dagene. Jeg er sjelden over 20 000, men det skjer av og til når jeg tar lengre turer i helgene. Søvnstatistikken er det verre med. Jeg sover altfor lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer veldig mye. Noen ganger får jeg bare 3000-4000 mens andre ganger bikker jeg 10000-15000. Nå om vinteren har jeg lavere gjennomsnitt siden jeg ikke går så mye tur som om våren/sommeren/høsten. I tillegg har jeg stillesittende jobb. Jeg har egentlig 10.000 som mål men sliter litt med det nå om vinteren :PSå langt i dag har jeg sovet lenge, stått opp og spist frokost og så gått meg en liten tur på knappe 1.7 km. Er oppe i 3308 skritt :fnise:
Det er også greit å tenke på at å måle skritt med mobilen ofte gir flere skritt enn å måle med aktivitetsarmbånd, så mulig noen som tester med mobil får litt for god uttelling på antall skritt ;) Venninna mi jobber som sykepleier og løper rundt hele arbeidsdagene, nesten uten mat og tissepause, og hun sier hun har 10.000 - 12.000 skritt i løpet av en arbeidsdag på 7-8 timer. Så da lurer jeg på hva de jobber med de som får 17.000 skritt i løpet av 5-6 timer...

Anonymkode: 8cda3...88d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Fitbiten min har jeg ligget på gjennomsnittlig ca 6000 skritt pr dag de siste ukene. På de slappeste dagene blir det bare ca 3400 skritt mens andre dager med mye jobb og/eller en gåtur klarer jeg målet på 10.000 skritt. De to siste dagene før jul fikk jeg over 12.000 den ene dagen og over 13.000 den andre dagen, kun ved å gå rundt i huset og gjøre husarbeide :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 7 dagene har jeg et snitt på 8300, som er litt lavere enn normalt for meg. Pleier å ligge på rundt 13-14000 når det ikke er så kaldt og glatt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Varierer veldig mye. Noen ganger får jeg bare 3000-4000 mens andre ganger bikker jeg 10000-15000. Nå om vinteren har jeg lavere gjennomsnitt siden jeg ikke går så mye tur som om våren/sommeren/høsten. I tillegg har jeg stillesittende jobb. Jeg har egentlig 10.000 som mål men sliter litt med det nå om vinteren :PSå langt i dag har jeg sovet lenge, stått opp og spist frokost og så gått meg en liten tur på knappe 1.7 km. Er oppe i 3308 skritt :fnise:
Det er også greit å tenke på at å måle skritt med mobilen ofte gir flere skritt enn å måle med aktivitetsarmbånd, så mulig noen som tester med mobil får litt for god uttelling på antall skritt ;) Venninna mi jobber som sykepleier og løper rundt hele arbeidsdagene, nesten uten mat og tissepause, og hun sier hun har 10.000 - 12.000 skritt i løpet av en arbeidsdag på 7-8 timer. Så da lurer jeg på hva de jobber med de som får 17.000 skritt i løpet av 5-6 timer...

Anonymkode: 8cda3...88d

Ja, det lurer jeg også på. Hva i all verden jobber dere med, dere som får alt fra 20.000-40.000skritt på en dag??🤔🤣

Anonymkode: ea79e...fdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2017 den 23.39, FantasDick skrev:

Vet ikke snittet, men i dag har jeg gått 3500 og jeg har bare vært hjemme uten en fot utenfor døren. Føler jeg har ligget mest på sofaen også. 

Fikk fit-bit til jul, så blir morsomt å sjekke framover! :)

Jeg gikk 3500 i går, da gikk jeg fra Majorstuen til Oslo S, høres merkelig ut om du går den distansen hjemme en dag. Men en del skrittellere drar på. En kompis får en mengde skritt når han runker f.eks. 

Anonymkode: 8e9ed...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk 3500 i går, da gikk jeg fra Majorstuen til Oslo S, høres merkelig ut om du går den distansen hjemme en dag. Men en del skrittellere drar på. En kompis får en mengde skritt når han runker f.eks. 

Anonymkode: 8e9ed...201

Det stemmer nok, vi har stort/langt hus og jeg går en del i huset, er hjemme med baby og har en del husarbeid på planen hver dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...