Gå til innhold

Hvor mange skritt går du hver dag? Hvor mange skritt er mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 000 er en rolig dag på jobben, som regel har jeg 15-20 000. Pleier å ha rundt 10 000 når jeg har fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12000 er minimumsmål. Ikke noe problem stort sett. Står på jobb, men går lite, så må gå meg en ordentlig tur hver dag. 15-20000 når jeg har fri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge mobilen (ikke alltid den er på meg) ser det ut til at jeg går mellom 2000 og 20000 skritt.

Anonymkode: bb5fa...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tannkost skrev:

Jeg går i gjennomsnitt 8 000 per dag. Trodde det var mye til jeg så de over her :fnise:

Samme her :fnise:

Men regner med at de som skriver her er de som går mye. Er kanskje ikke like fristende å dele at man ikke går mer enn f.eks 3000 skritt. 

Endret av bobleplast_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis blir det rundt 10.000, en del mer hvis jeg jogger den dagen og mindre hvis jeg feks ikke går tur om kvelden. 

Nå i ferien varierer det derimot svært mye. De dagene jeg går på fjellet ligger jeg nok på min normale sum, men de dagene jeg ikke gjør det så blir det nok bare 3-4000 skritt, max. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett mellom 10 og 15 tusen, og synes mange er over 20 000.:) 1. juledag hadde jeg 1500 skritt.😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg har 8000 som mål, men som regel ender jeg opp på mellom 12 og 15000 hvis jeg går tur etter jobb, noe jeg gjør 4-5 dager i uka.

Jeg syns over 20000 er MYE, men tenker også at alt er bedre enn ingenting.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket og det var jo deprimerende.. 400 er gjennomsnittet :(

Anonymkode: 1a5eb...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sjekket og det var jo deprimerende.. 400 er gjennomsnittet :(

Anonymkode: 1a5eb...ceb

Går du i det hele tatt ut av døren? Mener ikke å være slem altså, men du skal ikke gå mange minutter før du bikker 1000 skritt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går aldri med skritteller (eller mobil på meg hele dagen), men den gangen jeg testet gikk jeg 17 000 skritt bare på jobb (5-6 timer). En vanlig dag går jeg nok en del mindre, men jeg tipper rundt 10 000 siden jeg har hund. Vil tro at jeg en travel, full arbeidsdag går godt over 20 000 skritt

Anonymkode: 6692d...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis rundt 9 500-10 000, men varierer mellom 5 500 og 13 000. Det meste jeg har vært oppe i er 35 000 (Besseggen✌️).

Gikk opp over tid etter at jeg kjøpte meg Fitbit for et par år siden, i starten gikk jeg bare rundt 4 000 - 6 000. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig 7000-8000 de dagene jeg ikke trener og rundt 20.000 når jeg trener (løper ute annenhver dag)

Anonymkode: a1569...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...