Gå til innhold

Grue seg til nyttårsraketter


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Syns det er kjempefint ! Bare en tar hensyn til dyra og ikke raver dritings rundt med raketter. 

Og gjør det på områder hvor det ikke bor masse folk, siden ikke alle liker å høre alt støyet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nyttårsforsett skrev:

Har ingen problemer med raketter på nyttårsaften. Unner folk å få feire en gang i året. Problemet er de som skyter opp både lenge før og lenge etter nyttårsaften. Det er svært lite omtenksomt overfor dyr som blir vettskremt. Mye lettere for eierne å ta hensyn til dyra om rakettene kun kommer på nyttårsaften enn om de dundrer løs både lenge før og lenge etter!

Tips til @Winza bruk øreplugger, hodetelefoner eller noe   så slipper du å høre på rakettene. :)

Eller hørselsvern :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A National Acrobat

Jeg bor i en by hvor de skyter opp raketter flere ganger i året, enn kun på nyttårsaften. Heldigvis har jeg en hund som ikke bryr seg om raketter. Men det kunne for min del vært forbudt på grunn av alle andre dyr som blir redde. I tillegg til alle ulykkene som kan skje med fyrverkeri. Det er en uting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe flere byer gjør som Gøteborg og Jønkøping og bytter fyrverkeri med lasershow. Lydløst, fritt for avfall. Pent å se på. :)

Men i utkanten er det litt trist om det ikke er noe fyrverkeri. 

Selv trives jeg best med å se på avstand, blir alltid litt nervøs om noen tenner på batterier og fyrverkeri på vår gårdsplass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zoey skrev:

Får håpe flere byer gjør som Gøteborg og Jønkøping og bytter fyrverkeri med lasershow. Lydløst, fritt for avfall. Pent å se på. :)

Men i utkanten er det litt trist om det ikke er noe fyrverkeri. 

Selv trives jeg best med å se på avstand, blir alltid litt nervøs om noen tenner på batterier og fyrverkeri på vår gårdsplass. 

Googlet det nå, det ser skikkelig kult ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe kjempe glad i fyrverkeri, men irriterende med de som fyrer opp flere timer før og dagen før. Skulle ønske alle kunne fyre opp klokka 00.00. Men mange fyrer opp før 12 pga barna. Greit nok, hva er vitsen med å fyrer opp dagen før? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker det ikke, nei.

Vi skal i besøk, men går hjem til dyrene våre rundt kl 22.00 for å være sammen med dem når det verste står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Nicathv skrev:

Det er jo ikke så høyt? Bare sett på noe høy musikk så hører du det såvidt.

Når de gjør det nært så er det høyt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nyttårsforsett skrev:

Har ingen problemer med raketter på nyttårsaften. Unner folk å få feire en gang i året. Problemet er de som skyter opp både lenge før og lenge etter nyttårsaften. Det er svært lite omtenksomt overfor dyr som blir vettskremt. Mye letrere for eierne å ta hensyn til dyra om rakettene kun kommer på nyttårsaften enn om de dundrer løs både lenge før og lenge etter!

Tips til @Winza bruk øreplugger, hodetelefoner eller noe   så slipper du å høre på rakettene. :)

Og mye bedre for de ville dyrene også om det er over på noen minutter i stedet for å smelle på timesvis og dagesvis. Det er ikke bare kjæledyr som blir skremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...