Gå til innhold

Bli kjent med bruden


The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg er invitert i bryllup i juni, men problemet er at jeg og flere av brudgommens venninner nesten ikke kjenner bruden. Vi vet hva hun heter hvor gammel hun er, hva hun jobber som og litt om hva hun gjør på fritiden. 

 

Vi skulle gjerne blitt bedre kjent med henne, men lurer på hva som er den beste måten? 

 

Kunne en jentemiddag vært en idè? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En middag høres koselig ut. Kanskje en vennemiddag hadde vært bedre? For da kan hun ha med seg forloveden sin. Jeg tenker at dere alle kjenner hverandre, så første gang deres møtes kan det være greit at hun har noen hun kjenner også. Men om dere skal ha en jentemiddag, så ville jeg i allefall anbefale at hun kan ha med seg noen av sine venninner også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

En middag høres koselig ut. Kanskje en vennemiddag hadde vært bedre? For da kan hun ha med seg forloveden sin. Jeg tenker at dere alle kjenner hverandre, så første gang deres møtes kan det være greit at hun har noen hun kjenner også. Men om dere skal ha en jentemiddag, så ville jeg i allefall anbefale at hun kan ha med seg noen av sine venninner også 😊

Det vil ikke være første gang vi møter henne, for vi har hilst på henne før på middager ute. P.g.a plassering o.l har det vært vanskelig å snakke så mye eller lenge med henne, men idèen om at hun tar med seg noen av sine venninner skal jeg ta til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...