Gå til innhold

Kjøper man ring sammen eller skal han ha den? Forvirra ang forlovelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe! Jeg syntes det faktisk var kjempesøtt! Men vet ikke om jeg hadde tatt det som et seriøst frieri selv, er nok litt mer romantisk og tradisjonell av meg når det kommer til akuratt dette. Men hva gjorde dere dagen derpå da? Du forteller at dere dropper ringer både til forlovelse og bryllup, men har dere snakket noe mer om brylluppet og avtalt møte med presten/på tinghuset og lignende?

Anonymkode: 94c11...903

Jeg tok det ikke så seriøst, men da vi våknet neste morgen sa han «nå er vi forlovet». 

Vi har ikke dato osv for bryllup, vi har kun bestemt at vi ikke ønsker ringer. Og et minibryllup med få venner og familie.

Anonymkode: 2188a...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min gikk ned på kne og fridde en dag, med blomster, champagne, jordbær og kaviar, og bordbestilling på fin restaurant. Men uten ring, og det sa han han håpet jeg syntes var greit, for han hadde nemlig vært "ringforlovet" før. Da gikk hun altså med en diamantring og det endte i brudd før bryllup var påtenkt, og hun/han visste ikke riktig hva de skulle gjøre med den dyre ringen, ingen hadde gode følelser for den. Nå ville han gjøre det ordentlig, han mente alvor og satset på at det var giftering jeg ønsket meg. Vi bestemte dato for bryllup samme kveld. 

Jeg har fått mange fine og dyre smykker av ham til andre anledninger (og uten anledning), så det var helt greit.

Anonymkode: a51dc...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjærst har snakket om det flere ganger. En dag dro vi ut for å se på ringer og høre litt om hva de hadde å si. Vi dro hjem, tenkte, dro ut og så litt mer, også kjøpte vi 2 like ringer (enkle glatte), nå venter jeg bare på at han skal fri. Han har vist en plan/dato. Så gleder meg. 

Anonymkode: fb8f0...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26/12/2017 den 10.25, AnonymBruker skrev:

Ok takk som deler hvordan dere gjorde det i deres forhold :) kan jeg få spørre hvordan frieriet var, når det var uten ring? 

Anonymkode: 94c11...903

Jeg synes det var utrolig sjarmerende, han fridde på nyttårsaften og ropte det ut når det smalt som verst rundt oss. :) Det passet bedre uten ring, der vi stod med votter på. 

Anonymkode: 7b815...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når Mannen fridde til meg åpnet han opp en Boks med en ring til oss hver som vi satt på hverandre etter at jeg sa ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen fridde uten ring han. Vi tok på ringene under vielsen, og vi kjøpte ringene sammen.

Anonymkode: 9aa4e...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...