Gå til innhold

OBS! OBS! OBS! Er det fortsatt noen som tror at alle utgir seg for den man er ute på nettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle skjønner vel at det alltid er noen som kjeder seg og troller litt? Det burde vel ikke være en STOR overraskelse?

Anonymkode: b3d89...9f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, nei. Jeg skjønte ingenting av den tråden jeg antar du sikter til jeg heller. Selvfølgelig bløffer enkelte folk på nett om kjønn, alder, livssituasjon og mye annet. Selvfølgelig er det ikke topp, men det er litt av en ting å rykke ut med en advarsel om.

Anonymkode: 2f03d...000

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de fleste skjønner det, du får ikke oppmerksomheten til de "aller fleste" selvom du tror det

Anonymkode: c5257...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, nei. Jeg skjønte ingenting av den tråden jeg antar du sikter til jeg heller. Selvfølgelig bløffer enkelte folk på nett om kjønn, alder, livssituasjon og mye annet. Selvfølgelig er det ikke topp, men det er litt av en ting å rykke ut med en advarsel om.

Anonymkode: 2f03d...000

Da er jeg heldigvis ikke alene om å ikke skjønne noe av det. De som blir så overrasket og må dele sjokket med resten av nettet bør vurdere å logge seg ut av internett 

Anonymkode: b3d89...9f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår dere ikke hva vedkommende ville formidle med den tråden?? Det var en helt unødvendig tråd ja, men den var enkel å forstå. Denne tråden ga vel heller ikke mye mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som utgir seg for å være noen andre enn de er på Internett har vel vært siden Internettet var nytt, så dette er ikke akkurat noen sensasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fullstendig uakseptabelt at noen utgir seg for å være noen andre enn den de er. Jeg kommer til å slå meget hardt ned på dette heretter.

Med vennlig hilsen 

Gud den allmektige

Anonymkode: b9082...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det står jo på nett så da må det jo være sant" 

 

 

:sarkasme:

Anonymkode: f7b59...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...