Gå til innhold

Kvinner som pusher 40


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste begynt å lure på noe. Hva er det egentlig som gjør at disse meget priviligerte, ofte hvite, kvinnene som pusher 40 skal gå inn i forskjellige jobber og ut i media og forlange at alle som var der før dem skal tilpasse seg deres måte å se på ting?

Hvorfor føler disse middelaldrende kvinnene med lettere narsissistiske tendenser at de skal ha rett til å bestemme alt hva andre får lov til å gjøre og si? Er muligens problemet at disse kvinnene er så priviligerte at de er vant til at alle føyer seg etter deres minste ønsker og innfall? Og hvis dette er tilfelle, er det virkelig sunt for samfunnet at en liten klasse av over priviligerte kvinner som pusher 40 skal få sette agendaen og bestemme hva som er best for alle andre og hva man kan si og ikke kan si før man skal henges ut eller miste jobben?

Anonymkode: 7db99...e51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får ta det opp på arbeidsplassen din.  :)

Anonymkode: 6987e...f06

Nå er ikke dette et problem på arbeidsplassen min, men mer et generell problem i samfunnet.

#Metoo

Anonymkode: 7db99...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusher 40? Middelaldrende?

Blir 40. Og middeladrende er rundt 55 nå.

Anonymkode: 7aba7...307

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nå er ikke dette et problem på arbeidsplassen min, men mer et generell problem i samfunnet.

#Metoo

Anonymkode: 7db99...e51

ok.

Anonymkode: 37790...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Pusher 40? Middelaldrende?

Blir 40. Og middeladrende er rundt 55 nå.

Anonymkode: 7aba7...307

Nope 90 :P

Anonymkode: 37790...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst? Metoo? Hva er det ved disse narsissistiske mannfolka som gjør at de tror de kan gjøre hva de vil med sine yngre kvinnelige ansatte?

Anonymkode: 78d21...924

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i det siste begynt å lure på noe. Hva er det egentlig som gjør at disse meget priviligerte, ofte hvite, kvinnene som pusher 40 skal gå inn i forskjellige jobber og ut i media og forlange at alle som var der før dem skal tilpasse seg deres måte å se på ting?

Hvorfor føler disse middelaldrende kvinnene med lettere narsissistiske tendenser at de skal ha rett til å bestemme alt hva andre får lov til å gjøre og si? Er muligens problemet at disse kvinnene er så priviligerte at de er vant til at alle føyer seg etter deres minste ønsker og innfall? Og hvis dette er tilfelle, er det virkelig sunt for samfunnet at en liten klasse av over priviligerte kvinner som pusher 40 skal få sette agendaen og bestemme hva som er best for alle andre og hva man kan si og ikke kan si før man skal henges ut eller miste jobben?

Anonymkode: 7db99...e51

Hvilke kvinner er dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope 90 :P

Anonymkode: 37790...83a

Ja selvfølgelig. Glemte at vi har mennesker blant oss som blir nærere 200 år gamle nå. Takk.

Anonymkode: 7aba7...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja selvfølgelig. Glemte at vi har mennesker blant oss som blir nærere 200 år gamle nå. Takk.

Anonymkode: 7aba7...307

200 hundre var vel litt overdrevent vel..?

Anonymkode: 37790...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst? Metoo? Hva er det ved disse narsissistiske mannfolka som gjør at de tror de kan gjøre hva de vil med sine yngre kvinnelige ansatte?

Anonymkode: 78d21...924

Og her var nok en kvinne som pusher 40 på banen for å rakke litt ned på menn ja. Hva med å lage deg en egen tråd der du kan få ut mannehatet ditt?

Anonymkode: 7db99...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i det siste begynt å lure på noe. Hva er det egentlig som gjør at disse meget priviligerte, ofte hvite, kvinnene som pusher 40 skal gå inn i forskjellige jobber og ut i media og forlange at alle som var der før dem skal tilpasse seg deres måte å se på ting?

Hvorfor føler disse middelaldrende kvinnene med lettere narsissistiske tendenser at de skal ha rett til å bestemme alt hva andre får lov til å gjøre og si? Er muligens problemet at disse kvinnene er så priviligerte at de er vant til at alle føyer seg etter deres minste ønsker og innfall? Og hvis dette er tilfelle, er det virkelig sunt for samfunnet at en liten klasse av over priviligerte kvinner som pusher 40 skal få sette agendaen og bestemme hva som er best for alle andre og hva man kan si og ikke kan si før man skal henges ut eller miste jobben?

Anonymkode: 7db99...e51

Hvem snakker du egentlig om? På hvilken måte tar disse kvinnene mer plass enn menn?

 

Anonymkode: c04e2...38b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Og her var nok en kvinne som pusher 40 på banen for å rakke litt ned på menn ja. Hva med å lage deg en egen tråd der du kan få ut mannehatet ditt?

Anonymkode: 7db99...e51

Ok.

Anonymkode: 37790...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Hvem snakker du egentlig om? På hvilken måte tar disse kvinnene mer plass enn menn?

 

Anonymkode: c04e2...38b

Morradi

og

Mora hans.

Anonymkode: 37790...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er ikke dette et problem på arbeidsplassen min, men mer et generell problem i samfunnet.

#Metoo

Anonymkode: 7db99...e51

Jeg tror ikke du har forstått #metoo. Det er jenter og kvinner i alderen 12-100 som støtter kampanjen. Grunnen til at det er voksne kvinner som har frontet den, er trolig at de er såpass etablert at de tør å si fra.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, T-Rex said:

Jeg tror ikke du har forstått #metoo. Det er jenter og kvinner i alderen 12-100 som støtter kampanjen. Grunnen til at det er voksne kvinner som har frontet den, er trolig at de er såpass etablert at de tør å si fra.

Jeg har forstått #metoo. Det er en tag man kan bruke for å få litt media dekning når man føler at noen andre kan ha sagt/gjort noe mot seg som man selv ikke tør å si i fra om. Enten dette er voldtekt eller at noen snakker om en dame de så i helgen som hadde fine pupper.

Jeg brukte den fordi jeg er lei av å bli trakkasert, bla av slike damer som hun jeg siterte.

Anonymkode: 7db99...e51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har forstått #metoo. Det er en tag man kan bruke for å få litt media dekning når man føler at noen andre kan ha sagt/gjort noe mot seg som man selv ikke tør å si i fra om. Enten dette er voldtekt eller at noen snakker om en dame de så i helgen som hadde fine pupper.

Jeg brukte den fordi jeg er lei av å bli trakkasert, bla av slike damer som hun jeg siterte.

Anonymkode: 7db99...e51

Ja, ok-så interresant.

Anonymkode: 37790...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, T-Rex said:

Jeg tror ikke du har forstått tråden. Det er jenter og kvinner i alderen 12-100 som støtter kampanjen. Grunnen til at det er voksne kvinner som har frontet den, er trolig at de er såpass etablert at de tør å si fra.

 

Anonymkode: 37790...83a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...