Gå til innhold

Obs Obs! Det er brukere her inne som oppgir seg som å være motsatt kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det jeg lurer på er hvorfor de skal ha glede av å holde på slik

TS

Anonymkode: 3cdec...e16

Jeg nevnte noen årsaker: Kjedsomhet, lystløgnere, manipulering, testing av folks reaksjoner.
Jeg har en kamerat av typen troll, hver gang han kjeder seg begynner han å si ting han vet er frekt eller på kanten, ved å si ting han egentlig ikke mener eller påstander som er feil (løgn).
Jeg vet ikke sikkert hvorfor han synes det er gøy, men jeg tror han får en følelse av å kontrollere andre mennesker.
Bare så det er sagt, han er normalt snill og grei og pleier ikke egentlig å plage folk, dette er en av hans verre sider.

Endret av Uni
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Uni skrev:

Jeg nevnte noen årsaker: Kjedsomhet, lystløgnere, manipulering, testing av folks reaksjoner.
Jeg har en kamerat av typen troll, hver gang han kjeder seg begynner han å si ting han vet er frekt eller på kanten, ved å si ting han egentlig ikke mener eller påstander som er feil (løgn).
Jeg vet ikke sikkert hvorfor han synes det er gøy, men jeg tror han får en følelse av å kontrollere andre mennesker.
Bare så det er sagt, han er normalt snill og grei og pleier ikke egentlig å plage folk, dette er en av hans verre sider.

Han er ikke en mobber i den virkelige verden?

Anonymkode: 3cdec...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han er ikke en mobber i den virkelige verden?

Anonymkode: 3cdec...e16

Nei, men han BLE mobbet. Han verdsetter ingenting mer enn noen han kan stole på. Kanskje er det akkurat derfor han driver på den måten, han prøver kanskje å ha kontroll fordi han hadde null kontroll da han var barn og tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

LOOOOOOOL

Anonymkode: e1ef7...3ca

Hva er det som er morsomt?

Anonymkode: e6c24...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg lurer på er hvorfor de skal ha glede av å holde på slik

TS

Anonymkode: 3cdec...e16

Etter alle nyheter om pedoer og menn som plukker opp jenter overrasker det meg ikke. Tviler ikke på at den aktuelle politigruppen har brukere her undercover for å plukke opp evt avvikere på kg også.

Endret av yeans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror påminnelser om at noen brukere har en spesiell agenda, og seiler under falskt flagg, kan være nyttige av og til.
Selv fikk jeg en påminnelse for noen uker siden, og da spurte jeg om råd om hvordan jeg skulle forholde meg til de som jeg vet utgir seg for å være noen andre enn de er i virkeligheten.

Jeg synes fremdeles det er skikkelig ubehagelig å se hvordan begge jeg snakket om i tråden min manipulerer flere av brukerne her inne.

Anonymkode: ec66e...f86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er jo noe alle vet

Anonymkode: ef256...7ef

Alle vet, men...
Tillitsforhold bygges opp over tid, og når man føler at man har begynt å bli "kjent" med en bruker er det veldig lett å gi slipp på årvåkenheten, så derfor mener jeg slike påminnelser kan være nyttige av og til.

 

Anonymkode: ec66e...f86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Skal vi liksom bli redd? Når jeg skriver med kvinnelige brukere så skriver jeg kanskje med menn. Hjelp! Nå får ikke jeg sove i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 12.12.2017 den 1.51, melly666 skrev:

Er flere brukere her inne som har krysset av at de er kvinne, men hvor det fremgår klart og tydelig av postene at de egentlig er menn. Så kan være greit å sjekke tidligere innlegg før man PMer med brukere her inne.

Jeg som trodde du var kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Axl Rose skrev:

Skal vi liksom bli redd? Når jeg skriver med kvinnelige brukere så skriver jeg kanskje med menn. Hjelp! Nå får ikke jeg sove i natt. 

Føler du deg komfortabel med det?

Anonymkode: e2ad8...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg komfortabel med det?

Anonymkode: e2ad8...139

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
1 time siden, Axl Rose skrev:

Skal vi liksom bli redd? Når jeg skriver med kvinnelige brukere så skriver jeg kanskje med menn. Hjelp! Nå får ikke jeg sove i natt. 

Dakkar :troest: Skal jeg synge natta sang til deg, så du får sove..

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Axl Rose skrev:

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke :P 

Du liker å snakke med menn?

Anonymkode: e2ad8...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose
24 minutter siden, Calandria skrev:

Dakkar :troest: Skal jeg synge natta sang til deg, så du får sove..

:fnise:

Takk. Det hjelper alltid med natta sang:tongue:spesielt når du synger.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du liker å snakke med menn?

Anonymkode: e2ad8...139

Liker å snakke med begge kjønn jeg, men forelsker meg ikke i menn. Nå er ikke kg en datingside så hvilket kjønn jeg skriver med her bryr jeg meg ikke om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Axl Rose skrev:

Takk. Det hjelper alltid med natta sang:tongue:spesielt når du synger.

Liker å snakke med begge kjønn jeg, men forelsker meg ikke i menn. Nå er ikke kg en datingside så hvilket kjønn jeg skriver med her bryr jeg meg ikke om. 

forstår 

Anonymkode: e2ad8...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2017 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Jeg tror påminnelser om at noen brukere har en spesiell agenda, og seiler under falskt flagg, kan være nyttige av og til.
Selv fikk jeg en påminnelse for noen uker siden, og da spurte jeg om råd om hvordan jeg skulle forholde meg til de som jeg vet utgir seg for å være noen andre enn de er i virkeligheten.

Jeg synes fremdeles det er skikkelig ubehagelig å se hvordan begge jeg snakket om i tråden min manipulerer flere av brukerne her inne.

Anonymkode: ec66e...f86

Du må varsle moddene da. Spesielt @tekola .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...