Gå til innhold

20.000 nok til mat/5-6 "store" julegaver?


Nancy Drew

Anbefalte innlegg

Jeg har satt av en del til sparing og betalt litt ned på lån - klarer jeg meg med 20.000 ut desember til mat til familien og 5-6 gaver som i snitt ligger på 1000,-? Føler det høres litt knapt ut selv, men prøver å skjerpe meg med sparing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det hørtes smått ut. Du må nok ha nærmere 50-75 000. Så da tror jeg du må ta litt av sparekontoen og heller begynne å spare igjen fra januar. 

Anonymkode: 5d5a2...eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det hørtes smått ut. Du må nok ha nærmere 50-75 000. Så da tror jeg du må ta litt av sparekontoen og heller begynne å spare igjen fra januar. 

Anonymkode: 5d5a2...eea

Høres for lite ut, må ha minst 100.000 til 150.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eventuelt kan du kreve inngangspenger på 1500 kr på julaften, da trenger du bare 50-75 tusen i desember. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Nancy Drew skrev:

Jeg har satt av en del til sparing og betalt litt ned på lån - klarer jeg meg med 20.000 ut desember til mat til familien og 5-6 gaver som i snitt ligger på 1000,-? Føler det høres litt knapt ut selv, men prøver å skjerpe meg med sparing. 

Hvor mange er dere i familien?
Skal du ha juleselskap med mange gjester (i så fall hvor mange gjester og hvor mange dager?).

Får du ny lønning 1. januar?

Anonymkode: b0e0d...4ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det hørtes smått ut. Du må nok ha nærmere 50-75 000. Så da tror jeg du må ta litt av sparekontoen og heller begynne å spare igjen fra januar. 

Anonymkode: 5d5a2...eea

 

19 minutter siden, Evilposelos skrev:

Høres for lite ut, må ha minst 100.000 til 150.000

 

14 minutter siden, Evilposelos skrev:

eventuelt kan du kreve inngangspenger på 1500 kr på julaften, da trenger du bare 50-75 tusen i desember. 

Nå må dere slutte å tulle.

Anonymkode: b0e0d...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper gaver til ca 300kr per person. Gir gjerne par noe sammen til en sum av 600. Barn får gjerne gaver til en 100-300kr. Kommer an på alder. En baby trenger ikke så mye

Anonymkode: de021...93f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred.... knapt? Virkelig? 

Folk i dag altså....

Anonymkode: 82e08...f6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5000 som skal holde hele Desember. I den summen så er det mat, husholdningsartikkler, gaver til åtte stykker, juletre, baking til barnehagen og skole  osv...Jeg blir oppriktig lei meg når folk mener de blir bekymret pga 20000. Denne måneden har jeg ikke betalt en eneste regning heller. 

Anonymkode: d7dfb...842

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nancy Drew skrev:

Jeg har satt av en del til sparing og betalt litt ned på lån - klarer jeg meg med 20.000 ut desember til mat til familien og 5-6 gaver som i snitt ligger på 1000,-? Føler det høres litt knapt ut selv, men prøver å skjerpe meg med sparing. 

Hvor stor familie har du da. Hvis vi regner 7000 på gaver så har du jo fremdeles 13000 på mat.

Anonymkode: 88d87...00b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor familie har du da. Hvis vi regner 7000 på gaver så har du jo fremdeles 13000 på mat.

Anonymkode: 88d87...00b

Det står 5-6 gaver til ca 1000 i snitt. Så da har Ts hvertfall 14.000 til overs. 

Anonymkode: 82e08...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det står 5-6 gaver til ca 1000 i snitt. Så da har Ts hvertfall 14.000 til overs. 

Anonymkode: 82e08...f6f

Joo men jeg regnet 1000 kr over siden man kan fort gå litt over. Når noen sier ca tar jeg gjerne litt mer. 

Uansett om det er 13000, 12000 eller 14000 burde det gå helt fint. Til og med medregnet familieselskaper, vin og øl og alt mulig. Tenker det er et romslig budsjett.

Anonymkode: 88d87...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Nå må dere slutte å tulle.

Anonymkode: b0e0d...4ca

En så ekstremt materialistisk person som trådstarter er, må nesten forvente å bli litt tullet med. Maken til overflatisk person.

Anonymkode: f4ed0...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...