Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

På 13.2.2018 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Har merket at kona aldri har posert eller vist seg på TV med han i ettertid. Skammer seg vel over drittstøvelen ;)

Anonymkode: 6cb6f...0e6

Må vel ta i betraktning at oppegående partnere til folk som er i rampelyset selv tar et aktivt valg om å slippe å bli synlig.

Anonymkode: 0b847...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo litt spesielt at VG omtaler Frank Løke som "Farmen-kjendis"-Frank. Man oppkaller gjerne folk fra det de har blitt kjent for :P Er de virkelig kjent skriver man bare navn.  

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/wEdlrA/farmen-kjendis-frank-noen-synes-jeg-er-en-drittsekk-uansett

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, penny_ skrev:

Det er jo litt spesielt at VG omtaler Frank Løke som "Farmen-kjendis"-Frank. Man oppkaller gjerne folk fra det de har blitt kjent for :P Er de virkelig kjent skriver man bare navn.  

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/wEdlrA/farmen-kjendis-frank-noen-synes-jeg-er-en-drittsekk-uansett

Det er vel heller veldig rimelig, jeg hadde ikke hørt om han før Farmen. Eneste grunnen til at jeg har hørt om han nå er at samboeren er hekta på Farmen så det var et rent ulykkestreff :ler: 

Anonymkode: 0b847...ae4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 19.41, LiseTV skrev:

Ser ikke på OL.    Pål er en ok vinner av farmen selv om jeg fortrakk Inga.    Verre i fjor med den usmaklige Lotepusen. I år var det Frank som var usmakeleg. 

Slutt å tulle! Leif Einar Lothe er tidenes hedersmann innen reality!

Anonymkode: 95a80...9b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å tulle! Leif Einar Lothe er tidenes hedersmann innen reality!

Anonymkode: 95a80...9b9

Æsj, nei!

Anonymkode: 5c6d4...443

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15. februar 2018 den 3.45, AnonymBruker skrev:

Må vel ta i betraktning at oppegående partnere til folk som er i rampelyset selv tar et aktivt valg om å slippe å bli synlig.

Anonymkode: 0b847...ae4

Ja, og nå vet vi hvorfor ;)

Anonymkode: 6cb6f...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Winza
På 31.1.2018 den 23.07, AnonymBruker skrev:

Neste gang så håper jeg at en annen oppretter en farmen tråd enn Winza. Det har skjedd to ganger på rad nå, at h*n melder seg ut. 

Jeg liker Winza altså. Det er bare mas med pollen hver gang. 

Anonymkode: fb83a...ea8

Like greit, er mye stress å skal holde orden på pollen og alt. Enklere og greiere å la noen andre starte farmen tråder framover slik at jeg slipper alt det ansvaret :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at TV 2 allerede har funnet frem til en rekke nye "kjendiser" til å være med på en ny sesong av dette showet. 

Men selv produksjonsfolkene har så store problemer med å huske hvem disse nye deltakerne egentlig er (og hva de faktisk er "kjent" for) og derfor er det ingen som klarer å offentliggjøre noen deltaker-liste enda! :fnise: :fnise:

Anonymkode: 8b14e...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt at TV 2 allerede har funnet frem til en rekke nye "kjendiser" til å være med på en ny sesong av dette showet. 

Men selv produksjonsfolkene har så store problemer med å huske hvem disse nye deltakerne egentlig er (og hva de faktisk er "kjent" for) og derfor er det ingen som klarer å offentliggjøre noen deltaker-liste enda! :fnise: :fnise:

Anonymkode: 8b14e...89b

https://www.tv2.no/a/9708902/

Rart jeg ikke så denne artikkelen før nå men den bekrefter i hvert fall at de lager en ny kjendis sesong, ikke overraskende egentlig. Som med 71 grader nord kjendis så vil de nok melke konseptet så lenge de kan. Håper bare virkelig at de er litt mer nøye med hvem de får inn neste sesong, for Erlend Elias og Frank var såpass ufyselige og uhyggelige å følge med på at de ødela sesongen for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Løke ble skilt i februar og drar til syden med 'venninne' i mars. Noe så respektløst for eksen og barna. Hadde blitt rasende om min eks la ut slike bilder. VG har og sak om det. Gikk firt i svingene med Gaute G Grav og. Hvorfor må alt ut på sosiale medier? Det er barn involvert her.

Skulle gjerne hørt fra eksene hvordan de tar det. Kan ramse opp mange: Kurt Nilsen, Ari behn, eksmannen til Liv Grethe Skjelberg, mannen til Sissel Kyrkjebø Eddie Skoller pluss flere. 

Synes det er så trist med brudd og der de flyr avsted så fort med nye involvert. 

Anonymkode: 53e4e...5d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Løke ble skilt i februar og drar til syden med 'venninne' i mars. Noe så respektløst for eksen og barna. Hadde blitt rasende om min eks la ut slike bilder. VG har og sak om det. Gikk firt i svingene med Gaute G Grav og. Hvorfor må alt ut på sosiale medier? Det er barn involvert her.

Skulle gjerne hørt fra eksene hvordan de tar det. Kan ramse opp mange: Kurt Nilsen, Ari behn, eksmannen til Liv Grethe Skjelberg, mannen til Sissel Kyrkjebø Eddie Skoller pluss flere. 

Synes det er så trist med brudd og der de flyr avsted så fort med nye involvert. 

Anonymkode: 53e4e...5d2

Er det brudd, så er det brudd, det er ingen lov om hvor lang tid det skal gå før man finner en ny. Klaffer det, så klaffer det. I tillegg vet vi at Frank Løke og kona hadde slitt i lang lang tid før det til slutt ble formelt slutt.

Er nok mye misunnelse ute og går når slike som Frank Løke finner seg ei rålekker dame og koser seg i varmen. Veldig typisk norsk vil jeg si.

Nei, det er ikke respektløst, og at du drar inn barna sier vel mer om deg enn han.

Anonymkode: f9149...cd5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løke ble skilt i februar og drar til syden med 'venninne' i mars. Noe så respektløst for eksen og barna. Hadde blitt rasende om min eks la ut slike bilder. VG har og sak om det. Gikk firt i svingene med Gaute G Grav og. Hvorfor må alt ut på sosiale medier? Det er barn involvert her.

Skulle gjerne hørt fra eksene hvordan de tar det. Kan ramse opp mange: Kurt Nilsen, Ari behn, eksmannen til Liv Grethe Skjelberg, mannen til Sissel Kyrkjebø Eddie Skoller pluss flere. 

Synes det er så trist med brudd og der de flyr avsted så fort med nye involvert. 

Anonymkode: 53e4e...5d2

Ro ned ett par hakk.. Det er 1. April i dag. Det er hans søster som han dro til syden sammen med.

Anonymkode: 172a0...a28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ro ned ett par hakk.. Det er 1. April i dag. Det er hans søster som han dro til syden sammen med.

Anonymkode: 172a0...a28

Hvem av de? Og det så usmaklig ut å massere søstera sin bak. Dessuten står jeg for det jeg skrev om å gå fort videre. 

Anonymkode: 53e4e...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Frank Løke har knipset bilder av bakparten til en kvinne (og spredt disse bildene på sodiale medier) mens de har vært på ferie sammen. 

Samtidig som han ikke har lyst til å fortelle hvem denne kvinnen egentlig er? 

Anonymkode: 8b14e...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så Frank Løke har knipset bilder av bakparten til en kvinne (og spredt disse bildene på sodiale medier) mens de har vært på ferie sammen. 

Samtidig som han ikke har lyst til å fortelle hvem denne kvinnen egentlig er? 

Anonymkode: 8b14e...89b

Hvorfor så opphengt i hva den oppblåste sprellemannen driver med og hvem den dama er? Er du sjalu? Lyst å prøve deg på'n?

Anonymkode: 70304...047

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så opphengt i hva den oppblåste sprellemannen driver med og hvem den dama er? Er du sjalu? Lyst å prøve deg på'n?

Anonymkode: 70304...047

 Nei, jeg gir faktisk blanke pokker. :fnise:

 Men det er tydeligvis en del i denne tråden som er VELDIG opphengt i ham...

Anonymkode: 8b14e...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 Ja denne tråden er vel minst nitti prosent Frank Løke... 

 :bond: 

Anonymkode: f04e2...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Ja denne tråden er vel minst nitti prosent Frank Løke... 

 :bond: 

Anonymkode: f04e2...a57

Lurer på hvilken kjendis som vil skape rabalder i neste sesong, John Arne Riise? Det ville virkelig ikke overrasket meg om han ble med, har ikke han deltatt i flere andre realityserier de siste årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...