Gå til innhold

Kulørt juletre belysning ute, er det harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inne har vi alltid hvite juletrebelysning, men utendørs på ei edelgran har vi belysning i forskjellige farger. Kanskje jeg har sett for mye på Disney, men jeg liker at det er litt farger i utendørs julepynt, men nylig var det ei venninne som synes det er litt små harry, og som oppfordret meg til å bytte til hvit.

 

50-beautiful-christmas-tree-wallpapers-c

illustrasjonsbilde

Anonymkode: 598b9...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater kulørte julelys 🙈 Sa til samboeren min her om dagen at jeg skulle ønske at det var forbudt. Men du skal gjøre det du liker så klart :)

Anonymkode: 49a4d...901

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater kulørte julelys 🙈 Sa til samboeren min her om dagen at jeg skulle ønske at det var forbudt. Men du skal gjøre det du liker så klart :)

Anonymkode: 49a4d...901

Er det ikke litt fint med variasjon, dersom tre naboer har alle like og hvite lys og så er det noen som har litt farger?

Anonymkode: 598b9...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida det er ikke harry. Men jeg ville ikke valgt å ha så mye lys som på eksempelet du la ved. Det kan bli litt mye lys og det ødelegger litt syns jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte si det, men siden du ber om våre meninger er svaret mitt et rungende ja! ;) Jeg synes fargede juletrelys er harry. Men på den annen side: hvis du liker det best, så pynt i veg av hjertens lyst. Det skader jo ingen at du har farget belysning på juletreet ditt. Jeg ville heller aldri sagt uoppfordret til noen at de har harry belysning. At jeg ikke liker det er ingen andres «problem» enn mitt eget, og uttalelsen til venninna di sier mye mer om henne enn om deg.  

Endret av Ullvott
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må få gjøre som de vil, men hadde jeg vært diktator hadde det ikke vært ett farget juletrelys å se i hele riket. :nigo:

Endret av Ulven
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Syns det er fint jeg. Det er lov til å være litt " Harry " i jula også syns jeg. Bare det står litt i stil og ikke blir sånn tilfeldig og rotete. Koselig syns nå jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ullvott skrev:

Beklager å måtte si det, men siden du ber om våre meninger er svaret mitt et rungende ja! ;) Jeg synes fargede juletrelys er harry. Men på den annen side: hvis du liker det best, så pynt i veg med hjertens lyst. Det skader jo ingen at du har farget belysning på juletreet ditt. Jeg ville heller aldri sagt uoppfordret til noen at de har harry belysning. At jeg ikke liker det er ingen andres «problem» enn mitt eget, og uttalelsen til venninna di sier mye mer om henne enn om deg.  

Jeg må understreke at juletreet ikke blinker, jeg har sett noen som har belysning som blinker og der går grensa selv for meg :laugh:

Anonymkode: 598b9...86d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg må understreke at juletreet ikke blinker, jeg har sett noen som har belysning som blinker og der går grensa selv for meg :laugh:

Anonymkode: 598b9...86d

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke harry, men ikke noe pent etter min mening. Men det er tross alt dere som skal få godfølelsen i kroppen når dere kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går forbi hus med slik utendørs julebelysning tenker jeg alltid "her bor det folk som handler julestashet sitt på Europris" :nissevink:

Anonymkode: 636ae...64b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Ulven skrev:

Folk må få gjøre som de vil, men hadde jeg vært diktator hadde det ikke vært ett farget juletrelys å se i hele riket. :nigo:

Jeg stemmer på deg hvis du også forbyr blinkende lys.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt fint med variasjon, dersom tre naboer har alle like og hvite lys og så er det noen som har litt farger?

Anonymkode: 598b9...86d

Jeg syns overhode ikke det :) 

Anonymkode: 49a4d...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det egentlig er stygt:fnise: Men i år har naboen satt fargede lys på et stort og fyldig tre i hagen, og det ble faktisk kjempefint! :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...