Gå til innhold

Fingertattovering, ja eller nei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

best-finger-tattoo.jpg hva synes du om en lignende tatovering? Enkel, men på fingrene. Har eller ingen tatovering. Usikker på om å ta en på hånden er noe jeg vil angre på eller ei.

Anonymkode: dd4e6...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er ganske pent. Om du kommer til å angre vet jeg ikke, men tipper den slags tatoveringer ikke er like populært lenger om få år, det er jo en trend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke. For de holder seg ikke bra over årene. De vil falne ganske fort pga hyppig håndvask. Få tenker på å beskytte tatoveringene på hendene for solen. Som gir stygg farge over tid, om de i det hele tatt fortsatt er der. 
Det skal lite til før hendene bare ser skitten ut. 
Så nei, hender/fingre, hals og ansikt er de tatoveringene jeg ikke liker i det hele tatt. Elsker tatoveringer ellers. 

Anonymkode: 2f916...0ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldig fint, men kan ikke ta det selv pga pølsefingre og nedspiste negler :( 

Anonymkode: fd72e...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du kanskje heller bør ta henna. Hvertfall først, så se om du blir lei eller ikke

Anonymkode: 59beb...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint, men det er jo en veldig "hot" trend, så sjansen for at du går lei og/eller at det blir sett på som ekstremt trashy om noen år er jo stor ... 

Anonymkode: e44e3...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Not. Ser ut som en fjortis som har kjedet seg i timen.

Anonymkode: 91306...905

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk i alle fall godt igjennom hvordan du ønsker å fremstå for andre. Ikke bare til neste år, men også om 20 år, i og med at en fingertatovering ikke kan skjules.

 

 

tatovering.PNG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er usikker så bør du vente i hvert fall. Du kan jo tegne med tusj på fingrene dine og gå med en stund og føle hvordan du synes det er.

Anonymkode: e1664...00e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er fint med et par, men ikke masse liksom, men sytes det er penere enn sånne store på kroppen. 

 

 

Anonymkode: 94631...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatoveringer på fingrene, en diamant, et hjerte og en krone. Angrer ikke. Hva andre måtte mene og tenke om det driter jeg i. Så go for it om du vurderer det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...