Gå til innhold

Hvordan får jeg fine øyenbryn som ser ekte ut ? HJELP


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei , jeg er mann på 30 år som traff exen min igår . hun sa jeg har fått veldig tynne øyenbryn, når jeg ser meg i speilet ser jeg at det faktisk stemmer, de har blitt mye mye tynnere. jeg husker de vakre tjukke øyenbrynene jeg hadde før og nå vet jeg ikke hvordan jeg skal fixe dette. jeg fikk låne en sånn type pen som jeg tegner på, men jeg syns ikke det ser ekte ut

kan noen være så snill å hjelpe meg, hvilken sminke/produkter eller salong bør jeg gå til for å få fine øyenbryn igjen som ser ekte ut ?

Anonymkode: 54788...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ta permanent makeup? Det er en form for tatovering. Ring solvår på solpmu så kanskje du er heldig å får time for herrebryn 

Anonymkode: 86a43...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan ta permanent makeup? Det er en form for tatovering. Ring solvår på solpmu så kanskje du er heldig å får time for herrebryn 

Anonymkode: 86a43...3a9

Nei, huff, det ser for jævlig ut.

Da burde han heller gå for microblading.

Anonymkode: 789f0...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 muligheter 

- Du kan ta det som heter Microblading, hvor de tattoverer et og et "hårstrå" på brynene dine, det varer i 1-2 år før fargen er fadet bort. 

- Du kan kjøpe en flaske Pukka Castor Oil på internett og gni på brynene hver kveld, etter ca 2 mnd er brynshårveksten i maksimal stand igjen, veldig mange jenter bruker dette som vidunderkur for å gro ut øyebryn etter å ha nappet de vekk.

I mellomtiden kan du bruke Brow powder på brynene, det er ser mye mer naturlig ut enn med penn eller pensel. 

Anonymkode: d7998...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler disse produktene til du velger å følge enten alternativ 1 eller 2 som nevnt over: 

Browpowder her, finn din farge (mørkegrå er vanligst, brun kan se fake ut) 
https://makestyle.no/sminke/bryn/brow-powder 

Og denne er en slags fake-microblading, der du kan tegne på et og et hårstrå selv og skylle av på kvelden. 
Se instruksjonvideo i linken 
https://www.makeupmekka.no/long-lasting-brow-tint.html

Anonymkode: d7998...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 muligheter 

- Du kan ta det som heter Microblading, hvor de tattoverer et og et "hårstrå" på brynene dine, det varer i 1-2 år før fargen er fadet bort. 

- Du kan kjøpe en flaske Pukka Castor Oil på internett og gni på brynene hver kveld, etter ca 2 mnd er brynshårveksten i maksimal stand igjen, veldig mange jenter bruker dette som vidunderkur for å gro ut øyebryn etter å ha nappet de vekk.

I mellomtiden kan du bruke Brow powder på brynene, det er ser mye mer naturlig ut enn med penn eller pensel. 

Anonymkode: d7998...478

Virker den pukka olja på menn også? Jeg prøver å gro unibrow 😊

Anonymkode: aa55e...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp deg en pakke sånn: https://www.iglow.no/iglow_eyebrow_serum/
Jeg bruker iglow på vippene og de kunne sikkert vokst i all evighet om jeg ikke trappet ned på bruken. Har ikke prøvd brynserumet, men er det like bra som vippeserumet så vil du ikke angre! :)
Har også prøvd castor olje - den gjorde brynene og vippene mine sunnere, men opplevde aldri at det økte hårveksten eller gjorde vippene mine fyldigere. (Kanskje jeg var en av de uheldige).

Så kan du også kjøpe deg en eske brynsfarge: Da får du litt farge på småhårene og hår som er litt lysere en resten. Da ser brynene dine med en gang mer fyldigere ut. :) . https://www.vita.no/makeup/oyne/tilbehor-oyne/eyebrow-colour-2

Microblading burde være siste løsning. Det ser jo helt jævlig ut på en kvinne - tenk da hvordan det ser ut på en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker den pukka olja på menn også? Jeg prøver å gro unibrow 😊

Anonymkode: aa55e...edf

Ja det gjør den, men den vil ikke gro massivt hår der det ikke er mange hårrøtter, men om hårrøttene er skadet eller hårveksten treg, så fremskynder den hårveksten igjen :)

Anonymkode: d7998...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Anbefaler å unngå unibrow om du vil ha noe sjans på damefronten :P 

Anonymkode: d7998...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...