Gå til innhold

Stemning for tarot? :-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer veldig på om denne personen jeg er forelsket i føler det samme? Og om det eventuelt vil bli noe videre med denne fyren. Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 18.17, Vin_fruen skrev:

Venter det barn i nermeste fremtid? 

:)

Det ser ut til at det er lovende og gode muligheter for det, om du gjør det som skal til ;-) Slik som kortene viser det ser det ut til at du har noen oppgaver å fullføre før du får barn. Det gjelder dyp selvrefleksjon, noe du må gi slipp på før du går videre og starter en eventuell graviditet. Det er en gammel sorg som må fullføres, og gamle tankemønstre/idéer som ikke tjener deg. Du blir bedt om å se ting i nytt lys fra et annet perspektiv, og ta deg den tiden du trenger for å gå gjennom denne prosessen og gi slipp på gamle tanker og følelser. Etter det ligger alt til rette for barn og morsrollen.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 18.18, Godgammelårgang79 skrev:

Jeg vil gjerne at du legger kort på meg:) Lurer både på kjærlighet, jobb og fremtiden:)

Kjærlighet: Sykluser som avsluttes, klar for å begynne på noe nytt. Ser ut som du har forlatt noe nylig, eller generelt har innsett at om du ikke blir møtt på dine behov og har det godt følelsesmessig, så er det ikke verdt det. Du har fått en ny standard, noe som er bra, og er klar for å jobbe og bidra med det som skal til for å holde det nivået i ett forhold. Du er heller alene enn å gå ned til noe som ikke er tilfredsstillende.

Jobb: Tøffe tider innimellom, og ikke helt de store økonomiske gevinstene. På den andre siden, potensial for gode dype relasjoner, glede og menneskemøter som virkelig betyr noe. Du får mer igjen på det menneskelige og følelsesmessige planet enn på det materielle.

Generelt 2018: Du blir bedt om å være mer bevisst dine valg, mulig det kommer et større livsvalg på nyåret. For å kunne satse på noe og få resultat kan vi ikke halvveis velge, noe må bort for at vi skal ha energi til å gå inn i det fullt og helt. Velg med omhu. Still spørsmål ved alt, og lytt til hjertet, du kan tørre å drømme større! Du trenger ikke ta til takke med noe om det ikke er riktig for deg, du kan oppnå stabilitet og overflod, ved å følge ovenfor nevnte råd.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 18.19, AnonymBruker skrev:

Savner eksen min meg? Har han det bra?

Anonymkode: 3761a...112

Ok, vet ikke hvordan dette slår ut, kan være litt risky å dra inn personer utenfra som ikke har bedt om det i lesningen, vi får se :-):

Det kan se ut som dere var karmiske partnere, det vil si dere hadde en avtale fra før dette livet om å hjelpe hverandre å lære visse ting. Vi har alle karmiske partnere, ofte flere. Det ser ut til at han har et reflektert og balansert syn på det dere hadde sammen, vanskelig å si om det er noe savn. Mer enn følelse av forståelse, at han har observert og lært av det, og setter pris på det som var.

Det ser ut til at han har det bra, stabilt og trygt, noen ganger tynget under mye arbeid og ansvar, men alt i alt fint.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 18.56, yeans skrev:

Har du lyst eller orker så kunne du gjerne tatt generelt på meg også? :)

Igjen, du er i ferd med å avslutte en syklus, og begynne på en ny, den nye har potensiale til å bli mye bedre enn det som var!

Du blir bedt om å sette ideene dine ut i praksis, nå er tiden for å kjenne på iver og entusiasme etter å handle konkret, gå i gang med noe nytt i livet ditt. Jeg ser glede, kreativitet og samarbeid med andre forbundet med dette.

Også en beskjed her om valg. Når det blir mye som skjer i livet eller skiftende omstendigheter, så er det viktig å huske at makten til å sette grenser til å ta nye valg er inne i deg. Skap og velg noe nytt innenfra, i motsetning til å tilpasse deg det ytre for mye. Kanksje blir noen litt skuffet og såret, men det er bedre å tåle de følelsene enn at du holder kunstig liv i en situasjon du vet ikke er det du egentlig vil.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, du er i ferd med å avslutte en syklus, og begynne på en ny, den nye har potensiale til å bli mye bedre enn det som var!

Du blir bedt om å sette ideene dine ut i praksis, nå er tiden for å kjenne på iver og entusiasme etter å handle konkret, gå i gang med noe nytt i livet ditt. Jeg ser glede, kreativitet og samarbeid med andre forbundet med dette.

Også en beskjed her om valg. Når det blir mye som skjer i livet eller skiftende omstendigheter, så er det viktig å huske at makten til å sette grenser til å ta nye valg er inne i deg. Skap og velg noe nytt innenfra, i motsetning til å tilpasse deg det ytre for mye. Kanksje blir noen litt skuffet og såret, men det er bedre å tåle de følelsene enn at du holder kunstig liv i en situasjon du vet ikke er det du egentlig vil.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Takk! Dette var veldig interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vil relasjonen mellom meg og han være? Tenker han det samme som meg som jeg om han? :)

Anonymkode: 8b60a...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godgammelårgang79
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet: Sykluser som avsluttes, klar for å begynne på noe nytt. Ser ut som du har forlatt noe nylig, eller generelt har innsett at om du ikke blir møtt på dine behov og har det godt følelsesmessig, så er det ikke verdt det. Du har fått en ny standard, noe som er bra, og er klar for å jobbe og bidra med det som skal til for å holde det nivået i ett forhold. Du er heller alene enn å gå ned til noe som ikke er tilfredsstillende.

Jobb: Tøffe tider innimellom, og ikke helt de store økonomiske gevinstene. På den andre siden, potensial for gode dype relasjoner, glede og menneskemøter som virkelig betyr noe. Du får mer igjen på det menneskelige og følelsesmessige planet enn på det materielle.

Generelt 2018: Du blir bedt om å være mer bevisst dine valg, mulig det kommer et større livsvalg på nyåret. For å kunne satse på noe og få resultat kan vi ikke halvveis velge, noe må bort for at vi skal ha energi til å gå inn i det fullt og helt. Velg med omhu. Still spørsmål ved alt, og lytt til hjertet, du kan tørre å drømme større! Du trenger ikke ta til takke med noe om det ikke er riktig for deg, du kan oppnå stabilitet og overflod, ved å følge ovenfor nevnte råd.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Takk for svar, setter stor pris på det:) Jeg må snart ta et valg ift å bli værende i yrket mitt og satse på forfremmelse der, eller rett og slett søke skole igjen og ta utdannelsen jeg alltid har hatt lyst til. Kan du se om jeg noen gang vil møte en som jeg vil oppleve gjensidig kjærlighet med og som er den store kjærligheten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 17.39, AnonymBruker skrev:

Glemte å skrive at det må være en tydelig forespørsel, jeg forstår ikke om de to første svarene er et ønske om å bli lest for eller ikke, så hopper over dem foreløpig. Hvis man ikke har et konkret spørsmål kan man for eksempel spørre om generelle råd for den neste uken/måneden/akkurat nå.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Konkret spørsmål: Hvorfor driver du med noe som bare er svindel og overtro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Du er i ferd med å avslutte en større syklus i livet ditt, et kapittel som har krevd mye av deg, som har gjort at du har bygget indre styrke som et resultat av tøffe tider. Det blir viktig å ta seg noe alenetid i desember for å reflektere over hva du har lært og ikke minst hvor du vil gå videre. Reflektere over hva som er verdifullt for deg følelsesmessig, hvordan du kan være mer tydelig både med deg selv og andre i forhold til å kommunisere dine ønsker og verdier (slik at du slipper å oppleve samme syklus igjen). Så sant du tar deg tid til denne reflekteringen og justeringen av din egen skute, vil du kjenne indre driv og pågangsmot når nye prosjekter og jobb begynner igjen på nyåret. Du begynner å basere deg mer på egne ønsker, noe som vil gi deg tilsvarende resultater tilbake. Der du gir helhjertet får du også gode resultater.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Case in point. Typiske Barnum-statements som er så generelle at de kan passe nærmest hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, vet ikke hvordan dette slår ut, kan være litt risky å dra inn personer utenfra som ikke har bedt om det i lesningen, vi får se :-):

Det kan se ut som dere var karmiske partnere, det vil si dere hadde en avtale fra før dette livet om å hjelpe hverandre å lære visse ting. Vi har alle karmiske partnere, ofte flere. Det ser ut til at han har et reflektert og balansert syn på det dere hadde sammen, vanskelig å si om det er noe savn. Mer enn følelse av forståelse, at han har observert og lært av det, og setter pris på det som var.

Det ser ut til at han har det bra, stabilt og trygt, noen ganger tynget under mye arbeid og ansvar, men alt i alt fint.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Tusen takk for at du leste for meg <3

Anonymkode: 3761a...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, LittDiva skrev:

Tusen takk, mye som rimer her.

Det er fordi det er såpass generelt at det kan passe for nesten hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, jabx skrev:

Det er fordi det er såpass generelt at det kan passe for nesten hvem som helst.

De fleste her inne tror nok ikke blindt på tarot, men det er jo litt gøy å bli spådd selv om man kanskje ikke tar det så seriøst. Selv om jeg personlig ikke tror på tarot/spåing blir jeg gjerne spådd. Om man har ett problem så er det gjerne fint å få innspill fra andre også, ikke som en fasit, men for å tenke rundt mer sin egen situasjon og se saken fra flere sider. Det kan du vel være enig med meg at ikke skader noen? :) Noen ganger trenger man bare en liten påminnelse eller oppmuntring :)

Anonymkode: c61f5...6b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du vel være enig med meg at ikke skader noen?

Jo, hvis de tror på det. Da risikerer de å havne i trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jabx skrev:

Jo, hvis de tror på det. Da risikerer de å havne i trøbbel.

" ikke som en fasit, men for å tenke rundt mer sin egen situasjon og se saken fra flere sider. Det kan du vel være enig med meg at ikke skader noen?"
Jeg skrev jo her at jeg snakket om folk som ikke så på det som en fasit.


Og uansett, om noen faktisk tror på det, det er vel ikke veldig ille trøbbel de kan havne i uansett? Er ikke akkurat som at den som leser tarot kort ber noen hoppe utfor ett stup. 

Anonymkode: c61f5...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2017 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Det ser ut til at det er lovende og gode muligheter for det, om du gjør det som skal til ;-) Slik som kortene viser det ser det ut til at du har noen oppgaver å fullføre før du får barn. Det gjelder dyp selvrefleksjon, noe du må gi slipp på før du går videre og starter en eventuell graviditet. Det er en gammel sorg som må fullføres, og gamle tankemønstre/idéer som ikke tjener deg. Du blir bedt om å se ting i nytt lys fra et annet perspektiv, og ta deg den tiden du trenger for å gå gjennom denne prosessen og gi slipp på gamle tanker og følelser. Etter det ligger alt til rette for barn og morsrollen.

Anonymkode: 6ab0b...fdb

Tusen takk 💕 for gode ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg blir alltid for sen til disse trådene! Hvis du føler for det en dag hadde jeg blitt kjempeglad for å bli spådd om kjærlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...