Gå til innhold

Hva kan man gjøre hvis man har farget håret i feil farge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått til innkjøp av en hårfarge jeg vil teste, men som venninden min og moren min mener vil bli altfor mørk. 
Jeg på min side vil se om jeg kler så mørk hårfarge, eller kanskje ta den ut litt før tiden så den blir litt mindre mørk (hvis det går?)

Men hva er alternativene mine hvis det blir for mørkt? Må man bare vente til fargen går bort, eller kan jeg kjøpe en lysere bruntone å farge på nytt oppå den sorte? Vil det ødelegge hårstråene å farge to ganger på en uke, eller vil det skape kjemisk kræsj med farger og enten bli misfarget, eller ikke syntes i det hele tatt?  MÅ man bruke avfarging og gå til frisøren?  Og når det kommer til semipermanent farge som det står varer i 6-8 uker, forsvinner all fargen helt eller vil noe sitte igjen til håret vokser ut?  

Håper noen kan svare :essen2:

Anonymkode: ad355...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke farge håret lysere, da må du ta avfarging eller bleke først. Det er vanskelig å vite resultatet på hvor mørkt det vil bli, det avhenger av hvor lyst håret ditt er i utgangspunktet. 

Anonymkode: 3bd05...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca slik farge naturlig nå , med mørk bunn og noe lysere mot tuppene , men i kaldere farge ikke så varm som denne. Eller som før-bildet på bilde 2 her 
Bilderesultat for brown hair  Bilderesultat for dark brown uncolored hair

Hårfargen jeg har kjøpt er denne , 323 Dark chocolate 

Bilderesultat for loreal creme gloss 323
 

Resulatet jeg ønsker er noe i denne tonen (ikke den grønne naturligvis men det var en del av bildet hehe) 

Bilderesultat for dark brown uncolored hair Bilderesultat for dark brown uncolored hair Bilderesultat for dark brown  hair

 

Anonymkode: ad355...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...