Gå til innhold

Fra brunette til grått hår....trist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ei dame på 40... Er sporty,fresh og ganske søt....men blir ikke helt komfortsbel med at håret blir grått,samtidig er jeg lei av å farge det. Hvordan gjøre overgangen lettere...noen med erfaring?

Anonymkode: baeb5...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ei dame på 40... Er sporty,fresh og ganske søt....men blir ikke helt komfortsbel med at håret blir grått,samtidig er jeg lei av å farge det. Hvordan gjøre overgangen lettere...noen med erfaring?

Anonymkode: baeb5...57c

En venninne av meg løste det med lyse striper. Ble kjempefint, og nå fader det fint inn mens det vokser, uten at hun trenger å stripe mer.

Anonymkode: d3900...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hun slippe å stripe mer? Det blir som regel ikke helt grått over natta, men kan ta veldig mange år. 

Anonymkode: 03251...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg løste det med lyse striper. Ble kjempefint, og nå fader det fint inn mens det vokser, uten at hun trenger å stripe mer.

Anonymkode: d3900...8b2

Ts her...takk for svar. Men er det ikkje vanskelig å få til lyse striper i brunt hår? Mitt er ganske mørkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kvitveisen skrev:

Ts her...takk for svar. Men er det ikkje vanskelig å få til lyse striper i brunt hår? Mitt er ganske mørkt. 

Nei, du går til frisøren. Der pleier de å farge håret, etter det er bleket. Det er ikke vanskelig. Jeg har mørkebrunt hår, og har lyse kalde og litt karamell aktive striper i forskjellige nyanser. 

Anonymkode: 91428...2c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg inn i Facebook-gruppe Gray and Proud og la deg heie gjennom overgangen. Masse gode tips å få også. Sjølv er har eg ganske mange grå hår, men har aldri farga det, så eg har ikkje same problemet. Men eg heier altså: det er kult at vi blir fleire med grått hår som ikkje samstundes har gitt opp. Heia grått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...