Gå til innhold

hva gjør jeg feil med Tiner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sveiper vekk alle med utenlandsk navn, med mindre de har skrevet noe om seg på norsk. Er LIVREDD for å måtte snakke engelsk, haha!

Anonymkode: a59a3...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de på din alder er like skeptiske til utenlandske navn som vi litt eldre kan være. Vi tenker kanskje fort nyankommen/helt andre verdier. Mens dere som er yngre er jo vant til at folk er forskjellige men ikke så forskjellige likevel 😊

Anywhoo, araber er topp det, men det er litt større sjanse for at man må ta seg av diverse svigerforeldre enn med en norsk mann. Den sitter litt langt inne 😅

Anonymkode: 52bca...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velger folk og møte noen via tinder egentlig? Jeg foretrekker jeg og personlig sjekke opp damer. 

Anonymkode: 1b34f...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor velger folk og møte noen via tinder egentlig? Jeg foretrekker jeg og personlig sjekke opp damer. 

Anonymkode: 1b34f...5d8

Vel, i min vennekrets, på jobb og fritid, i løpet av siste fire år, kan jeg kanskje telle fem heterofile, single menn i passende alder rundt 40. Det ble date med en av dem faktisk, men det holdt med den.

Enten må jeg gå på byen alene eller så er det Tinder.

FML.

Anonymkode: 52bca...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper stort sett bort utenlandske menn, hvis de ikke har skrevet noe interessant om seg selv på profilen, men det er det ingen som har gjort hittil. 

Det å bare være kjekk gjør ikke meg interessert i hvert fall. Jeg sveiper bort de typiske kjekkasene uansett, fordi mange av dem virker litt høy på seg selv utfra bildene. Ingen av dem har hittil skrevet eller vist noe interessant om seg selv hittil heller. 

Og hva er poenget med å sveipe like på absolutt alle? Gjør det kun på de du faktisk liker. Du kommer sikkert ikke til å skrive til mange av dem uansett om du får match og ikke liker dem, så hva er poenget? 

Anonymkode: 01cd1...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med mange her - det holder ikke å "bare" være kjekk. Selv om noen er kjekke, får jeg ikke automatisk lyst til å bli kjent med dem, og er de "for" kjekke tenker jeg at jeg ikke har sjans uansett. Du bør ha en profiltekst, noe som sier noe om deg og gjerne litt humor. Lurt å passe på skrivefeil der, og ikke ha snapchat-navnet ditt i profilteksten. 

Ellers bør du ha varierte bilder, og få noen til å hjelpe deg med å velge det første bildet om du er usikker på hva som er best. En variasjon av bilder fra forskjellige situasjoner eller som viser hva du er interessert i, bilde av ansikt og i helfigur. Greit å unngå fest- og køddebilder, selfies i speilet og mange like bilder fra samme vinkel. Gruppebilder er heller ikke så lurt å ha, i alle fall ikke mer enn ett bilde.

Anonymkode: 2a995...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

obs den der har jeg ikke forventet

ja men hva er det som gir maximum suksess da?

Anonymkode: aeb42...7a0

At du kanskje klarer å stave "Tinder" rett ? ..vise at du er oppegående og har noe mellom ørene som gjør det verdt å satse på i det lengre løp? Norske kvinner har ekstremt høye krav ..spesielt når de har vokst ut fra tenårene. Så hvorfor skal de satse på deg og ikke noen andre? 

Hva er dine fortrinn fremfor Norske menn f.eks ? viser du tegn til refleksjon, selvinnsikt og den type ting eller hva skjer ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 8.12.2017 den 19.24, Sykkelkopp skrev:

 

 

Hvis du sveiper alle vil du derimot få lavere score på tinder fordi algoritmen dømmer deg som mer desperat. Du blir derfor vist til færre, spesielt om matchprosenten din er middelmålig som den vil være om du ikke er mer enn "vakker vil jeg tro"

men er det for sent nå da for jeg gjør er selektiv nå men jeg ser ingen forandring så jeg lurer på om jeg skal bare slette kontoen og starte en ny

sent svar men jaja

Anonymkode: aeb42...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2017 den 19.47, AnonymBruker skrev:

hva mener du med det egentlig? at de er like i utseende eller verdier? angående det siste hvordan kan de avgjøre mine verdier gjennom å se et bilde? jeg har egentlig norske verdier i meg :(

Anonymkode: aeb42...7a0

Jeg tror gjerne at mange norske jenter synes arabiske menn er sexy, men "dere", ufortjent eller ikke, har et rykte for å date norske jenter men så gifte seg innenfor deres egen kultur/religion. Jeg sier ikke at jeg er enig i dette og det er nok ufortjent men er nok allikevel en del som frykter at det skal skje... Da blir det kanskje ekstra viktig å vise i profilen at du er på jakt etter noe seriøst og ikke kun sex. 

Ellers skal det mye til før en jente sveiper, ofte har man veldig mye å velge i og ikke alle ser like seriøse ut. Jeg sveipet aldri på de som virket for selvopptatte ut på bilder. Hvis man f.eks. viste frem muskler eller poserte voldsom var det uaktuelt for meg! Det er vanskelig å vise hvem man er kun på ett bilde, men man må allikevel prøve å representere så godt som man kan sin identitet. Et bilde kan si mye og man må tenke seg nøye om hvordan man presenterer seg selv. 

Også teksten er viktig. Hvilket inntrykk gir du av deg selv? Hva er du ute etter? Mange jenter leter etter en potensiell livspartner og da er det viktig å vise at man er seriøs. 

Og som andre har nevnt, ikke sveip i hytt og pine. Ta det litt på alvor. Les gjerne hva jenta skriver. Tenk deg om to ganger, er hun en potensiell partner eller syntes du bare hun var sexy? Du kan ikke sveipe på alle og forvente å få gode treff. Systemet fanger opp dette. 

Ellers er det vanskelig å si hva som er galt før man har sett profilen.

 

Anonymkode: 3c663...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveiper alltid unna utenlandske navn. Viktig for meg å videreføre det norske genet i fremtiden så vi ikke dør ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hocane skrev:

Sveiper alltid unna utenlandske navn. Viktig for meg å videreføre det norske genet i fremtiden så vi ikke dør ut.

Dust.... 

Anonymkode: 3c663...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 3.18, AnonymBruker skrev:

Hvorfor velger folk og møte noen via tinder egentlig? Jeg foretrekker jeg og personlig sjekke opp damer. 

Anonymkode: 1b34f...5d8

Jeg møtte min store kjærlighet på Tinder! Vi har vært sammen i tre år og prøver å lage barn i disse dager og jeg har aldri hatt et så harmonisk forhold i mitt liv! 

Ved å møte noen på nettet kan man faktisk chatte og bli litt kjent før man bruker energi på å treffes. Synes det er helt supert jeg! 

Liker ikke vanligvis å påpeke skrivefeil, jeg blingser jeg også. Men du sliter med forskjell på "og" og "å". da tenker jeg at dette er en feil som går igjen hos deg. Slike ting kan gjøre at du feiler totalt på Tinder, skrivefeil er skikkelig turn off! Sier ikke dette for å være ekkel, men det er verdt å ta en ekstra runde med det om du vil kommunisere skriftlig med damene! ;)

Anonymkode: 3c663...b84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er selv jente fra Asia og sveiper venstre på samtlige gutter med utenlandske navn. Tiltrekkes ikke av dere.

Anonymkode: ba8dc...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt ny og fant bare datene eksen har lagt til på facebook. Så hvis jenter er urolige for daten sin eller om typen er utro så avslører tinder kontaktene. Jeg er den i tråden om tinder og facebook på siden her.

Anonymkode: 664f3...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 8.12.2017 den 19.53, Spiteful skrev:

Jeg er selv Araber, men liker aldri gutter fra Asia. Da vil iallefall ikke Norske jenter gi deg like.

dette her var menningløst - hvis du ikke liker gutter fra Asia hvorfor skal ikke norske kvinner gi meg en like?

Jeg likker heller ikke jenter fra Asia ( med noen få unntak ;))  betyr ikke at jeg liker ikke norske jenter.

treg melding men  husket det nå da

Anonymkode: aeb42...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.1.2018 den 15.04, AnonymBruker skrev:

Er selv jente fra Asia og sveiper venstre på samtlige gutter med utenlandske navn. Tiltrekkes ikke av dere.

Anonymkode: ba8dc...b8d

Jeg blir heller ikke tiltrekket av utenlanske jenter så... :P

Anonymkode: aeb42...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg til dels om utseende på tinder. Det viktigste er at det ser ut som vi har noenlunde samme verdier. Jeg er usikker på hvordan jeg tar denne vurderingen, men klær, kroppsholdning og type bilder er nok medvirkende. 

Personlig har jeg en seksuell preferanse for menn med blondt eller rødt hår, og ville ikke sveiper på deg, ts, selv om du ser kjekk ut ellers. (jeg er også 11 år eldre enn deg, så hadde bok ikke sveipet på deg uansett). 

Anonymkode: f62ff...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot utenlandske gutter irl (foretrekker ofte de over tafatte norske gutter). Men på Tinder? Nei

Det er fordi hvis jeg treffer en utenlandsk gutt i virkeligheten merker jeg kjapt om han er "vestlig". Altså at han er utadvent, liberal, hyggelig osv. På Tinder er det skumlere - vet ikke om han snakker godt norsk/engelsk, om han er sterkt religiøs osv. 

Mitt råd er å ha "sunne" bilder. Bilder andre har tatt av deg i forskjellige aktiviteter, ikke pretty-boy selfies i speilet (fysj).

Og skriv en grei tekst som viser litt personlighet og humor. Da er du tryggere for jenter å gi like 😊

Anonymkode: 133eb...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er noe dritt. Er kvinne og har gått på 15 dater på ett år. Får ilke match med de kjekkeste. Jeg synes det er så bimbo av menn når de poser i bar overkropp. Det er som om de stripper og det ser så billig ut. Ha litt respekt for deg selv, tenker jeg om disse. De hadde oppnådd mye mer ved å kle seg ordentlig. 

Er enig i alt det damer her sier.

Poser med hund. Poser med bra klær. Vær kjekk, men fremstå ikke selvopptatt.

Vi går på det samme og jeg har samme matcher som mine venninner. Det åpner ikke for å møte flere det å ha tinder, for vi liker jo de samme 10-20%. Og de får så høy selvtillit og vil bare vrake den ene dama etter den andre for å ruse seg på egoboost eller for å alltid prøve å finne noe bedre. 

Tinder er jo bare konkurranse. Endte opp med å date menn jeg aldri hadde snudd meg etter. Ikke har vi hatt kjemi heller for det ser man ikke på bilder, men i en normal setting ville jeg jo kanskje ha endt opp med å date en som faktisk finner hele meg ( talemåte, utrykk, sjarm, humor, kjemi og ekte tiltrekning) attraktiv og vice versa. Mens de vi faktisk dater, sannsynligvis er de vi ikke hadde funnet tonen med i en normal setting. 

Er som å begynne i helt feil ende

 

Anonymkode: 8547a...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...