Gå til innhold

Håndsåpe som ikke tørker ut huden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet noen om en håndsåpe som er snill mot huden og ikke tørker den så veldig ut? Jeg har alltid så tørre hender og skulle ønske jeg kunne finne en såpe som ikke er så veldig uttørkende

Takker for alle tips!

Anonymkode: 0db91...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør på apoteket etter såpe uten sodium laurel/laureth sulfate eller sls.  Såper uten dette stoffet tørker mindre ut.  Et billig og fantastisk tips fra meg uten om er å smøre inn hendene med noen få dråper olivenolje før du legger deg, veldig effektivt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Denne håndvasken er den einaste som ikkje gjer mine tørre hender verre

Palmolive Honey Nourishing. Den selges på mange dagligvarebitikkar (ikkje Rema) og halvlitersflasker på Sparkjøp.

117962011_0_640x640.jpg?identifier=993c5

Endret av Raptuza
mer info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2017 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Vet noen om en håndsåpe som er snill mot huden og ikke tørker den så veldig ut? Jeg har alltid så tørre hender og skulle ønske jeg kunne finne en såpe som ikke er så veldig uttørkende

Takker for alle tips!

Anonymkode: 0db91...f64

Apoteket har spesialsåper, Eucerin er et merke. Neutral er et annet merke dagligvarebutikkene selger. 

Ellers er det viktig å smøre seg ofte, gjerne etter hver håndvask. Min erfaring er Dr. Greve sin fastsåpe er den som er minst uttørkende og irriterende til håndvask. 

Anonymkode: a5933...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral sin håndsåpe er bra. Uparfymert, inneholder ikke allergifremkallende eller hormonforstyrrende stoffer, og fungerer helt fint på mine hender. 

Anonymkode: 2f070...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natusan pumpeflaske. Ikke håndsåpe akkurat, men funker til det også. 

Anonymkode: 9c940...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker rett og slett dusjolje. Sebamed eller Eucerin.

Anonymkode: 683d9...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer hadde knusktørre hender. Prøv EffektFri håndsåpe 500ml fra europris! Anbefalt av astma og allergiforbundet. Koster 25 kr for en pumpeflaske og er veldig god! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...