Gå til innhold

Hvor mange jomfruer har du pult?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange jomfrudommer har du tatt? Likte du at hun var jomfru? Var det digg eller kleint? Måtte du veilede henne?

Anonymkode: ca84e...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3. 

Har jeg ikke tenkt så mye over. De ønsket det.

Fine opplevelser med kjærester og ei som spurte om jeg kunne være første. Hennes venninne hadde snakket om meg.

Nei. De sa de var klar etter mye trease som petting, kos og munnsex. 

Hvorfor gjøre det til noe komplisert? Er jentene innstilte på å gjøre det så er det jo bare å gjøre en god jobb.

 

Anonymkode: b71c1...375

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Om det teller når jeg er dame og de var menn.

Anonymkode: ec4cc...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame her, tatt 3 jomfruer. Håper de husker det som en fin stund.

Anonymkode: e97b5...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Var veldig klønete og klein. 
Jeg er kvinne. 

Anonymkode: 279b0...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Var ung selv. En kjæreste som jeg husker som en veldig fin stund. En venninne som ville ha meg som sin første, det husker jeg ikke så mye av. Siste gang var klein feriesex hvor det viste seg etterpå at det var hennes første.

Anonymkode: 8e6b4...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3, de var menn. Jeg har ikke noe fetisj for jomfruer, det bare ble slik. Det var litt fomlete første gangen, men sånn har det vært med alle jeg har hatt sex med. Men ene brydde seg kun om seg selv, og var ikke spesielt opptatt av min nytelse. En var god men vi var klønete de første gangene. Og en var helt fantastisk fra første gangen, beste sexen jeg har hatt.

Anonymkode: d69ba...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Hatt 3. En hvor det og var min første gang. Og 2 etter jeg var mer erfaren. Jeg er ingen jomfrujeger, men jeg likte veldig godt tanken på at de var jomfruer, siden de var helt uerfarne så ledet jeg an, og jeg liker å være sjefen. Begge sa det var bra iallefall, og jeg husker og det som veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

3, de var menn. Jeg har ikke noe fetisj for jomfruer, det bare ble slik. Det var litt fomlete første gangen, men sånn har det vært med alle jeg har hatt sex med. Men ene brydde seg kun om seg selv, og var ikke spesielt opptatt av min nytelse. En var god men vi var klønete de første gangene. Og en var helt fantastisk fra første gangen, beste sexen jeg har hatt.

Anonymkode: d69ba...e34

Min erfaring et at jomfruer er nyskjerrige og syns alt er spennende, så ofte er det mye mere spenning i sexen med en jomfru, og det kribler ekstra fordi man vil gi de en god opplevelse.

Anonymkode: bfc4c...296

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To jomfruer på samvittigheten som jeg vet om, jomfrustatusen ble vel først avdekket i stundens alvor.

Den ene var fast bestemt på å ligge med meg, vi satt der i hybelen og jeg hadde drukket et noen øl. Vi begynte å kline som gjorde at venninnen valgte å gå, det var ganske fornuftig siden vi ikke enset noen andre.

Det ble litt klabb og babb, men vi kom oss endelig inn på soverommet, jeg hadde pult før...men visste ikke helt hvordan jeg skulle gå frem med en jente som var så usikker.

Vi lå der og diskuterte, jeg sa klart fra at jeg ikke ble sammen med henne......det skulle være klart....men jeg syntes hun var veldig skjønn. Hun var tydeligvis forelsket i meg...og sa at hun ønsket jeg skulle være den første. Selv om vi bare var sytten den gangen syntes jeg ikke hun skulle ligge med meg som var en notorisk rundpuler.

Lang historie kort, litt starproblemer men etter det gikk det veldig bra. Det var tydelig vondt til å begynne med....noe jeg ikke var interessert i eller fant tennende. Jeg følte at jeg ikke ga henne noe godt og ville egentlig avslutte hele greia som et mislykket eksperiment. Men hun ga seg ikke og satt seg oppå meg og styrte selv,  endelig var jeg inni henne, det var litt au au..men det ble visst bra etterpå.

Møter henne sånn av og til i dag i sosiale sammenhenger, vi har en fin tone og er gift på hver vår kant.

 

 

Anonymkode: f0c01...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pult en jomfru, jeg var og jomfru. Han synes vel det var helt ok. Ingen av oss kom. Litt kleint ja. Måtte veilede han litt siden han var litt komlete :P . Men litt koselig å tenke tilbake på da. Eneste gangen jeg har hatt sex faktisk. 

Anonymkode: fdab3...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har pult en jomfru, jeg var og jomfru. Han synes vel det var helt ok. Ingen av oss kom. Litt kleint ja. Måtte veilede han litt siden han var litt komlete :P . Men litt koselig å tenke tilbake på da. Eneste gangen jeg har hatt sex faktisk. 

Anonymkode: fdab3...076

Høres litt koselig ut! Og du har mye bra i vente! 

Selv har jeg pult 1 jomfru. Var ikke noe høydepunkt pga tranghet, men etter hvert ble det bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, UngMann1986 skrev:

Høres litt koselig ut! Og du har mye bra i vente! 

Selv har jeg pult 1 jomfru. Var ikke noe høydepunkt pga tranghet, men etter hvert ble det bedre :)

Mye bra i vente? Har egentlig tenkt å holde meg singel/sølibat så lenge som mulig. Men ja godt mulig jeg ombestemmer meg senere i livet. 

Anonymkode: fdab3...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye bra i vente? Har egentlig tenkt å holde meg singel/sølibat så lenge som mulig. Men ja godt mulig jeg ombestemmer meg senere i livet. 

Anonymkode: fdab3...076

Du finner nok ut av det! 

 

Endret av UngMann1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange jomfrudommer har du tatt? Likte du at hun var jomfru? Var det digg eller kleint? Måtte du veilede henne?

Anonymkode: ca84e...e3d

Jeg har ikke tatt. Jeg har fått. Det er et privilegie å få ligge med en jomfru. Ikke noe man skal ta lett på.

Likte jeg at hun var jomfru? Mnjaa, det handler mere om at jeg likte henne.

Digg eller kleint? Det kommer an på henne. Slapper hun av, er det ganske så digg. Iallfall for selvtilliten. Blir det kleint er det ikke bra for selvtilliten...

Måtte jeg veilede. Ja. Man bør alltid veilede. Men det er enda greiere når hun veileder litt, så du får vite hva hun syns føles godt. Man skal ikke gjøre noe som ikke føles godt. Da trengs det gjerne litt kommunikasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange jomfrudommer har du tatt? Likte du at hun var jomfru? Var det digg eller kleint? Måtte du veilede henne?

Anonymkode: ca84e...e3d

Jeg har pult 3 jomfruer. Gutter da... ikke noe høydepunkt akkurat. :fnise:

Anonymkode: 10c1d...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for tull, avsporinger, innlegg av utestengt bruker og svar til dette.

Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har pult 3 jomfruer. Gutter da... ikke noe høydepunkt akkurat. :fnise:

Anonymkode: 10c1d...6f9

Var det ikke en fin opplevelse å dele med de?:) Noen ganger handler ikke alt om meg selv, men å gi en partner en fin opplevelse. 

Anonymkode: bfc4c...296

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

7-8 husker ikke helt. Første gangen var ikke så bra, men da var vi begge 13 år og jomfru. Alle andre var vellykka. Jeg hadde erfaring og de var jomfru. Deilig å være deres første og lære de forskjellig. Det gjelder å få de så våt som mulig så det ikke blir for vondt på de. Det er vårt ansvar at sexen blir så god som mulig. Vi som har erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...