Gå til innhold

Jul i Blodfjell


missmcbeal

Anbefalte innlegg

Gjest SelinaKyle

Wannabe-politimannen minte meg om Christian Bale i Batman,  pga stemmen. Litt sånn typisk krim film noir-stemme. 

Endret av SelinaKyle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp: Saga Norén och Martin Rohde fra serien  "Broen". Ble så overrasket da hans ansikt dukket opp.
Har virkelig savnet karakteren i denne serien som er en av mine favoritter.  :) 
BronS1-sofia-helin-kim-bodnia2-650x443.j

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tviler på at Cris er en parodi på Fabian. Er få som i det hele tatt vet hvem fabian er

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minister-mio skrev:

tviler på at Cris er en parodi på Fabian. Er få som i det hele tatt vet hvem fabian er

Han har allerede blitt parodiert av Herman Flesvik så forundrer meg ikke om flere har fått med seg den fjotten der... 🙈 Dessverre.

Anonymkode: f8cd5...68e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, minister-mio skrev:

tviler på at Cris er en parodi på Fabian. Er få som i det hele tatt vet hvem fabian er

Skulle til å spørre, hvem er Fabian?

Anonymkode: 4c59f...ea9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, missmcbeal skrev:

Haha, jeg lo skikkelig. Vitsen var jo så utrolig dårleg, men var bare hele væremåten hennes som gjorde det så komisk. En person som ikke ser ut til å kunne hygge seg eller eier humor, som prøver å fortelle en vits. :fnise:

Ja og rekkefølgen det vle fortalt i og reaksjonen hun fikk det gikk liksom ikke ann å få det dummere😂

Anonymkode: c5abb...191

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein Soot er vel Varg Veum eller Harry Hole. Hun husmoren minner om villapaprika. "Kosær du deg Nanna?"

Anonymkode: effef...b1e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en artikkel her om dagen at ingen viste hvem morderen var før langt uti sesongen! Det er faktisk veldig kult! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Conrad som er morderen. Han vil vell ikke dele arven sin med disse folka.

Anonymkode: 94b9a...64b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sikker på det er han Konrad selv som dreper de- en etter en... 

Så får vi se da.. 24des😊😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svein Soot er vel Varg Veum eller Harry Hole. Hun husmoren minner om villapaprika. "Kosær du deg Nanna?"

Anonymkode: effef...b1e

:laugh: 

Anonymkode: c5abb...191

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Testosteron skrev:

Jeg tror husholdersken er morderen.

Det mest innlysende er jo at Konrad har samlet hele den grådige slekta si for å drepe dem, men det er liksom for opplagt :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, JackIost skrev:

Det mest innlysende er jo at Konrad har samlet hele den grådige slekta si for å drepe dem, men det er liksom for opplagt :)

Jeg holder en knapp på tjeneren hans. Drittlei av å være tjener og har levd tett på Konrad. Han sier ikke så mye heller og ligger litt lavt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, missmcbeal skrev:

Jeg holder en knapp på tjeneren hans. Drittlei av å være tjener og har levd tett på Konrad. Han sier ikke så mye heller og ligger litt lavt :)

Liker det bedre. Om det er en slags «plottwist» på julaften hvor det viser seg st Konrad står bak, så er det veldig skuffende. Selv om Nissene på låven for så vidt også hadde en nokså opplagt slutt, uten at det gjorde serien dårligere av den grunn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svein Soot er vel Varg Veum eller Harry Hole. Hun husmoren minner om villapaprika. "Kosær du deg Nanna?"

Anonymkode: effef...b1e

Sa ikke de på jobben til Svein Soot noe om at man blir ikke etterforsker bare ved å ha bokstavrim i navnet sitt? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, missmcbeal skrev:

Jeg holder en knapp på tjeneren hans. Drittlei av å være tjener og har levd tett på Konrad. Han sier ikke så mye heller og ligger litt lavt :)

Tjener? Er det ikke en sykepleier da?

Jeg tror også det er Konrad da egentlig, passer overens med Agatha Christie stilen. Men de kommer kanskje med mer informasjon om de andre i familien, de fleste er jo egentlig usynlige nå, men er vel ikke tid til særlig karakterbygging på 15 min hver dag heller.

Anonymkode: 78716...de5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...