Gå til innhold

Strikkeoppskrifter i papirutgave. Hvilke nettbutikker kan man kjøpe dette fra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Strikkeoppskrifter i papirutgave. Hvilke nettbutikker kan man kjøpe dette fra? (Jeg har ikke skriver)
Jeg ønsker først og fremst slike oppskrifter til ullbukser i størrelsene xs - L

Helst oppskrifter som ikke er så kompliserte.

Anonymkode: 080c0...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Garnstudio har alle oppskrifter ute på nett gratis. De kan du skrive ut. I koftegruppa på Facebook legges det ut enorme mengder med kofteoppskrifter (se filene)og alle oppskriftene er helt lovlige å dele og skrive ut. Mye fint å finne der.w

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Duff skrev:

Garnstudio har alle oppskrifter ute på nett gratis. De kan du skrive ut. I koftegruppa på Facebook legges det ut enorme mengder med kofteoppskrifter (se filene)og alle oppskriftene er helt lovlige å dele og skrive ut. Mye fint å finne der.w

Tusen takk :blomst:

Anonymkode: 080c0...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strikkeoppskrifter i papirutgave. Hvilke nettbutikker kan man kjøpe dette fra? (Jeg har ikke skriver)
Jeg ønsker først og fremst slike oppskrifter til ullbukser i størrelsene xs - L

Helst oppskrifter som ikke er så kompliserte.

Anonymkode: 080c0...199

Det enkleste du da gjør er å gå på biblioteket enten for å låne strikkebøker, eller for å få skrevet ut det du vil ha. Eventuelt ta dem med deg de du vil ha på en minnepinne eller lagre dem på mobilen. 

Sandnes, Viking og Dalegarn har alle en rekke gratisoppskrifter. Tror de også selger dem i papirform. 

Anonymkode: 80ed4...b8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det enkleste du da gjør er å gå på biblioteket enten for å låne strikkebøker, eller for å få skrevet ut det du vil ha. Eventuelt ta dem med deg de du vil ha på en minnepinne eller lagre dem på mobilen. 

Sandnes, Viking og Dalegarn har alle en rekke gratisoppskrifter. Tror de også selger dem i papirform. 

Anonymkode: 80ed4...b8b

Det er og en ting jeg glemte. Nyere mønstre får du ikke lastet ned eller kjøpt uten samtidig å kjøpe garn. Gamle mønstre finnes både i koftegruppa.no koftegruppa på facebook og på sidene til garnforhandlerne. 

Glemte også Hillesvåg sine nettsider. 

Anonymkode: 80ed4...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det enkleste du da gjør er å gå på biblioteket enten for å låne strikkebøker, eller for å få skrevet ut det du vil ha. Eventuelt ta dem med deg de du vil ha på en minnepinne eller lagre dem på mobilen. 

Sandnes, Viking og Dalegarn har alle en rekke gratisoppskrifter. Tror de også selger dem i papirform. 

Anonymkode: 80ed4...b8b

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er og en ting jeg glemte. Nyere mønstre får du ikke lastet ned eller kjøpt uten samtidig å kjøpe garn. Gamle mønstre finnes både i koftegruppa.no koftegruppa på facebook og på sidene til garnforhandlerne. 

Glemte også Hillesvåg sine nettsider. 

Anonymkode: 80ed4...b8b

Tusen takk for hjelpen :blomst:

Anonymkode: 080c0...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skal få et problem med å kjøpe oppskrift på nett hvis du ikke har skriver og ikke vil lese oppskrift på telefon/nettbrett. Jeg har hvertfall ikke sett noen nettbutikker som sender enkeltoppskrifter i posten lenger. Jeg ville enten basert meg på oppskrift på telefonen, å låne en skriver eller låne bøker på biblioteket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vera Vinge skrev:

Jeg tror du skal få et problem med å kjøpe oppskrift på nett hvis du ikke har skriver og ikke vil lese oppskrift på telefon/nettbrett. Jeg har hvertfall ikke sett noen nettbutikker som sender enkeltoppskrifter i posten lenger. Jeg ville enten basert meg på oppskrift på telefonen, å låne en skriver eller låne bøker på biblioteket.

Takk for tips og råd :blomst:

Anonymkode: 080c0...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...