Gå til innhold

Den norske Guden Jon Almaas


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

Han er ingen Gud for meg.Han er heller ikke kjekk eller morsom.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det er han egentlig veldig pen. Jeg tenker aldri over det , for det overskygges av at han er så morsom! :rolleyes:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Vitting skrev:

Nå begynner han jo å bli noe gammel og løs i fisken da....

Til å være 50 år i år så er han på over middels høyde med en 35-40 åring. Ser ingen løs fisk når jeg ser The Jon Almass. Han holder seg ekstremt godt og holder seg ung ved trening. Han er en sånn mann som blir finere og finere med åra. Distingvert. 👌🏼

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Savner han veldig i Nytt på Nytt!!

Han er jo driiiiitkjekk!!! Han er en sånn mann som bare blir kjekkere jo eldre han blir. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren er ikke bare kjekk og sprek, men synes å ha bena på jorden; han har selvironi, han er sammen med en tilsynelatende grepa dame som hadde to unger fra før. Han kunne dratt damer i fleng, vært konge i kjendisutelivet mm men han og familien oppsøker aldri rød løper, se&hør eller annen kjendiseridyrking. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cover-c2dfaefac2523f4e82cb23d60a31fca4.j Hurra for Almaas og hans sjarmerende vesen etc.  
Denne boka har jeg blitt veldig inspirert av siden jeg kjøpte den. Masse trinn for trinn og bilder. :nigo: Anbefales.
Ikke det at jeg har gått hen og kopiert alle hans flotte gjøremål nødvendigvis, men jeg har latt meg inspirere kraftig. 


Helt uenig under her. Det er han som er NPN. Det er en billig kopinisse som sitter i hans stol nå.
Jeg har kuttet det helt ut.  .  .   :sukk: 

4 timer siden, heavyheart skrev:

Etter han sluttet er NPN hevet mange hakk😊😊😃 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...