Gå til innhold

photoshop fail?


allenavneropptatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, sirenas skrev:

Ehh altså, hun vil jo tydeligvis ha det slik.

Er det deg forresten?

Haha nei. Hadde nok gått for extensions i en farge som matchet håret jeg altså. Det der var IKKE fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, tror hun ville vært mye finere i en mer naturlig stil.

Men sånn øvrig, ser det mindre fint ut med så mye sminke når man smiler hjertelig? Ødelegger smilet for det glatte resultatet man har sminket frem? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er såå harry å sminke seg sånn! Og særlig når man ser mann og barn ved siden av helt naturlig og uten sminke. Også står mammaen der og ser sånn ut liksom.. pinlig

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ikkje eit einaste bilde med normalt smil på... :bond:
Trur ho hadde vert mykje finnare dersom både hår og sminke hadde vert meir naturlig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, allenavneropptatt skrev:

Disse bildene av bloggeren annelinsta...
http://annelinsta.blogg.no/1511434092_flere_bilder_fra_julefotograferingen.html

har hun extensions i helt feil farge, eller har hun bare glemt å korigere fargen i photoshop? hva tror dere? ;)

Vet ikke denne bloggeren at barn har rett på et privatliv? Mammablogging er harry og heldigvis på vei ut.

https://www.bt.no/familieogoppvekst/Sosiale-medier-ekspert--Ikke-selg-barnet-ditt-for-likes-10213b.html

https://www.aftenposten.no/norge/i/orlEm/-Foreldre-bryter-daglig-barnekonvensjonen-om-barns-rett-til-privatliv

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Rolig nå, ellers kommer det er "jeg ble hetsa på KG-innlegg"🙄

Greit nok å kritisere bruk av mindreårige men hennes personlige smak innen sminke/hår kan man la være i fred?

Pluss for god annonsemerking av innlegg da!

Endret av Sirkustjukk
Endret formulering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Warum skrev:

Syns det er såå harry å sminke seg sånn! Og særlig når man ser mann og barn ved siden av helt naturlig og uten sminke. Også står mammaen der og ser sånn ut liksom.. pinlig

Tenkte det samme. Jeg synes at det også er litt spesielt at mens pappaen og barnet er mest opptatt av situasjonen de er i, så er mammaen mer opptatt av å posere foran kameraet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 måneder senere...

Og DER kom innlegget om det. Haha.

Hun skriver også at det kom opp et innlegg om ungen hennes. Jeg prøvde google annelinsta kvinneguiden, men fant kun denne tråden, ingen andre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff

Jeg har aldri sett denne bloggeren før, men kudos for å være åpen om psykisk sykdom på en ok måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Dette er generelt, men ble slått av likheten mellom de aller fleste rosamammainteriørbloggerne:

De har så triste hjem. Grått og grått og helt upersonlig. På veggene henger de gamle plakatene til SE i S/H. Selv er de sminket til det ugjenkjennelige og poserer helt likt, uten fnugg av spontanitet eller ekthet. Det er egentlig ikke rart at de sliter litt, de prøver jo å leve liv de ikke har og være noen de ikke er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...