Gå til innhold

Hva er greia med at alle bruder liksom skal ligne Grace Kelly?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det både i media i min private omgangskrets. Hvor mange har ikke sammenlignet Mette-Marit med henne fks. Bare fordi hun også er blond? Ser ingen likhet. Nå blir Miranda Kerr's kjole sammenlignet med hennes. Hodepynten kan ligne men overhodet ikke kjolen. Ser det også når bekjente har giftet seg. Typisk kjedelig stroppeløs kjole, mørkhårede kvinner med ingen fysisk likhet og på1,50 cm får kommentarer som "det er som å se Grace K!" Er dette en høflighetsfrase blitt? Visst var GK vakker og elegant av en annen verden. Men hvorfor sammenligne så mange med henne? Skal man ikke stråle som seg selv på bryllupsdagen sin? Er det om å gjøre for alle å ligne henne? Har ikke sett et eneste menneske som gjør det.

Anonymkode: 7323f...7d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte google henne jeg..

Men stilen hennes er jo tidløs, oppsettet av hårfrisyre, er jo en frisyre som mange bruder har brukt/kommer til å bruke.
Liker selv slik frisyre og kommer nok til å bruke den når jeg selv gifter meg en dag.. (Og jeg følger ikke med på mote, men synes 50/60-talls klær og frisyre er veldig fint)

Er nok ikke slik at alle prøver å etterligne GK/andre kjendiser, men, det er slik det er med ett stilikon. Enten du vil eller ikke, fashion blir brukt som en inspirerende kilde og selv om du velger en annen vei og finner din stil, så kan folk likevel peke finger på deg og si "Du er jo rene XXXXX" Og neste år, er plutselig din stil in og populær..



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2017 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Ser det både i media i min private omgangskrets. Hvor mange har ikke sammenlignet Mette-Marit med henne fks. Bare fordi hun også er blond? Ser ingen likhet. Nå blir Miranda Kerr's kjole sammenlignet med hennes. Hodepynten kan ligne men overhodet ikke kjolen. Ser det også når bekjente har giftet seg. Typisk kjedelig stroppeløs kjole, mørkhårede kvinner med ingen fysisk likhet og på1,50 cm får kommentarer som "det er som å se Grace K!" Er dette en høflighetsfrase blitt? Visst var GK vakker og elegant av en annen verden. Men hvorfor sammenligne så mange med henne? Skal man ikke stråle som seg selv på bryllupsdagen sin? Er det om å gjøre for alle å ligne henne? Har ikke sett et eneste menneske som gjør det.

Anonymkode: 7323f...7d0

Grace K sin kjole var ikke stroppeløs

Anonymkode: 857ae...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...