Gå til innhold

Postet nakenbilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex med en kompis i natt. Mens vi sov (jeg husker det hvertfall ikke) kom en annen deltager på narchet inn å postet et nakenbilde av oss på snapchat. Kompisen min vil anmelde, og oppfordrer meg til det samme, men hvordan foregår det? Er det slik at det blir rettsak osv? Såvidt jeg har forstått varer vell sånn lenge? Jeg sitter igjen med mange spørsmål, og vil gjerne holde foreldrene mine utenfor dette. (Er 19)

Anonymkode: 142fa...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det blir sannsynligvis ikke rettsak i den forstand man tror en rettsak foregår, alle skal ikke inn i samme sal foran en dommer osv. Men det foregår via avhør i solomøter, papirarbeid via advokater, og jurister som leser saksdokumentene og setter en dom etter hva slags bevis som er kommet frem i saksdokumentene og etterforskningen (avhør og evn beslag av telefoner og tilgang til snapchat via snapchat Security section som kan sende de alt som er sendt fra den brukeren) . 

Anonymkode: 95771...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene dine blir holdt utenfor siden du er over 18 år :)

Anonymkode: 95771...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex med en kompis i natt. Mens vi sov (jeg husker det hvertfall ikke) kom en annen deltager på narchet inn å postet et nakenbilde av oss på snapchat. Kompisen min vil anmelde, og oppfordrer meg til det samme, men hvordan foregår det? Er det slik at det blir rettsak osv? Såvidt jeg har forstått varer vell sånn lenge? Jeg sitter igjen med mange spørsmål, og vil gjerne holde foreldrene mine utenfor dette. (Er 19)

Anonymkode: 142fa...89c

Det har nettopp vært en domsavgjørelse på nettopp dette, en gluping hadde posta/sendt på Snapchat. Så det er bare å anmelde saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld! Jo flere som får kjenne konsekvenser av sånn oppførsel, jo bedre. På sikt medfører det nok at folk skjønner alvoret. Det er ulovlig, det vedkommende gjorde. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...