Gå til innhold

Analsex for første gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 25 år som ønsker å prøve analsex. Har ikke hatt lyst til dette fordi jeg er redd det skal gjøre vondt. Har en kjæreste som har gitt meg litt interesse for å prøve det men jeg er nervøs. Har noen forslag til stillinger, kremer eller andre ting som kan gjøre det lettere for dem som prøver dette for første gang? 

Anonymkode: 8053f...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er best om du styrer alt sammen. Be han ligge på rygg, med forbud mot å røre seg. Du rir han, og bruker så god tid du trenger. Det skal ikke gjøre vondt! 

Bruk glidemiddel. Jeg syns kokosolje er et bra glidemiddel.

Når du presser han mot analen, trykk litt som om du gjør nr 2 på do - det åpner musklene der bak, og gjør deg mottakelig. Få han inn litt og litt. Når han er helt inne og du er komfortabel, kan dere gyve på litt mer. 

Analsex er veldig godt og opphissende, synes jeg! Pass bare på å bruke kjempegod tid! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler heller vannbasert eller silikonbasert glid fremfor oljer.

Ville også startet med leketøy før penis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_

Vi er nok forskjellige. Jeg ville aldri ha forsøkt å ri første gang. Legg deg flat på magen og slapp helt av. La han få leke forsiktig med en finger først, så to og så tre. Om du takler det, så klarer du penis. Kjøp glidemiddel og bruk heller for mye enn for lite. Stopp han om det gjør vondt, og be han prøve igjen med mer glid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg deg på siden, nesten i fosterstilling. Da er det lettere å komme inn forsiktig, og du kan også bevege rompa slik at du kan ha litt kontroll. Men start som det er sagt med noen fingre og godt med glidemiddel. På siden slik kan dere også ha øyekontakt slik at han lettere kan se om han går for raskt inn og du får vondt, eller om det er passe press. Bli enige om å avbryte raskt om du får vondt og han bør hele tiden se på ansiktsuttrykket om du har det godt eller vondt. 

Ligger du på magen må han tyde lydene dine, og det kan av og til være vanskelig å vite om det er nytelse eller smerte. Og du er mer "fastlåst" enn om du er på siden. Det er også min erfaring at det er lettere for meg som mannen å gå saktere inn når dama ligger på siden.

Kanskje dette blir den foretrukne sex'en for dere etter hvert? Slik som det er med oss for tiden ;) 

Anonymkode: e541c...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte best å få den inn bakfra når jeg stod på alle fire

Anonymkode: 85cc1...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...