Gå til innhold

Sting/øm/dump følelse kun på venstre side i magen


Hormonelladeville

Anbefalte innlegg

hei....helt ny her på forumet. Er gravid for første gang og tror jeg bekymrer meg over snittet mye for SA og MA og graviditet utenfor livmor osv.... 

har i to-tre dager hatt en slags sting følelse nede til venstre i magen. Vil ikke kalle det smerte men er et lett ubehag kanskje?! 

Er det vanlig å kjenne noe ?( er i uke 6+6) og er det vanlig å bare kjenne det på ene siden ?( har hittil ikke kjent npenting på høyre siden)

skal til tidlig UL neste uke. 

Bare håpet på at andre også bare kjenner ting på ene siden i magen.  Ellers ikke mye symptomer her.... ømme bryster , varm i fjeset og kanskje litt oppblåst bare.... 

kan det være tegn på graviditet utenfor livmoren eller vil det være smertefullt med en gang el gradvis over dager?? 

 

Håper på svar fra noen her jeg sitter og googler meg livredd😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På venstre siden av magen fra ribbeina og ned har du tykktarmens nedadstigende del, denne går over i endetarmen og er siste avdeling før avføring kommer ut. Er du forstoppet, har spsit noe som irriterer tarmen eller har mye luft så er det den delen av tarmen du merker dette i før avføringen kommer ut. 

Neppe noe å bekymre seg over. Få i deg rikelig med drikke og fiberholdig mat. Eller snakk med lege om det ikke hjelper. 

Anonymkode: bf88d...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sting og ubehag på høyre side nede ved hoftekammen i flere uker tidlig i svangerskapet. 

Anonymkode: 71e8d...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...