Gå til innhold

En gang for alle: lengden på den største, minste og beste penisen du har prøvd.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..og begrunn hvorfor. 

Og satt beste penisen på en mann du er/var i forhold med, eller i en annen setting?

Anonymkode: 185f9...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke lengden som betyr så mye, men tykkelsen. 
Jeg har aldri vært med en mann som hadde så kort penis at det plaget meg, men har kommet over et par tynne peniser og de må jeg helt klart si var dårligst dessverre. Han ene visste at han hadde liten=tynn penis, så han fingrer meg alltid til orgasme som første del av akten før han penetrerte meg, men selve samleiet var jo kjedelig og dødfødt for min del... På den tiden var jeg så forelsket så jeg brydde meg ikke så mye om det, men etter en tid var det ikke så viktig for meg å prøve å bli sammen med han allikevel. 
En annen med liten penis er nok den som har fått meg kåtest ved å tease meg, men sexen var elendig så det skjedde aldri igjen. 
Det har skjedd en gang at jeg avviste en kamerat jeg var på vei til å ha one night stand med (eller potensielt innlede ff forhold til om sexen hadde vært bra) fordi han hadde veldig liten og tynn penis... 

Den med størst penis, lengst og tykkest var en FF jeg hadde et års tid, og jeg har slått hodet i veggen mange ganger for at jeg ikke holdt på han lenger. Det var sinnsykt bra sex. 

Men har også vært med to med helt normal lengde, men tykk og fin, og det har vært god sex med de også, han ene til og med bedre enn han med den lengste og tykkeste penisen. 

Anonymkode: 00106...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(ja og de to sistnevnte var jeg i forhold med ja, håpet jo å bli det med han første med veldig tynn penis også, men det ble ikke så viktig for meg etter å ha datet han et  halvt års tid, da var han ikke helt den drømmemannen jeg trodde før vi startet å ha sex )  

Anonymkode: 00106...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet lengde og tykkelse på alle de har hatt sex med? 

Jeg har aldri visst det, men har tenkt at alle har vært normale. Penis har aldri vært grunnen til at jeg har sett på noen som god i senga eller ikke. Jeg har helt andre kriterier for det, men det er fordi jeg nyter andre ting mer enn selve penetreringen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

..og begrunn hvorfor. 

Og satt beste penisen på en mann du er/var i forhold med, eller i en annen setting?

Anonymkode: 185f9...27a

Hehehe, nok en gang om pikkens størrelse...Vet dere hva, det er ikke pikkens størrelse det kommer an på, men kjemien mellom de to som har sex med hverandre. Ingen kjemi, da hjelper det lite om pikken er 1 meter lang og har en omkrets på 30 cm, eller en liten spirrevipp på 5 cm! Husk det, når kjemien er rett så spiller ikke størrelsen noen rolle, hverken i tykkelse eller lengde....For å sitere et gammelt ordtak: Det er bedre med en liten og kjapp enn stor og slapp! Så hvis det bare er pikk størrelse du ser på så forstår jeg godt at dere blir skuffet. La heller følelsene styre deg, ikke størrelsen.

Anonymkode: 6de49...212

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo faktisk høyt av tittelen på tråden. "En gang for alle," som om det noen gang vil bli slutt på alle trådene om penisstørrelse.

Den beste penisen jeg har prøvd er min egen, og den er for så vidt også den eneste. Den er også den eneste kona har prøvd, og hun er fornøyd. Tror jeg målte den en gang da jeg var rundt tolv år, men så ble jeg voksen, antar jeg. Jeg har aldri vært på ONS-karusellen, men jeg hadde blitt stressa om damene skulle holde på med en linjal når vi egentlig skulle ha sex, som om et tall på en skala ville påvirke nytelsen.

De svarene du får vil være fra folk som har hatt mange partnere og som av en eller annen grunn har hatt for vane å måle partnerens penis, så det vil ikke være særlig representativt på noen måte (håper jeg i alle fall).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe, nok en gang om pikkens størrelse...Vet dere hva, det er ikke pikkens størrelse det kommer an på, men kjemien mellom de to som har sex med hverandre. Ingen kjemi, da hjelper det lite om pikken er 1 meter lang og har en omkrets på 30 cm, eller en liten spirrevipp på 5 cm! Husk det, når kjemien er rett så spiller ikke størrelsen noen rolle, hverken i tykkelse eller lengde....For å sitere et gammelt ordtak: Det er bedre med en liten og kjapp enn stor og slapp! Så hvis det bare er pikk størrelse du ser på så forstår jeg godt at dere blir skuffet. La heller følelsene styre deg, ikke størrelsen.

Anonymkode: 6de49...212

Hehehehe , jeg har hatt knall god kjemi med de med liten/tynn penis altså, det hjalp ikke noe på sexen.... 
 

Anonymkode: 00106...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehehehe , jeg har hatt knall god kjemi med de med liten/tynn penis altså, det hjalp ikke noe på sexen.... 
 

Anonymkode: 00106...b99

Herlig. Da kan en stille spørsmålet om de du har ikke hatt god kjemi. men med stor/tjukk  penis, har gitt deg god sex?

Anonymkode: 69583...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri pult noen mes stor pikk, bare vanlige, bortsett fra en som hadde veldig liten! Jeg var den gang 14 år da jeg pulte han og hadde logget med noen før han, jeg kjente så og si nada. Hadde ikke giddet en gang til. Stakkars fyr, den var som fingeren minnog den er liten og spe. Men kan hende hn ikke var ferdig utviklet enda den gangen , han var 16. Han gikk å fortalte etterpå at jeg hadde trang bollemus på bygda:fnise:

Anonymkode: bf725...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
On 11/18/2017 at 1:52 PM, AnonymBruker said:

..og begrunn hvorfor. 

Og satt beste penisen på en mann du er/var i forhold med, eller i en annen setting?

Anonymkode: 185f9...27a

Største: 23cm

Minste: 14cm

Beste: 23cm, fordi størst er alltid best.

Anonymkode: 82894...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hatt så mange sex partnere, men den eneste dårlige var den eneste som har hatt en størrelse såpass utenfor normalen at jeg tenkte over det, de andre har vel vært omtrent normale, han hadde den største og tykkeste jeg noen gang har sett, men vi hadde dårlig sex...

Anonymkode: 83ff8...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke målebåndet rundt halsen i senga men har da hatt flere størrelser. Det har ikke vært avgjørende for sexen.

Anonymkode: 44c07...000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Største: 23cm

Minste: 14cm

Beste: 23cm, fordi størst er alltid best.

Anonymkode: 82894...be2

Bombesikker på at den største ikke var mer enn 22,6 cm ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PITTY said:

Bombesikker på at den største ikke var mer enn 22,6 cm ?

Ja brukte målebånd.

Anonymkode: 82894...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om TS har tilsvarende statistikk på de største og minste kjønnsleppene han har hatt sex med. Og hvilken størrelse som var best.

Anonymkode: f8982...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.11.2017 den 13.52):

..og begrunn hvorfor. 

Og satt beste penisen på en mann du er/var i forhold med, eller i en annen setting?

Anonymkode: 185f9...27a

En gang for alle, det betyr ingen ting.

Anonymkode: a673c...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges og en oppfordres til å bruke samletråden om penisstørrelser for videre diskusjon av tema. Elaine Marley, mod. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...