Gå til innhold

.


Gjest epplestilk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ekkelt. Kort og godt bare ekkelt. De burde skamme seg, de kvinnene som går etter unge gutter. Du får heller finne deg noen på din egen alder, gutt.

Anonymkode: 59258...884

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekkelt. Kort og godt bare ekkelt. De burde skamme seg, de kvinnene som går etter unge gutter. Du får heller finne deg noen på din egen alder, gutt.

Anonymkode: 59258...884

Sjalu antar jeg? Ingenting unormalt med det. Folk får gjøre som de vil. 

Anonymkode: 7c80c...007

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34, samboer er 26. Det er vel hverken å skamme seg over eller så stor aldersforskjell som du etterspør, men det funker i hvert fall veldig bra. Samtidig tror jeg kanskje det bare funker unntaksvis.

Anonymkode: 40bed...9e6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekkelt. Kort og godt bare ekkelt. De burde skamme seg, de kvinnene som går etter unge gutter. Du får heller finne deg noen på din egen alder, gutt.

Anonymkode: 59258...884

Hvorfor det? Noen menn går jo etter kvinner som er både 20 og 30 år yngre :blink: 

Min tidligere sjef var gift med en som var 15 år yngre og det gikk helt fint det  ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Peanut skrev:

Hvorfor det? Noen menn går jo etter kvinner som er både 20 og 30 år yngre :blink: 

Min tidligere sjef var gift med en som var 15 år yngre og det gikk helt fint det  ^^, 

Det er unaturlig med en dame som er en god del år eldre enn mannen. At mannen er eldre enn jenta han er sammen med er naturlig. Litt som at du ikke ser et par der kvinnen er en god del høyere enn mannen. 

Anonymkode: 59258...884

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er unaturlig med en dame som er en god del år eldre enn mannen. At mannen er eldre enn jenta han er sammen med er naturlig. Litt som at du ikke ser et par der kvinnen er en god del høyere enn mannen. 

Anonymkode: 59258...884

:blink: Jeg har sett par der dama rager over gubben. Dessuten så regner jeg med at man tenker kjemi og den slags, fremfor kun alder når man blir sammen med noen  :3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ett forhold til en som var 11 år yngre enn meg. Men vi var jo klare på at grunnet aldersforskjellen, så kom ikke forholdet til å bli seriøst. Var sammen i ca 6 mnd.

Nå dater jeg en som er 6 år yngre, men vi håper på å bli seriøse. Og mine to siste seriøse forhold har vært med menn 5 år yngre enn meg.

Anonymkode: 2e753...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekkelt. Kort og godt bare ekkelt. De burde skamme seg, de kvinnene som går etter unge gutter. Du får heller finne deg noen på din egen alder, gutt.

Anonymkode: 59258...884

Nei det er ikke ekkelt i det hele tatt. Bare gode ting å si om dette :) 

Mitt lengste og beste forhold var med en som var 13 år yngre enn meg. For en helt fantastisk flott gutt. Vi er fortsatt gode venner :) 

Og jeg har truffet en ny mann nå, som bare har tatt meg med storm. Og han er yngre enn meg. 

Faktisk så er det yngre menn som pleier å falle for meg :fnise: en av mine beste kompiser er sammen med en dame, som er 14 år eldre enn han. Og han forguder henne. 

Folk med fordommer mot alt som er bra, er bare misunnelige. Eller fantastisk religiøs. Noe galt er det i hvert fall der :P 

Anonymkode: fd32a...b91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

kvinner velger eldre menn av økonomiske grunner

Anonymkode: 706b2...236

Det er 2017, kjære deg. Vi klarer oss selv.

Anonymkode: b14fd...d8a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 34, samboer er 26. Det er vel hverken å skamme seg over eller så stor aldersforskjell som du etterspør, men det funker i hvert fall veldig bra. Samtidig tror jeg kanskje det bare funker unntaksvis.

Anonymkode: 40bed...9e6

Nja, tror det fungerer oftere enn du tror. Jeg traff selv kona da jeg var 25, hun var 32. Det er over 20 år siden nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en unggutt fantasi som i høy grad kun er det og aldri vil bli noe mer. Hvordan tror du moren din syns det er om du kommer hjem med en på hennes alder? Hvordan skal det bli å få barn med en mye eldre kvinne , vet du hvor skammelig og flaut det er for barnet når klassevenner tror det er bestemoren eller at du er storebroren? Og når klokken hennes tikker så vil hun ha barn fortest mulig og du rekker knapt å bli kjent med hun først. Dere er på helt forskjellig sted i livet og har ikke noe å connecte rundt , uten om sex som jeg regner med er det du fantaserer og drømmer om, men jeg kan si det det at ingen eldre damer vil ha sex med en ung og uerfaren mann, da skal du være ekstremt erfaren og god i senga slik de eldre mennene med lang erfaring er. 
Da snakker jeg om aldersforskjeller på 20-30 år som du skriver om. 
En aldersforskjell på 5-6 år fra eller til pleier ikke å være noen verken emosjonell eller praktisk hindring. 
Min mor er 4 år eldre enn min far, og jeg var selv sammen med en på 17 når jeg var 19. 
I dag som 30 åring kunne jeg aldri blitt sammen med en som var yngre enn 28, men som 45 åring hadde det nok gått greit med en 40 åring. 

Anonymkode: 5c608...1cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er unaturlig med en dame som er en god del år eldre enn mannen. At mannen er eldre enn jenta han er sammen med er naturlig. Litt som at du ikke ser et par der kvinnen er en god del høyere enn mannen. 

Anonymkode: 59258...884

Du må så gjerne forklare hvorfor dette er "unaturlig" og ikke bare en mening du har dannet deg:fnise:

Anonymkode: 60cbf...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekkelt. Kort og godt bare ekkelt. De burde skamme seg, de kvinnene som går etter unge gutter. Du får heller finne deg noen på din egen alder, gutt.

Anonymkode: 59258...884

Elsker sånne innlegg! Skamme seg, faktisk! Har du kommet i tidsmaskin fra 1800-tallet? :fnise:

Det finnes selvsagt voksne kvinner som liker unge menn, akkurat som det finnes voksne menn som liker unge kvinner. Det er helt naturlig, ikke ekkelt. Men rent praktisk ikke det beste hvis du vil ha familie med barn, selvsagt. Men det er det jo ikke alle som vil!

På den annen side er kvinner over 40 oftest ferdig med barn og en mann på 25 ikke klar enda, så sånn sett kan de ha et strålende forhold i flere år. Man må ikke alltid tenke "for alltid".

Folk må slutte å dømme andre bare fordi de selv ikke har de samme ønskene!

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn i 20-årene og kvinner i 30-årene er ofte spesielt kompatible seksuelt. 

Dama er ni år eldre enn meg og det er mitt suverent beste forhold, på alle måter.

 

Anonymkode: b5637...e37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Det er unaturlig med en dame som er en god del år eldre enn mannen. At mannen er eldre enn jenta han er sammen med er naturlig. Litt som at du ikke ser et par der kvinnen er en god del høyere enn mannen. 

Anonymkode: 59258...884

Må du slutte blande sammen begrepene her.

Unormalt? Ja.

Unaturlig? Overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2017 den 4.03, epplestilk skrev:

Hei. Dette er kanskje litt tabu, men som tittelen sier, hvordan er det med yngre menn og eldre damer?

Tenker da på forhold, enten korte eller lange, diskre eller offentlig, og en vesentlig aldersforskjell på 10-30 år.

Som en ung mann selv så har dette alltid vært et uforklarlig ønske eller en slags fantasi. Hvorfor aner jeg ikke.

Er det noen, han eller hun, som har vært borti noe slikt selv, enten om det var noe kortvarig eller langvarig? Om ja, hvordan gikk det til?

Er det kjangs i havet, eller er det bare til å prøve å legge bort slike tanker? Hva tenker egentlig eldre damer om yngre menn?

Jeg var i slutten på 20 årene da jeg ble kjæreste med en 11 år yngre gutt. Jeg falt pladask og ble tåpelig kjempeforelsket! Desverre følte jeg etterhvert at aldersforskjellen ble litt vanskelig og jeg gjorde det slutt med han. Har lengtet etter en yngre gutt etter dette. Men ikke tort.

Anonymkode: e2aaa...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en yngre elsker som er 11 år yngre enn meg. Jeg er i starten av 30 årene. Vi har god kjemi, er tiltrukket av hverandre og klaffer bra. Føler også at han virkelig setter pris på meg. Menn på min alder er ofte late når det kommer til sex. Så synes det er fint med en som faktisk har lyst på meg når som helst. Sånn utseendemessig og personlighetsmessig føler jeg heller ikke at aldersforskjellen virker så stor. Men han er ikke en jeg forteller om til hvem som helst pga stigmae

Anonymkode: f6a02...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...