Gå til innhold

Tidlige tegn? HJELP


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- ømme brystvorter i fem dager som «klør» (mellom eggløsning og forventet mens)

- forsterket luktesans. På egen urin og på hundens tyggebein nå i kveld, som ingen andre har lagt merke til at lukter. Jeg synes det lukter spy. 

- merkelig smak i munnen kort tid etter å pusset tennene. Føler jeg har dårlig ånde men tror det er mer at jeg smaker en merkelig smak i munnen.. 

 

Hva tror dere? Tør ikke ta test ennå da jeg er redd for å bli skuffet :( Trenger litt hjelp til å tolke da jeg ønsker at tegnene feks kan bli dysset ned så jeg slipper å ha høye forventninger. 

Anonymkode: 8235d...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første tegn er uteblitt mens.

Du kan ha 100 symptomer, men likevel er det kun TEST som kan gi deg svar. 

 

Anonymkode: 17ed0...934

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Ikke vær redd, du må jo uansett ta test. 

Jeg hadde kun 1 symptom når jeg ble gravid, og det var da stikkende smerter i brystet og underliv. Kun det. 

Min venninne hadde 0 symptomer og var likevel gravid. Alle er forskjellige. 

Du kan også ha ønske-symptomer. Så ta test

Anonymkode: 17ed0...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får forhøyet luktesans, rar smak i munnen og ømme pupper ca. en uke før mensen. Det er mine PMS-symptomer. Det er så lett å være var for enhver følelse når man virkelig vil, men du må bare prøve å la være. Jeg pleier å tolke alt som PMS-symptomer og så får jeg heller få en positiv overraskelse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 0 symptomer, og fikk ikke positiv test før en uke etter forventet mens. Vanskelig å tolke kroppen, en test er tryggest :)

Anonymkode: fdba1...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ekstremt trøtt - det var helt skremmende hvor trøtt jeg var - følte jeg skulle kollapse hver kveld, og drømte samtidig at jeg var gravid (mareritt om at jeg skulle ha trillinger). Det er de symptomene jeg husker, hadde ellers ingen festningsblødning eller kvalme, og første testen jeg tok var negativ. Fikk positiv test et par dager senere, akkurat 14 dager etter eggløsningstesten var positiv og fant ut 2,5 uker etter det igjen at jeg skulle ha tvillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...