Gå til innhold

Ladies, Hvilken motorsport er best ?


Henrik R

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis hadde en liten diskusjon i kveld om motorsport han er F1 fan mens jeg er en stor fan av Motogp og Roadracing og mens vi snakket om hvilken sport som var best og som tar mest skill så begynte vi å diskutere om hvilken sport som damer tenner mest på jeg mener at motogp kjørerne har mer skill og jeg tror også at kjørerne i motogp har større baller enn hva noen F1 fører har vi spurte et par ladies her sånn men alle svarte bare, bryr ikke og andre jævla dumme svar så jeg har en utgordning for alle ladies her på kvinneguoden hva er best motogp eller F1

F1 

 

Endret av Henrik R
lol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenner ikke på noen type sport akuratt, men jeg syns motorcross er fett å se på når de hopper i skogen og sånn. 

Anonymkode: c8a5d...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du tror det er vanlig å tenne på en sport så er jeg svært interessert i å høre hvilken sport du tenner på! 

Rart at heterofile menn liker meg da siden man må ha baller for å drive med motorsport forresten. ;)

Anonymkode: a4e12...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner ikke på motorsport, men fulgte ivrig med på formel 1 i mange år. Det er da det tekniske jeg liker med motorsport.

Anonymkode: ce5da...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

motorsport = gjesp...

Anonymkode: b89f1...3b5

Helt enig!

For min egen del er det helt klart mer takknemlig som dame å se på menn i helt andre idretter - f.eks. svømming, tennis, kampsport (Brasiliansk jiu jitsu), slalom/utfor, tennis osv. Et godt eksempel på en fryktløs utøver er Aksel Lund Svindal, når han kjører utfor og Super-G. Hvis formålet er å glane på mannskropper og bli tent av det, er motorsport, fotball , snooker/biljard, ishockey, basketball helt turnoffs og kjedelig fra mitt ståsted. Men hver sin smak, naturligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...