Gå til innhold

Skal/ skal ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det innafor og ta kontakt med en mann jeg aldri har møtt før, uten at man blir betraktet som desperat ? Hva tenker dere menn om en fremmed dame tar kontakt? En venninne som har ham på fb. Hun kjenner han ikke så veldig godt. Men jeg synes han var veldig kjekk🙊

Anonymkode: 4ef48...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor og ta kontakt med en mann jeg aldri har møtt før, uten at man blir betraktet som desperat ? Hva tenker dere menn om en fremmed dame tar kontakt? En venninne som har ham på fb. Hun kjenner han ikke så veldig godt. Men jeg synes han var veldig kjekk🙊

Anonymkode: 4ef48...767

Livet er for kort til å tenke slike destruktive tanker, vil du ta kontakt så gjør du det, du skal ikke bry deg om hva andre tenker om deg.

Anonymkode: a4fe0...a75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør venninda di om hun kan se på profilen hans om han har dame først, og hvis det ikke er noen spor til det, så kan du jo sende han en melding å skrive at du har hatt et lite øye til han og syntes han er fryktelig kjekk og invitere han til å adde deg om han vil så dere kan bli kjent :)

Anonymkode: c1ef4...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle. Han er singel. Er jo litt redd for han skal tenke at jeg er desperat. Men vinner ikke noe på og bare tenke. Tror jeg skal mote meg opp til å sende melding😊

Anonymkode: 4ef48...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor og ta kontakt med en mann jeg aldri har møtt før, uten at man blir betraktet som desperat ? Hva tenker dere menn om en fremmed dame tar kontakt? En venninne som har ham på fb. Hun kjenner han ikke så veldig godt. Men jeg synes han var veldig kjekk🙊

Anonymkode: 4ef48...767

Hei. Min nåværende kone gjorde det da vi møttes. Det er ingenting i veien for å gjøre det, det verste som kan skje er at han kan blir betatt og forelsket i henne. Jeg sier prøv, ikke sitt på gjerdet og vent på snøen som falt i fjor.

Anonymkode: 986e5...b2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å henge der han oppholder seg og så kan du opprette kontakt derfra. 

Anonymkode: e2f0e...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...