Gå til innhold

Forstår ikke hvorfor hun forsvant :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det var nok heller saken det dreide seg om enn overivrig diskusjon og kverulering. Du kan vel si at vi var dypt uenige men samtidig enige fordi det var en fastsatt situasjon som jeg ikke fikk gjort noe med slik som ble forklart tidligere i tråden. 

Anonymkode: 0de05...b00

Du har ikke forklart noe tidligere i tråden. Hvis det er en fastsatt situasjon er det vel ikke så rart om hun forsvant.

Anonymkode: 7c3b0...ca3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

ser at hun kunne bli lei seg av diskusjonen vi hadde, selvfølgelig. Det sier vel seg selv? Jeg ble også lei meg for hele diskusjonen. Jeg forstår selvsagt det at hun ble lei seg og såret men det er ingenting jeg kan gjøre for henne når hun ikke vil kommunisere med meg.

Anonymkode: 0de05...b00

Nei hun syntes åpenbart ikke det er noe som helst du kan gjøre for henne eller for dere eller for å bedre situasjonen og forholdet mellom dere så det ikke er noe poeng i å kommunisere med deg. Kanskje du har brutt hun nok ned, eller kanskje du har vist hun nok en gang og for siste gang hvilken dust du er. 

Anonymkode: 57e49...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Fint. Ikke syt for at hun syntes du gikk over grensa og sa noe uopprettelig i den diskusjonen. Syt heller fordi du var en tankeløs dust selv , så dust at hun sletta deg tvert og ikke vil ha noe mer med deg å gjøre, og gå gjennom en selvransakelse for å endre deg så du kan unngå dette med andre i fremtiden enten det er holdningen eller oppførselen din som var for grov til å gidde å ha mer med deg å gjøre . 

Anonymkode: 57e49...06c

Herregud, teiteste kommentaren jeg noen sinne har lest... Skjerp deg!

Anonymkode: 395cd...e4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei hun syntes åpenbart ikke det er noe som helst du kan gjøre for henne eller for dere eller for å bedre situasjonen og forholdet mellom dere så det ikke er noe poeng i å kommunisere med deg. Kanskje du har brutt hun nok ned, eller kanskje du har vist hun nok en gang og for siste gang hvilken dust du er. 

Anonymkode: 57e49...06c

Tror du kanskje tenker på noe helt annet enn hva denne tråden handler om. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg hva som var problemet mellom TS og jenten hans, men han viser i alle fall i denne tråden at han lett havner i tåpelige "krangler" med folk og ikke evner å heve seg over ting ...

Når det er sagt, virker det temmelig hårreisende av henne bare å slette uten i det minste å si "Jeg har mistet respekten for deg, jeg sletter deg, ha det". For det er ikke en veldig vanskelig melding å sende.

Anonymkode: e7011...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun gjentatte ganger fikk deg til å se ting i et annet perspektiv, tyder på at hun er på et annet inellektuelt nivå enn du er. Dersom hun gjentatte ganger følte at hun måtte forklare ting for deg for at du skulle klare å se ting i et annet perspektiv, så kan hun ganske enkelt ha tenkt at hun ikke orker mer.

Anonymkode: c1408...956

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.11.2017 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Vi hadde datet i 4 måneder og nå nylig hadde vi en liten episode eller diskusjon om du vil. Men i mine øyne var det ingenting som ikke kunne ordnes opp i. Forstår bare ikke hvorfor hun ikke ville prate med meg en siste gang. Det gjør så utrolig vondt. 

Vi hadde mange samtaler som jeg satte stor pris på og hun fikk meg til å innse en del ting og sette noen ting i perspektiv. Så plutselig bare sletter hun meg og nekter å prate med meg. Selv om jeg er mann så må jeg innrømme at jeg har en tåre i øyekroken nå. Det var ikke slik jeg ønsket at det skulle bli. 💔

Anonymkode: 0de05...b00

Hei
Vet nøyaktig hvordan du føler det. Har opplev tilsvarende selv 2 ganger. Første gangen holdt jeg på å ta mitt liv pga kjærlighetssorg, for jeg elsket henne inderlig. Men takket være min bror og søster så er jeg her fortsatt., og i dag har jeg en fantastisk kone som elsker meg for den jeg er. Så jeg vil bare si deg en ting, ikke gi opp, det finnes en annen der ute som vil være din hjertens kjær. Noen damer er bare så selvsentrert at de ikke ser deg for en du er. Ikke kast bort tiden på den som ikke vil ha noe med deg å gjøre, det kommer aldri noe godt ut av det. Mitt tredje forhold endte jeg selv i fjor sommer fordi jeg følte meg tilsidesatt og brukt. Hun ville bare ha meg som en "trygghet" og "sikkerhet", en mann i huset. Det var da jeg virkelig innså at hun ikke hadde følelser for meg. I de 8 årene vi hadde sammen så sa hun aldri "jeg elsker deg", men bare "jeg er glad i deg". Hun jeg er gift med nå, ble jeg kjent med ca 2 år før jeg forlot min ex, jeg hadde henne som en venn i denne tiden, en jeg kunne snakke med om alt uten å bli sett på som en idiot eller tulling. Hvis jeg reiste til min familie (hun ville sjelden være med), så ringte min samboer aldri uten hun trengte hjelp til noe, ikke så mye som en melding som sa "jeg elsker deg", eller "savner deg". Jeg var den som hele tiden måtte kontakte henne, fra dag en. Min nåværende kone er den første som sier god morgen og den siste som sier god natt, hver dag! Full av kjærlige ord og omtanke for sin mann, så det finnes noen som er bedre for deg og der ute. Ikke sitt og vent på at hun skal komme tilbake, det er ikke verdt det, jeg kan love deg det blir bare verre. Gå videre, du vinner mest med det for din egen del.

Anonymkode: 9ee60...d71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig vanskelig å mene noe om dette uten å vite hva diskusjonen handlet om. Jeg har en eks som var veldig manipulerende og utspekulert, og han brukte alle slags hersketeknikker. Hadde jeg hatt en diskusjon med en potensielt ny kjæreste som tydelig hadde vist disse sidene så hadde det nok vært punktum finale for min del. 

Anonymkode: 42a98...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at du kanskje pynter litt på det som har skjedd. Hva er en fastsatt situasjon? Ble du tvunget til å gjøre noe eller mener du at den er fastsatt fordi du har gjort noe dumt og ikke kan endre fortiden? Vanskelig å sette fingeren på det men et eller annet skurrer her for min del..

Anonymkode: 42a98...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. november 2017 den 16.38, AnonymBruker skrev:

Jeg har ganske høy selvinnsikt hvis det er det du mener og ser at hun kunne bli lei seg av diskusjonen vi hadde, selvfølgelig. Det sier vel seg selv? Jeg ble også lei meg for hele diskusjonen. Jeg forstår selvsagt det at hun ble lei seg og såret men det er ingenting jeg kan gjøre for henne når hun ikke vil kommunisere med meg.

Ja jeg er lei meg for jeg har tross alt mistet kjæresten min. Hvis det er å sette seg i offerposisjon, javel.

Anonymkode: 0de05...b00

Det høres ut som hun kommuniserer budskapet sitt ganske tydelig og klart..

Anonymkode: 42a98...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir veldig vanskelig å mene noe om dette uten å vite hva diskusjonen handlet om.

Anonymkode: 42a98...66b

Dette. Det er umulig å svare på denne tråden uten å vite hva problemstillingen dreier seg om!

Dessuten kjenner vi ikke deg, henne..Hvis vi hadde visst hva diskusjonen handlet om kunne man vurdert om hun trengte tid, om hun vil at du skal ordne opp etterhvert, om hun rett og slett mener at dette er punktum finale... Who knows

Anonymkode: 8072c...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...