Gå til innhold

Forstår ikke hvorfor hun forsvant :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Det er ikke sånn samfunnet fungerer. 

Anonymkode: 0de05...b00

Dån -_-

Anonymkode: c802e...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dån -_-

Anonymkode: c802e...bbb

Finn deg en annen tråd å kverulere i. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Finn deg en annen tråd å kverulere i. 

Anonymkode: 0de05...b00

Buhu, du ble avvist av en oppegående og intelligent kvinne som forstod at argumentene dine var dårlige. Om du forsøker utvikle deg selv og forstå verden du lever i, så kan det muligens bli en lykkelig slutt for deg også

Anonymkode: c802e...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, ilga skrev:

Jeg tror ho ikke vil kommunisere med deg fordi enten det ikke går, uansett hvor mye ho prøver. Eller er det slik at ho føler at det er ingen vits av en eller anna grunn. 

Du har nok mye rett i det du skriver. Håper hun ringer senere hvis det bare er tid hun trenger. Jeg tror vi begge har det veldig vondt på grunn sv denne diskusjonen her. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Buhu, du ble avvist av en oppegående og intelligent kvinne som forstod at argumentene dine var dårlige. Om du forsøker utvikle deg selv og forstå verden du lever i, så kan det muligens bli en lykkelig slutt for deg også

Anonymkode: c802e...bbb

Lol. Kom deg ut av tråden. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Buhu, du ble avvist av en oppegående og intelligent kvinne som forstod at argumentene dine var dårlige. Om du forsøker utvikle deg selv og forstå verden du lever i, så kan det muligens bli en lykkelig slutt for deg også

Anonymkode: c802e...bbb

Dessuten.. hvilke argument? Jeg har ikke snakket med henne. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne ikke skade om du sender en mld og sier at du er klar for å prate når som helst det måtte passe henne. Uansett hva som er årsaken til det hele. Men om du ikke får svar på den henvendelsen så er det ikke mer du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, yeans skrev:

Det kunne ikke skade om du sender en mld og sier at du er klar for å prate når som helst det måtte passe henne. Uansett hva som er årsaken til det hele. Men om du ikke får svar på den henvendelsen så er det ikke mer du kan gjøre.

Signerer og sender deg en klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke utrykkt direkte støtte, eller eventuelt støtte i enkeltsaker til FRP, eller andre parter med like farlige og like lite reflekterte holdninger? Det forklarer i såfall det meste.

Anonymkode: b494e...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke utrykkt direkte støtte, eller eventuelt støtte i enkeltsaker til FRP, eller andre parter med like farlige og like lite reflekterte holdninger? Det forklarer i såfall det meste.

Anonymkode: b494e...d35

Nei? Hvorfor forklarer det det meste om jeg får spørre? 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vanskelig for oss å vite om hun er urimelig eller ikke når vi ikke vet hva diskusjonen dreier seg om. Men hvis det er som du sier at det var en situasjon som var utenfor din kontroll som dere diskuterte, så virker det jo urimelig om hun klandrer deg for den situasjonen. Men kanskje hun ikke synes det var utenfor din kontroll? :)

Hvis hun er urimelig, synes jeg ikke du skal krype for henne. Men om reaksjonen hennes er forståelig, blir det jo noe annet.

Anonymkode: 74b5d...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, yeans said:

Tro det eller ei, men han har ikke opplysningsplikt til noen av oss uansett hva vi måtte mene og tro om ting.

Oi, dette hadde vært et kjempebra innlegg om du ikke overså de 2 første sidene i denne tråden 

Anonymkode: c802e...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Hvorfor forklarer det det meste om jeg får spørre? 

Anonymkode: 0de05...b00

Fordi omtrent 99% av den øvrige befolkningen anser å stemme eller sympatisere med FrP som dealbreaker. Noe som er helt forståelig. Folk flest vil ikke omgås FrP-ere. 

Anonymkode: 9272b...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, dette hadde vært et kjempebra innlegg om du ikke overså de 2 første sidene i denne tråden 

Anonymkode: c802e...bbb

Jeg har lest alt jeg. Flere ganger til og med. Og vet du hva? Jeg mener fortsatt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det har med verdier å gjøre, kan jeg forstå det.

La oss for eksempel si at noen har kjøpt en Canada Goose-jakke til deg i gave uten at du visste noe om det på forhånd. Og så mener daten din at disse jakkene står for dyremishandling (bruk av ulvefeller), og synes du ikke skal bruke den. Mens du kanskje  mener at du kan bruke en jakke du har fått i gave, som uansett allerede er betalt for.

Da ville det blitt vanskelig for henne. Og så blir hun kanskje sint/irritert også, hvis hun synes du er feig eller uten karakter. Da er det egentlig lettest å bare trekke seg ut, om man bare har datet noen måneder.

Anonymkode: 74b5d...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde datet i 4 måneder og nå nylig hadde vi en liten episode eller diskusjon om du vil. Men i mine øyne var det ingenting som ikke kunne ordnes opp i. Forstår bare ikke hvorfor hun ikke ville prate med meg en siste gang. Det gjør så utrolig vondt. 

Vi hadde mange samtaler som jeg satte stor pris på og hun fikk meg til å innse en del ting og sette noen ting i perspektiv. Så plutselig bare sletter hun meg og nekter å prate med meg. Selv om jeg er mann så må jeg innrømme at jeg har en tåre i øyekroken nå. Det var ikke slik jeg ønsket at det skulle bli. 💔

Anonymkode: 0de05...b00

Utfra hvordan du ordlegger deg vil jeg gjette på at hun gikk lei av å diskutere og å måtte sette ting i perspektiv for deg... Den enes diskusjon er den andres krangel, og man kommer til et punkt hvor man ikke gidder mer. Har vært borti noen sånne mennesker som elsker å diskutere og kverulere om absolutt alt, og som sliter med å skjønne at andre ikke nødvendigvis synes det er like festlig, uansett hvilke tilbakemeldinger de får.

Anonymkode: 44bde...7cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du oppretter en tråd der du vil ha støtte i en diskusjon vi ikke har anelse om hva handler om, i tillegg oppfører du deg ikke akkurat sympatisk i tråden, så hva skal vi tro da?

Tenker at hun hadde grunn til å ta avstand, og at det at det kunne "løses" var at hun en gang måtte komme til å se din side men ikke du hennes.

Anonymkode: 7c3b0...ca3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utfra hvordan du ordlegger deg vil jeg gjette på at hun gikk lei av å diskutere og å måtte sette ting i perspektiv for deg... Den enes diskusjon er den andres krangel, og man kommer til et punkt hvor man ikke gidder mer. Har vært borti noen sånne mennesker som elsker å diskutere og kverulere om absolutt alt, og som sliter med å skjønne at andre ikke nødvendigvis synes det er like festlig, uansett hvilke tilbakemeldinger de får.

Anonymkode: 44bde...7cd

Nei det var nok heller saken det dreide seg om enn overivrig diskusjon og kverulering. Du kan vel si at vi var dypt uenige men samtidig enige fordi det var en fastsatt situasjon som jeg ikke fikk gjort noe med slik som ble forklart tidligere i tråden. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du oppretter en tråd der du vil ha støtte i en diskusjon vi ikke har anelse om hva handler om, i tillegg oppfører du deg ikke akkurat sympatisk i tråden, så hva skal vi tro da?

Tenker at hun hadde grunn til å ta avstand, og at det at det kunne "løses" var at hun en gang måtte komme til å se din side men ikke du hennes.

Anonymkode: 7c3b0...ca3

Ville vel egentlig bare ventilere følelser. Forstår at det er umulig å sette seg inn i når det ikke gis detaljer. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gbort det slutt en gang etter å ha flere diskusjoner om det samme med min ex. Til slutt kan man bli lei og går hvis man ser at meninger er så  forskjellig og det nøtter ikke å diskutere. 

Endret av ilga
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...