Gå til innhold

Forstår ikke hvorfor hun forsvant :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, dette tyder på at det dere kranglet om var en big deal, og det endre hennes syn på deg. Du har sannsynligvis et syn på ting, en mening som er fundamentalt annerledes enn hennes, og hun ser derfor ikke at dere kan passe sammen

Det handler ikke nødvendigvis om å ha rett eller feil, men at dere er for ulike til at det hadde funket

Anonymkode: c802e...bbb

Det spørs nok på situasjonen. Noen tenker bare på seg selv. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det spørs nok på situasjonen. Noen tenker bare på seg selv. 

Anonymkode: 0de05...b00

Hva mener du?

Anonymkode: c802e...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: c802e...bbb

Det jeg sa. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg sa. 

Anonymkode: 0de05...b00

Ok, så du mener at denne dama var egoistisk fordi hun syntes holdningene dine var kjipe?

Du gir ikke akkurat et bra bilde av deg selv her, dess mer du skriver dess mer virker det som om du er sur fordi hun ikke aksepterte meningene dine som sannsynligvis tråkker på andre mennesker. Hun har tydeligvis forsøkt å ha en dialog med deg over lengre tid, men du har ikke vist henne at du er villig til å høre på andre. Du har gitt henne inntrykk av at du er en kjip person, og hun distanserer seg da forståelig nok. Hun vil ha en mann som viser omsorg og bryr seg, ikke en som snakker ned om andre eller er negativ og pessimistisk

Anonymkode: c802e...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så du mener at denne dama var egoistisk fordi hun syntes holdningene dine var kjipe?

Du gir ikke akkurat et bra bilde av deg selv her, dess mer du skriver dess mer virker det som om du er sur fordi hun ikke aksepterte meningene dine som sannsynligvis tråkker på andre mennesker. Hun har tydeligvis forsøkt å ha en dialog med deg over lengre tid, men du har ikke vist henne at du er villig til å høre på andre. Du har gitt henne inntrykk av at du er en kjip person, og hun distanserer seg da forståelig nok. Hun vil ha en mann som viser omsorg og bryr seg, ikke en som snakker ned om andre eller er negativ og pessimistisk

Anonymkode: c802e...bbb

Sier du det? Problemet er at alle disse negative attributtene du tilegner meg de har jeg faktisk ikke. Veldig trist at dette blir en slik harselastråd av TS som ser ut til å være veldig vanlig her inne. Du burde skamme deg og holde deg til de fakta som blir presentert i tråden. Hvordan vi ser andre sier veldig mye om hvordan personlighet vi selv har. Tenk litt på det. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sier du det? Problemet er at alle disse negative attributtene du tilegner meg de har jeg faktisk ikke. Veldig trist at dette blir en slik harselastråd av TS som ser ut til å være veldig vanlig her inne. Du burde skamme deg og holde deg til de fakta som blir presentert i tråden. Hvordan vi ser andre sier veldig mye om hvordan personlighet vi selv har. Tenk litt på det. 

Anonymkode: 0de05...b00

Jeg forholder meg til fakta, jeg. Du nekter å si hva diskusjonen handlet om- det er fakta. Kvinner misliker visse type holdninger hos menn- det er fakta. Du klandrer meg og andre i tråden for våre spørsmål om hva som skjedde- det er fakta. Du forsøker gjøre dette til en sak om meg og andre i tråden mens du gjemmer detaljer om hva som skjedde- det er fakta

Anonymkode: c802e...bbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forholder meg til fakta, jeg. Du nekter å si hva diskusjonen handlet om- det er fakta. Kvinner misliker visse type holdninger hos menn- det er fakta. Du klandrer meg og andre i tråden for våre spørsmål om hva som skjedde- det er fakta. Du forsøker gjøre dette til en sak om meg og andre i tråden mens du gjemmer detaljer om hva som skjedde- det er fakta

Anonymkode: c802e...bbb

Jeg er ikke interessert i å diskutere noe som helst med deg når du ikke holder deg på et saklig nivå. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke interessert i å diskutere noe som helst med deg når du ikke holder deg på et saklig nivå. 

Anonymkode: 0de05...b00

Aha. Jeg regner med at saklig nivå = enig med deg

Anonymkode: c802e...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aha. Jeg regner med at saklig nivå = enig med deg

Anonymkode: c802e...bbb

Nei det betyr å holde seg til saken og ikke tillegge andre meninger og egenskaper de ikke har. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det betyr å holde seg til saken og ikke tillegge andre meninger og egenskaper de ikke har. 

Anonymkode: 0de05...b00

Så hva var galt med det forrige innlegget mitt?

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forholder meg til fakta, jeg. Du nekter å si hva diskusjonen handlet om- det er fakta. Kvinner misliker visse type holdninger hos menn- det er fakta. Du klandrer meg og andre i tråden for våre spørsmål om hva som skjedde- det er fakta. Du forsøker gjøre dette til en sak om meg og andre i tråden mens du gjemmer detaljer om hva som skjedde- det er fakta

Anonymkode: c802e...bbb

 

Anonymkode: c802e...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet vi jo ikke hva ts har sagt, det kan jo like godt være at jenta er kald, ustabil og feig også. Det er uansett feigt å bare slette noen sånn som det, ihvertfall om det ikke ligger noe alvorlig bak.

Anonymkode: ceaa5...35c

Er ganske tydelig at det ligger noe alvorlig bak når hun reagerer på den måten da, og ts selv forteller at det var en diskusjon som fører til at hun slettet han og nekter å snakke med han. 
Hun kan jo være psykisk ustabil også men sannsynligheten heller ikke nødvendigvis den veien. 

Anonymkode: 57e49...06c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så du mener at denne dama var egoistisk fordi hun syntes holdningene dine var kjipe?

Du gir ikke akkurat et bra bilde av deg selv her, dess mer du skriver dess mer virker det som om du er sur fordi hun ikke aksepterte meningene dine som sannsynligvis tråkker på andre mennesker. Hun har tydeligvis forsøkt å ha en dialog med deg over lengre tid, men du har ikke vist henne at du er villig til å høre på andre. Du har gitt henne inntrykk av at du er en kjip person, og hun distanserer seg da forståelig nok. Hun vil ha en mann som viser omsorg og bryr seg, ikke en som snakker ned om andre eller er negativ og pessimistisk

Anonymkode: c802e...bbb

 
Dette 

Anonymkode: 57e49...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier du det? Problemet er at alle disse negative attributtene du tilegner meg de har jeg faktisk ikke. Veldig trist at dette blir en slik harselastråd av TS som ser ut til å være veldig vanlig her inne. Du burde skamme deg og holde deg til de fakta som blir presentert i tråden. Hvordan vi ser andre sier veldig mye om hvordan personlighet vi selv har. Tenk litt på det. 

Anonymkode: 0de05...b00

Sier ikke aat jeg er enig med du er en dårlig person bare fordi du er dumpet.

Men tenker du på den situasjon og legger helw skylda på henne - gravet du en grav for deg selv når det gjelder din neste forhold. Du må kunne gå i seg selv og prøv å forsta - hva som gikk galt. Hva som gjørde at ho faktisk gjorde det ho gjorde. Slike ting gjør man ikke uten grunn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forholder meg til fakta, jeg. Du nekter å si hva diskusjonen handlet om- det er fakta. Kvinner misliker visse type holdninger hos menn- det er fakta. Du klandrer meg og andre i tråden for våre spørsmål om hva som skjedde- det er fakta. Du forsøker gjøre dette til en sak om meg og andre i tråden mens du gjemmer detaljer om hva som skjedde- det er fakta

Anonymkode: c802e...bbb

Enig, ansvarsfraskrivelse deluxe, prøve å først sette seg selv som offer og gjøre hun til den slemme fordi hun satt grenser, så prøve å rette fokus og problemet over på noen andre - alt for å ikke selv innse at du sa eller gjorde noe som var uakseptabelt. 
 

Anonymkode: 57e49...06c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ilga skrev:

Sier ikke aat jeg er enig med du er en dårlig person bare fordi du er dumpet.

Men tenker du på den situasjon og legger helw skylda på henne - gravet du en grav for deg selv når det gjelder din neste forhold. Du må kunne gå i seg selv og prøv å forsta - hva som gikk galt. Hva som gjørde at ho faktisk gjorde det ho gjorde. Slike ting gjør man ikke uten grunn

Jeg har ganske høy selvinnsikt hvis det er det du mener og ser at hun kunne bli lei seg av diskusjonen vi hadde, selvfølgelig. Det sier vel seg selv? Jeg ble også lei meg for hele diskusjonen. Jeg forstår selvsagt det at hun ble lei seg og såret men det er ingenting jeg kan gjøre for henne når hun ikke vil kommunisere med meg.

Ja jeg er lei meg for jeg har tross alt mistet kjæresten min. Hvis det er å sette seg i offerposisjon, javel.

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ganske høy selvinnsikt hvis det er det du mener og ser at hun kunne bli lei seg av diskusjonen vi hadde, selvfølgelig. Det sier vel seg selv? Jeg ble også lei meg for hele diskusjonen. Jeg forstår selvsagt det at hun ble lei seg og såret men det er ingenting jeg kan gjøre for henne når hun ikke vil kommunisere med meg.

Ja jeg er lei meg for jeg har tross alt mistet kjæresten min. Hvis det er å sette seg i offerposisjon, javel.

Anonymkode: 0de05...b00

Jeg tror ho ikke vil kommunisere med deg fordi enten det ikke går, uansett hvor mye ho prøver. Eller er det slik at ho føler at det er ingen vits av en eller anna grunn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ganske høy selvinnsikt hvis det er det du mener og ser at hun kunne bli lei seg av diskusjonen vi hadde, selvfølgelig. Det sier vel seg selv? Jeg ble også lei meg for hele diskusjonen. Jeg forstår selvsagt det at hun ble lei seg og såret men det er ingenting jeg kan gjøre for henne når hun ikke vil kommunisere med meg.

Ja jeg er lei meg for jeg har tross alt mistet kjæresten min. Hvis det er å sette seg i offerposisjon, javel.

Anonymkode: 0de05...b00

Hva er det du forsøker oppnå da? Dere har så ulike meninger og holdninger at hun bløe såret og lei seg. Er det et bra utgangspunkt for et forhold? At den ene er lei seg og trist fordi partneren har kjipe holdninger?

Anonymkode: c802e...bbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du forsøker oppnå da? Dere har så ulike meninger og holdninger at hun bløe såret og lei seg. Er det et bra utgangspunkt for et forhold? At den ene er lei seg og trist fordi partneren har kjipe holdninger?

Anonymkode: c802e...bbb

Du vet ikke hva du snakker om engang. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet ikke hva du snakker om engang. 

Anonymkode: 0de05...b00

Når du nekter å gi mer informasjon kan du ikke forvente annet

Anonymkode: c802e...bbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du nekter å gi mer informasjon kan du ikke forvente annet

Anonymkode: c802e...bbb

Det er ikke sånn samfunnet fungerer. 

Anonymkode: 0de05...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...