Gå til innhold

Orgasmen damer, er det målet med å ha sex, eller kan dere ha sex uten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette innlegget bekrefter det mange av oss alt vet, at det er viktigere for kvinner at han kommer enn noe annet.

 

Anonymkode: d7956...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette innlegget bekrefter det mange av oss alt vet, at det er viktigere for kvinner at han kommer enn noe annet.

 

Anonymkode: d7956...c14

Wow.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror alle kvinner har det slik som deg. At det viktige med sexen for dere er å være nær mannen, å oppleve at mannen kommer.

Anonymkode: d7956...c14

Ja, herlighet. Bare overse alle andre innlegg, og velg ut det som passer din snevre virkelighetsoppfatning.. 

Anonymkode: 52337...5d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2017 den 9.57, AnonymBruker skrev:

For kvinner er det viktigere å få bekreftet at hun er sexy, som i at mannen kommer av å ha sex med henne, enn det er å få orgasme selv. Jeg tror det er naturlig, det er viktig at mannen kommer hvis det skal bli barn av det, orgasmen til kvinner er derimot irrelevant. 

Anonymkode: 2e53e...014

Takk, du har nå talt for alle kvinner. Ingen som trenger å svare på denne tråden lenger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror alle kvinner har det slik som deg. At det viktige med sexen for dere er å være nær mannen, å oppleve at mannen kommer.

Anonymkode: d7956...c14

Du verden, du er jo helt låst i tankegangen. Hva med å lytte til hva kvinner selv sier om temaet??! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å få orgasme om jeg er veldig stressa. Men jeg har allikevel lyst på sex, og jeg har sex selv om jeg er ganske sikker på at jeg ikke vil komme. Så sånn sett kan det være OK uten. 

Men jeg kommer som oftest. Og jeg kunne ikke vært med en mann som ikke bryr seg om min orgasme. Heldigvis er min erfaring at menn er villig til å strekke seg langt for at jeg skal få det til.

Anonymkode: 749bc...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...