Gå til innhold

Orgasmen damer, er det målet med å ha sex, eller kan dere ha sex uten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger har jeg (mann) fått inntrykk av at det ikke er så farlig om dama får orgasme eller ikke, hun sier det er deilig uansett.

Selv føler jeg egentlig at orgasmen er det viktigste og målet med å ha sex, så jeg skjønner ikke dette helt. Hun har egentlig ikke noe problem med å får orgasme heller, så virker litt merkelig. Hun gidder rett og slett ikke, sier hun, men det er deilig uansett. Kan dette stemme?

Hva mener dere der ute, er bestandig orgasmen det viktigste med å ha sex, eller kan det være ok uten?

 

Anonymkode: 60c13...f9f

Det er noe vi sier for å være greie.

Vi lyver stort sett når vi sier det.

Det kan også bli sagt av noen som ikke har spesielt med sexlyst. Endel kan jo lett få orgasme rent «teknisk» selv om de ikke har spesielt lyst - eller ha andre grunner til at de ikke har lyst på orgasme.

Men kvinner flest har altså ikke denne innstillingen, og tar en hvit løgn for å unngå stress neste gang når det spørsmålet stilles. SIer vi sannheten blir det stress for motparten, og det øker sjansen for at det blir prestasjonsstress neste gang - noe som minsker sjansen for at begge parter får det beste ut av det. Ingenting mer mer stressende enn en fyr som stresser med at man skal få en orgasme på deres premisser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest C.Tramell
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror det er deiligere for kvinner å føle at han pumper henne full heller enn orgasme i seg selv. Det er det mange av de skriver her også, at det er deilig med orgasme, men det er deiligere å kjenne at han tømmer seg i henne. Som det ble skrevet her, det er nok noe instinktivt, noe naturlig, i kvinner, som gjør at de er sånn. 

Anonymkode: d7956...c14

Sliter du litt med å tilfredsstille din kvinne? For dette høres ut som ønsketenkning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, palamina skrev:

Spot on. Grunnen til at mange menn (for jeg tror faktisk det gjelder en god del menn) tror orgasmen ikke er viktig for kvinnen kan vi nok takke oss selv for.

Nei det er jeg ikke akuratt enig i . Grunnen til at kvinner blir konfliktskye og ikke vil virke kravstore, er jo fordi enkelte menn faktisk sier nettopp dette. De blir fornærma om man spør om de er ferdig allerede når de kommer etter å ha penetrert deg, og uffer og akker seg om man sier at de må slikke lenger enn i 4 minutter. Enkelte gutter utstråler at det er et ork for de at kvinnen også skal få orgasme. Heldigvis er det stort sett unge gutter dette gjelder for da, som tror at sex er sånn at det som føles kjempe digg for han, føles like digg for henne , og ikke kan særlig mye om hvordan kvinnekroppen faktisk fungerer, men så fins det jo også noen eldre mannsjåvinister som mener at det er kvinnens oppgave at hun får orgasme men allikevel stopper hun når hun rir på den måten som er digg for henne, fordi det ikke kjennes like digg ut for han selv, eller pumper på når det kvinnen egentlig trenger er klitorisstimulering fordi han egentlig driter i hennes sexliv så lenge han får sitt. 

Også er det blant unge jenter mye vanskeligere å tørre å gjøre det som kjennes godt for de , nettopp pga sånne holdninger blant gutter, så det er ikke noe vi kan takke oss selv for, det er menns holdninger og egoisme som genererer det. 
På ungdomsskolen husker jeg guttene dumpa jentene fordi de ikke hylte og fikk orgasme, og de forelska ungjentene måtte jo da fake for å bli likt mer, for om de prøvde å fortelle gutten hva som føltes godt for de selv og ville gjøre noe annet enn det gutten ville så ble det spredd rykter om at de var kravstore og kjipe i senga. 

Er dødsglad for at jeg ikke er tenåring lenger for å si det sånn! Mama knows she deserves an orgasm now og menn som ikke tar hensyn til det blir sendt ut igjen :)

Anonymkode: 011e4...8c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha sex uten å komme når jeg ikke er veldig tent og egentlig bare «ligger» for hams skyld. Er jeg veldig kåt så vil jeg komme og gjør det lett! 

Anonymkode: aab56...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nærheten er det vikigste i sex, ikke orgasmer...

Anonymkode: f7d5b...d28

Hilsen mann aka kvinne.

Anonymkode: d7bd9...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

Orgasme ja takk.  Sex er kjedelig uten. 

Anonymkode: f86d8...734

Det er ofte kjedelig for mannen også, om kvinnen ikke får orgasme.......Iallefall synes jeg det. Å ligge med en dame som man ikke klarer å gi orgasme, tærer på selvtilliten. Og om man er så "uheldig" å komme selv til slutt, føles det gjerne som et nederlag.

Anonymkode: a0505...c6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med samme mann i 13 år, og han har gitt meg orgasme 1 gang. Hvis jeg skal komme, må jeg ordne det selv. 

Det er skikkelig, skikkelig kjipt. Og jeg er ikke tilfredsstilt i det hele tatt med bare kjappiser der han kommer men ikke jeg. 

Anonymkode: b0430...e98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vært sammen med samme mann i 13 år, og han har gitt meg orgasme 1 gang. Hvis jeg skal komme, må jeg ordne det selv. 

Det er skikkelig, skikkelig kjipt. Og jeg er ikke tilfredsstilt i det hele tatt med bare kjappiser der han kommer men ikke jeg. 

Anonymkode: b0430...e98

Har du fått orgasmer med tidligere partnere da? Og er det noe spesifikt han må gjøre for å gi deg orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinnens orgasme er irrelevant når man prøver å bli gravid. Ellers ikke.

Anonymkode: 925d7...044

Om kvinnen får orgasme øker det sjansene for å bli gravid, så den påstanden er ikke helt riktig..

Anonymkode: 9ecc9...380

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Resignert skrev:

Har du fått orgasmer med tidligere partnere da? Og er det noe spesifikt han må gjøre for å gi deg orgasme?

Ja, hadde ikke så mange partnere før han men den siste kjæresten min fikk jeg orgasme med hver gang. Så tror ikke det er noe galt med meg, det er bare det at han aldri har vært interessert i å lære. Min orgasme er bare jobb for han, som han helst vil unngå. 

Er ikke meningen å utbrodere så veldig akkurat min historie, poenget er bare at menn som min mann er ikke gode elskere og ikke noe man burde kopiere. 

Anonymkode: b0430...e98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Sjelden kvinner ikke kommer når de har sex med meg, og når det skjer en sjelden gang så stoler jeg på at de hadde en fin opplevelse likevel når de sier det. Ellers er det bare å prøve igjen. For meg er det viktig at dama har det like deilig som meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hadde ikke så mange partnere før han men den siste kjæresten min fikk jeg orgasme med hver gang. Så tror ikke det er noe galt med meg, det er bare det at han aldri har vært interessert i å lære. Min orgasme er bare jobb for han, som han helst vil unngå. 

Er ikke meningen å utbrodere så veldig akkurat min historie, poenget er bare at menn som min mann er ikke gode elskere og ikke noe man burde kopiere. 

Anonymkode: b0430...e98

At du orker å ha sex når han kun bruker deg som er knulledukke. Ingen fortjener å bli behandlet slik, iallefall ikke av personen som skal elske deg.

Anonymkode: efa69...653

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hadde ikke så mange partnere før han men den siste kjæresten min fikk jeg orgasme med hver gang. Så tror ikke det er noe galt med meg, det er bare det at han aldri har vært interessert i å lære. Min orgasme er bare jobb for han, som han helst vil unngå. 

Er ikke meningen å utbrodere så veldig akkurat min historie, poenget er bare at menn som min mann er ikke gode elskere og ikke noe man burde kopiere. 

Anonymkode: b0430...e98

Utrolig! Man undres jo over hva som gjorde at du endte opp med den mannen du har......Og er han virkelig klar over at tidligere kjærester ga det orgasme HVER gang? Om jeg var i hans sko, ville jeg slite skikkelig med å aldri ha klart det......

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Resignert skrev:

Utrolig! Man undres jo over hva som gjorde at du endte opp med den mannen du har......Og er han virkelig klar over at tidligere kjærester ga det orgasme HVER gang? Om jeg var i hans sko, ville jeg slite skikkelig med å aldri ha klart det......

 

Haha, ja si det. Uansett for sent nå, så lever i et tilnærmet sexløst forhold mens jeg drømmer om hva som kunne vært. Er nok mange som meg. 

Husker ikke om jeg har fortalt han om eksen, men jeg tror det. Han bryr seg uansett ikke. Men da blir det heller ikke så mye sex på han da. 

Anonymkode: b0430...e98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an!  Det ser ut som mange har endt opp med feil partner rett og slett. Iallefall når det gjelder sexlivet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med samme mann i 13 år, og han har gitt meg orgasme 1 gang. Hvis jeg skal komme, må jeg ordne det selv. 

Det er skikkelig, skikkelig kjipt. Og jeg er ikke tilfredsstilt i det hele tatt med bare kjappiser der han kommer men ikke jeg. 

Anonymkode: b0430...e98

Fy søren, at du orker å holde ut! En så respektløs, dårlig elsker hadde jeg ikke giddet å ha en måned engang, uansett hvor høyt jeg "elsket " han og hvor bra vi passet sammen ellers!  Hvorfor gidder du å være sammen med han? 

Anonymkode: 011e4...8c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha orgasme, ser ikke poenget med å knulle om jeg ikke får det;)

Anonymkode: c7113...79f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er «poenget» med sex å være så nær et annet menneske. Orgasme er ikke viktig for min del, men det er ganske viktig for meg at han kommer.

Anonymkode: 16014...9f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er «poenget» med sex å være så nær et annet menneske. Orgasme er ikke viktig for min del, men det er ganske viktig for meg at han kommer.

Anonymkode: 16014...9f3

Jeg tror alle kvinner har det slik som deg. At det viktige med sexen for dere er å være nær mannen, å oppleve at mannen kommer.

Anonymkode: d7956...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...