Gå til innhold

Orgasmen damer, er det målet med å ha sex, eller kan dere ha sex uten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger har jeg (mann) fått inntrykk av at det ikke er så farlig om dama får orgasme eller ikke, hun sier det er deilig uansett.

Selv føler jeg egentlig at orgasmen er det viktigste og målet med å ha sex, så jeg skjønner ikke dette helt. Hun har egentlig ikke noe problem med å får orgasme heller, så virker litt merkelig. Hun gidder rett og slett ikke, sier hun, men det er deilig uansett. Kan dette stemme?

Hva mener dere der ute, er bestandig orgasmen det viktigste med å ha sex, eller kan det være ok uten?

 

Anonymkode: 60c13...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For kvinner er det viktigere å få bekreftet at hun er sexy, som i at mannen kommer av å ha sex med henne, enn det er å få orgasme selv. Jeg tror det er naturlig, det er viktig at mannen kommer hvis det skal bli barn av det, orgasmen til kvinner er derimot irrelevant. 

Anonymkode: 2e53e...014

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

For kvinner er det viktigere å få bekreftet at hun er sexy, som i at mannen kommer av å ha sex med henne, enn det er å få orgasme selv. Jeg tror det er naturlig, det er viktig at mannen kommer hvis det skal bli barn av det, orgasmen til kvinner er derimot irrelevant. 

Anonymkode: 2e53e...014

:klo: Er du mann eller kvinne?

Anonymkode: 925d7...044

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:klo: Er du mann eller kvinne?

Anonymkode: 925d7...044

:klo:  Jeg er mann.

Anonymkode: 2e53e...014

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

:klo:  Jeg er mann.

Anonymkode: 2e53e...014

Kvinnens orgasme er irrelevant når man prøver å bli gravid. Ellers ikke.

Anonymkode: 925d7...044

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst ha orgasme, men av og til får jeg det liksom ikke til, fordi hodet er fullt av andre ting😊 kan allikevel ha glede av samleiet.  Liker nærheten det gir og at det kjennes godt underveis, selv om jeg ikke kommer i mål. 

Anonymkode: 3a5f3...414

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg onanerer så er orgasme det viktigste, når jeg har sex med en mann kan det være at jeg mest har behov for nærhet. Og da er ikke orgasme viktigst. 

Anonymkode: 35989...abf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasme er alltid målet, får som regel tre til fire orgasmer hver gang når jeg onanerer eller har sex med gubben😙

Anonymkode: 21e8c...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og synes at det er viktig med orgasme. Men det er ikke det eneste viktige, det er mye annet som utgjør god sex. Så det gjør ikke noe om jeg ikke kommer hver eneste gang, men sånn i det lange løp må det være med.

Og naturligvis, mannen må gjøre sitt ytterste for å i det minste prøve å gi meg orgasme. Hvis han ikke gidder å gjøre en innsats for meg, fordi han har hørt (evt. lest på KG) at kvinner ikke bryr seg så mye om orgasme, så er han en elendig elsker.

Anonymkode: fa737...080

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg onanerer så er orgasme det viktigste, når jeg har sex med en mann kan det være at jeg mest har behov for nærhet. Og da er ikke orgasme viktigst. 

Anonymkode: 35989...abf

Helt enig! Synes det er veldig greit at sexen er over når mannen kommer, da er jeg sliten og lei og vil bare sove/kose og slappe av.

Anonymkode: 2a925...02f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:klo:  Jeg er mann.

Anonymkode: 2e53e...014

Sex uten orgasme er ...meh. Hilsen kvinne. ;)

(Det høres ut som du har hatt sex med kvinner som ikke har fått orgasme med deg og deretter påstått at det ikke har noen betydning? Am I right?)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex uten orgasme kan være fantastisk det :)
Men nå er jeg ei av de som kommer lett vaginalt, så jeg vil helst ha orgasme når jeg først har sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å få orgasme under sex så for meg er det ikke viktig å få orgasme hver gang, men vil gjerne komme i mål av og til. 

Kjæresten min vil gjerne at jeg skal ha orgasme hver gang, og jeg elsker at han går inn for å få meg i mål - men noen ganger kan det orgasmejaget ødelegge hele sexen 

Anonymkode: c7cfa...4e2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For kvinner er det viktigere å få bekreftet at hun er sexy, som i at mannen kommer av å ha sex med henne, enn det er å få orgasme selv. Jeg tror det er naturlig, det er viktig at mannen kommer hvis det skal bli barn av det, orgasmen til kvinner er derimot irrelevant. 

Anonymkode: 2e53e...014

Ja, det er tydelig at du er mann, for du har virkelig ikke peiling. 

Jeg synes det er viktig i hvert fall. Kan selfølgelig ha sex en gang iblant uten å få orgasme, men det er noe som mangler da og jeg føler meg ikke tilfredsstilt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Jeg innrømmer at jeg føler meg litt snytt hvis jeg ikke får orgasme. Jeg er ikke blant dem som sliter med det, så de gangene jeg ikke kommer skyldes det gjerne at han har hatt det fryktelig travelt eller vært egoistisk. Sånt skjer og det er ikke krise om det gjør det av og til, men jeg synes sex uten orgasme er litt nedtur. Hvis det hadde skjedd ofte hadde det vært et stort problem, for jeg trenger orgasmer for å ha det bra kroppslig og mentalt. Det fjerner spenninger og frigjør diverse godstoffer. Jeg blir en frustrert og irritabel kvinne uten og en medgjørlig pusekatt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sex er godt, men det er best med en orgasme(r). Så en eller annen gang kan jeg klare meg uten orgasme, men selvfølgelig er målet at vi begge skal få orgasme når vi har sex. Og hadde det blitt en vane at han kun bryr seg om sin orgasme, så hadde jeg heller onanert. Heldigvis er jeg ikke sammen med en egoist, så det er en problemstilling jeg slipper å forholde meg til.

Dere menn kan jo bare tenke dere hvor frustrert dere hatt blitt om dere aldri fikk orgasme. Jeg tror den setningen om "at det er godt likevel" er delvis sann, men er nok mest for at vi kvinner vil jo helst ikke være kritiske og få dere til å føle dere dritt om dere ikke får oss til å komme. Men jeg tror man skyter seg i foten med slike ting, like dumt som å fake orgasmer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger har jeg (mann) fått inntrykk av at det ikke er så farlig om dama får orgasme eller ikke, hun sier det er deilig uansett.

Selv føler jeg egentlig at orgasmen er det viktigste og målet med å ha sex, så jeg skjønner ikke dette helt. Hun har egentlig ikke noe problem med å får orgasme heller, så virker litt merkelig. Hun gidder rett og slett ikke, sier hun, men det er deilig uansett. Kan dette stemme?

Hva mener dere der ute, er bestandig orgasmen det viktigste med å ha sex, eller kan det være ok uten?

 

Anonymkode: 60c13...f9f

Cluet er at hun ikke gidder.

Hvis mannen drar ut sexen, det skal være laaangt foreplay osv. så må jeg innrømme at jeg kan gå lei og bare ha lyst til å bli ferdig med det. Det handler om at han styrer sexen for mye, når jeg bare har lyst til å komme i mål, få orgasme, og fortsette med oppvasken for eksempel. Har jeg sex uten at jeg får orgasme er det kun for hans del jeg hadde sex, og det er egentlig ingen ting som gjør meg mer frustrert.

Sex er bortkasta tid når man ikke får orgasme, selv om jeg kan oppleve at jeg ikke gidder parsex til jeg kommer i mål.

Anonymkode: d7bd9...649

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, palamina skrev:

Sex uten orgasme er ...meh. Hilsen kvinne. ;)

(Det høres ut som du har hatt sex med kvinner som ikke har fått orgasme med deg og deretter påstått at det ikke har noen betydning? Am I right?)

Nei, hva jeg har opplevd er irrelevant (det er anekdotisk). Jeg går ut fra det kvinner flest mener. Som det fremgår av svarene her så mener kvinner flest, fullt seriøst, at mannens orgasme er det viktigste. Hvis mannen kommer ender sexen. Det er ingen av kvinnene her som skriver at deres orgasme er viktigst og at de ikke bryr seg om mannen kommer eller ikke. For kvinner er sexen ikke over før mannen kommer, selv om hun har kommet eller ei. Det er ikke kvinner som kommer og siden snur seg over i sengen for å sove. 

Anonymkode: 2e53e...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hva jeg har opplevd er irrelevant (det er anekdotisk). Jeg går ut fra det kvinner flest mener. Som det fremgår av svarene her så mener kvinner flest, fullt seriøst, at mannens orgasme er det viktigste. Hvis mannen kommer ender sexen. Det er ingen av kvinnene her som skriver at deres orgasme er viktigst og at de ikke bryr seg om mannen kommer eller ikke. For kvinner er sexen ikke over før mannen kommer, selv om hun har kommet eller ei. Det er ikke kvinner som kommer og siden snur seg over i sengen for å sove. 

Anonymkode: 2e53e...014

Tvert imot fremgår det av svarene i denne tråden at en overvekt av kvinner, i likhet med menn, har sex for å oppnå orgasme. Ergo at begge oppnår orgasme, ikke bare mannen.

Endret av palamina
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...